نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای عجیب گواردیولا بعد از برد ۳-۰ مقابل تیم ۱۰ نفره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی سیتی اعتقاد دارد آنها برای برد مقابل ولوز خیلی سختی کشیدند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معقتد است تیمش سختی  زیادی متحمل شد تا بتواند سه امتیاز بازی مقابل تیم ۱۰ نفره ولورهمپتون را به دست اورد.

سیتی در این بازی در زمین حریف با نتیجه ۳-۰ برنده شد و در حالی که حریف در همان نیمه اول ۱۰ نفره شد به نظر می‌رسید که بازی راحتی برای شاگردان گواردیولا بوده باشد اما مربی اسپانیایی چنین اعتقادی نداشت.

او بعد از بازی گفت: «بازی خوب شروع شد و گلی که ما زدیم و سپس کارت قرمز آنها کار ما را راحت کرد. اما شرایط این بازی اصلا برای ما آسان نبود چون به فاصله کمی بعد از بازی در لیگ قهرمانان به اینجا آمدیم. کیفیتی که آنها با بازیکنانی مثل نتو، گدس و روبن نوس دارند خیلی بالاست و این یک بزرگ برای ما است. ما دردسر زیادی متحمل شدیم! ولورهمپتون را تحسین می‌کنم چون کار ما بسیار سخت کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند. برایمان خیلی مهم بود که با برد به استقبال تعطیلات بازیهای ملی برویم.»

گواردیولا در مورد جک گریلیش هافبک تیمش که گل اول مسابقه را به ثمر رساند نیز حرف زد: «او بازی خیلی خوب داشت. قوی بود و گل خوبی زد. او کسی است که توپ را لو نمی‌دهد. حالا به تیم ملی می‌رود و امیدوارم سالم برگردد. دعا می‌کنم که همه بازیکنانم سالم برگردند اما خب این اردوی مهمی برای آنها در آستانه جام جهانی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی