سرپرست تیم ملی چه کسی است؟/ فعلاً ۲ نفر به اتریش رفته‌اند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از استعفای حمید استیلی، هنوز در مورد ماجرای سرپرستی تیم ملی ایران تعیین تکلیف نشده است.

در حالی که کارلوس کی روش مایل است مهدی محمد نبی نبی به عنوان مدیر تیم ملی در کنار تیم ملی باشد برخی از اعضای هیات رییسه علاقمند هستند بهرام رضاییان باید به عنوان مدیر روی نیمکت تیم ملی بنشیند. همین اختلافات موجب شده تا حکم سرپرستی به نام هیچ یک از این دو صادر نشود. جالب اینکه هر دو تیم ملی را در سفر به اتریش همراهی کرده‌اند.

البته در صورتی که هر یک از این دو مدیر یا به عبارتی سرپست تیم ملی شوند کارهای اجرایی برعهده مهدی خراطی رییس دپارتمان کمیته تیم‌های ملی است و انتخاب نبی یا رضاییان به عنوان سرپرست تنها برای نشستن روی نیمکت تیم ملی و انجام تعویض‌ها در جریان بازی است.

چند روز پیش اعلام شد نبی سرپرست تیم ملی شده است که خیلی زود این خبر با واکنش منفی برخی از  اعضای هیات رییسه مواجه شد و در ادامه همان‌ها از بهرام رضاییان به عنوان سرپرست تیم ملی نام بردند اما این خبر هم خیلی زود تکذیب شد و در نهایت هر دو نفر، تیم ملی را در سفر به اتریش همراهی کرده‌اند.

قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران اعضای هیات رییسه در نشستی که خواهند داشت در این خصوص تصمیم گیری کنند.

سرپرست تیم ملی چه کسی است؟/ فعلا ۲ نفر به اتریش رفته اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیاوش IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    اول از همه باید دید که رئیس با چه کسی راحتر است!! جناب کی روش امر بفرمایید!! همانطور که برای کمک مربیانی ایرانی امر فرمودید!! جناب تاج تعظیم فرمایند مقابل جنای سرمربی!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی