خبر بد برای چند ستاره پرسپولیس/ یحیی تغییر سیستم می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اضافه شدن امیری و دیاباته، احتمالا سرمربی پرسپولیس مجبور است با دو مهاجم تخصصی بازی کند.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شد.

از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شرزود تمیروف، رامین رضائیان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس با فضایی کاملاً متفاوت، لیگ برتر فصل جاری را آغاز کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در ۶ دیدار ابتدایی خود توانستند ۱۴ امتیاز کسب کنند تا قبل از تعطیلات در صدر جدول قرار بگیرند و تبدیل به یکی از مدعیان جدی قهرمانی شوند. عملکرد کم نقص خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا خیال هواداران پرسپولیس تا حدود زیادی راحت شود. همچنین وحید امیری و شیخ دیاباته دو ستاره پرسپولیس به احتمال فراوان از بعد از بازی‌های تیم ملی می‌توانند در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرند و همین موضوع کار را برای یحیی گل محمدی سخت خواهد کرد.

خبر بد برای چند ستاره پرسپولیس/ یحیی تغییر سیستم می دهد؟

یحیی که تیم کاملی را در اختیار دارد، با اضافه شدن وحید و شیخ، به احتمال فراوان باید تغییر سیستم بدهد و با دو مهاجم نوک بازی کند. دیاباته که به دلیل آماده نبودن، از فهرست پرسپولیس در دو بازی قبلی خط خورد و حتی در تعطیلات هم تمرین می‌کرد، حالا به مرز آمادگی رسیده و طی یکی دو روز گذشته در تمرینات گروهی پرسپولیس هم شرکت کرده است. اتفاقی که می‌تواند خط حمله پرسپولیس را زهردار تر از قبل کند و هواداران این تیم هم بی صبرانه منتظر زوج رویایی دیاباته و لوکادیا هستند.

اگر گل محمدی بخواهد از دیاباته در ترکیب اصلی استفاده کند، باید دست به تغییر سیستم بزند و تیمش را با دو مهاجم ارنج کند. در غیر این صورت پرسپولیس در بازی بعدی خود مقابل تراکتور با همان سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان هواهد رفت و لوکادیا تک مهاجم پرسپولیس خواهد بود. همچنین با اضافه شدن امیری به ترکیب پرسپولیس ، احتمالا یحیی از او در پست مدافع چپ و به جای علی نعمتی بهره خواهد برد.

به این ترتیب و با این تغییرات که محتمل هم به نظر می‌رسد، کار برای حضور نفراتی مثل علی نعمتی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی، حامد پاکدل و چند بازیکن دیگر پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    لوکادیاباته! اسماشون هم خیلی قشنگ با هم جفت میشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی