نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مورد عجیب یک هوادار خاص/ ۵۰ سال حضور در ورزشگاه برای دیدن بازی تیم محبوب
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این داستان وفاداری یک هوادار تیم بارسلونا به قدمت نیم قرن است که تمامی بازی‌های این تیم را از نزدیک دیده است.

تیم بارسلونا یک طرفدار ویژه دارد که ۵۰ سال است هیچکدام از بازیهای این تیم را از دست نداده و همواره همراه و حامی آبی اناری ها بوده است. بسیاری از هواداران باشگاه‌های اروپایی که کارت رسمی هواداری تیم‌های محبوب‌شان را دارند، هر فصل برای خرید تمامی بلیت‌های بازی‌های خانگی اقدام می‌کنند. 

خرید این سری بلیت‌ها که به بلیت فصل معروف هستند در بین هواداران باشگاه‌های اروپایی رایج است و معمولا هر صندلی برای چندین سال متوالی به فرد مشخصی تعلق دارد که هر فصل برای تشویق تیم محبوبش در دیدارهای خانگی در ورزشگاه حاضر می‌شود.

اما بحث لوچی پارتچی کاملا از تمامی این افراد جدا است. این هوادار مسن بارسلونا رکوردی دارد که شاید در اختیار هیچ فرد دیگری در بین فوتبال‌دوستان اروپایی نباشد. پارتچی در طول پنجاه سال اخیر در تمامی دیدارهایی که بارسلونا برگزار کرده، همراه این تیم بوده است.

او در این باره به DAZN گفت: «من هرگز هیچ دیداری را از دست ندادم. تنها دیداری که در ۵۰ سال گذشته موفق نشدم از نزدیک ببینم، دیدار بارسا برابر پی اس وی آیندهوون بودم. این بازی را از نزدیک ندیدم چون در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شده بودم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی