نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شروع طوفانی عموزاد و برتری اطری در گام نخست/ محمدیان استراحت کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوشان اوزان ۶۱ و ۶۵ تیم ملی کشتی آزاد، در روز سوم مسابقات قهرمانی جهان بردهای خوب و امیدوارکننده‌ای مقابل حریفان به دست آوردند.

روز سوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز (۲۶ شهریور) با مبارزه کشتی‌گیران سه وزن ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم در بلگراد پیگیری شد. رضا اطری، رحمان عموزاد و محمدحسین محمدیان نمایندگان ایران در اوزان پایانی هستند.

*وزن ۶۱ کیلوگرم

رضا اطری که در سال‌های گذشته نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی و المپیک بود، در اولین سال حضورش در ۶۱ کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی شده و در اولین مبارزه‌اش در بلگراد «بصیر علی لی» از مقدونیه را ۱۱ بر یک شکست داد.
حریف بعدی اطری، اسلام بازرگانوف آذربایجانی است.

*وزن ۶۵ کیلوگرم

رحمان عموزاد که می‌تواند یکی از امیدهای ایران در روز سوم کشتی آزاد قهرمانی جهان باشد، در دور اول با «جون سوک یون» از کره‌جنوبی کشتی گرفت که مبارزه خوب و حساب‌شده‌ای داشت و درحالیکه به نظر می‌رسد در مقایسه با سال گذشته‌اش پخته‌تر کشتی می‌گیرد، با نتیجه ۸ بر یک از سد حریف کره‌ای گذشت.

عموزاد که عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر نوجوان جهان را در سال ۲۰۱۹ از آن خود کرده، در مبارزه دوم مقابل «موزوکایف» از مجارستان قرار گرفت. حریف مجارستانی مقابل عموزاد صرفاً مدافع بود و نتوانست هیچ کاری انجام دهد. ملی‌پوشان کشورمان هم خیلی محتاط و با برنامه کشتی گرفت و این مبارزه را ۶ بر صفر پشت سر گذاشت تا امیدها نسبت به درخشش او در دومین مسابقه جهانی‌اش بیشتر از قبل شود.

*وزن ۹۷ کیلوگرم

محمدحسین محمدیان که نماینده ایران در این وزن است، در دور اول استراحت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی