نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
۱ |
۵
فرهاد مجیدی در امارات نصیحت شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال امارات برای ادامه موفقیت مربی سابق استقلال به او یک توصیه کرد.

تیم فوتبال اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در سومین هفته از لیگ امارات موفق شد دومین برد متوالی اش را تجربه کند و بعد از باخت هفته مقابل البطائح در دو بازی اخیر جبران کرد.

عصام عبدالله کارشناس شبکه «شارجه اسپورت» بعد از اتمام مسابقات هفته سوم لیگ این کشور توصیه ای به سرمربی سابق استقلال کرد و گفت: فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی در لیگ امارات بود اما الان باید به عنوان مربی دوران طلایی بازیگری اش را کنار بگذارد.

وی افزود: مجیدی به عنوان سرمربی اتحاد کلباء شرایط مختلفی دارد. او نباید اظهارات غیرکارشناسی قبل از آغاز لیگ را انجام می داد. چون شما می دانید الان تمام تیم ها حرفی برای گفتن دارند. شما تا پایان هفته سوم لیگ امارات دید که برخی از تیم های گمنام نتایج خوبی گرفتند. 

کارشناس اماراتی ادامه داد: مجیدی با واقع نگری موفق شد الوحده را در هفته دوم شکست دهد. الوحده یکی از تیم های مدعی قهرمانی است. در هفته سوم هم مقابل الظفره برنده شد. او باید به این مسیر ادامه دهد و تمام تیم ها را به صورت جدی آنالیز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IN ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    مجیدی در عین احساساتی بودنش خیلی هم با سیاسته. کری های پیش از فصلش بخاطر این بود که توجه رسانه ها و مردم رو بیشتر به تیمش جلب کنه. و بیشتر در مورد تیمش مطلب بنویسن. به اینجور تبلیغات برای روحیه دادن به بازیکنهاش نیاز داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی