نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
خبر بد برای چند ستاره پرسپولیس/ یحیی تغییر سیستم می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اضافه شدن امیری و دیاباته، احتمالا سرمربی پرسپولیس مجبور است با دو مهاجم تخصصی بازی کند.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شد.

از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شرزود تمیروف، رامین رضائیان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس با فضایی کاملاً متفاوت، لیگ برتر فصل جاری را آغاز کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در ۶ دیدار ابتدایی خود توانستند ۱۴ امتیاز کسب کنند تا قبل از تعطیلات در صدر جدول قرار بگیرند و تبدیل به یکی از مدعیان جدی قهرمانی شوند. عملکرد کم نقص خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا خیال هواداران پرسپولیس تا حدود زیادی راحت شود. همچنین وحید امیری و شیخ دیاباته دو ستاره پرسپولیس به احتمال فراوان از بعد از بازی‌های تیم ملی می‌توانند در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرند و همین موضوع کار را برای یحیی گل محمدی سخت خواهد کرد.

خبر بد برای چند ستاره پرسپولیس/ یحیی تغییر سیستم می دهد؟

یحیی که تیم کاملی را در اختیار دارد، با اضافه شدن وحید و شیخ، به احتمال فراوان باید تغییر سیستم بدهد و با دو مهاجم نوک بازی کند. دیاباته که به دلیل آماده نبودن، از فهرست پرسپولیس در دو بازی قبلی خط خورد و حتی در تعطیلات هم تمرین می‌کرد، حالا به مرز آمادگی رسیده و طی یکی دو روز گذشته در تمرینات گروهی پرسپولیس هم شرکت کرده است. اتفاقی که می‌تواند خط حمله پرسپولیس را زهردار تر از قبل کند و هواداران این تیم هم بی صبرانه منتظر زوج رویایی دیاباته و لوکادیا هستند.

اگر گل محمدی بخواهد از دیاباته در ترکیب اصلی استفاده کند، باید دست به تغییر سیستم بزند و تیمش را با دو مهاجم ارنج کند. در غیر این صورت پرسپولیس در بازی بعدی خود مقابل تراکتور با همان سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان هواهد رفت و لوکادیا تک مهاجم پرسپولیس خواهد بود. همچنین با اضافه شدن امیری به ترکیب پرسپولیس ، احتمالا یحیی از او در پست مدافع چپ و به جای علی نعمتی بهره خواهد برد.

به این ترتیب و با این تغییرات که محتمل هم به نظر می‌رسد، کار برای حضور نفراتی مثل علی نعمتی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی، حامد پاکدل و چند بازیکن دیگر پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    لوکادیاباته! اسماشون هم خیلی قشنگ با هم جفت میشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی