نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۱۱
اقدام عجیب در صداوسیما؛ قهرمان کشتی را در برنامه زنده تحقیر کردند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است که این اتفاق، عمدی صورت نگرفته باشد.

فردین معصومی که شب گذشته مهمان ویژه برنامه کشتی قهرمانی جهان در شبکه ورزش بود و کنار یدالله اعتصامی به تحلیل و بررسی عملکرد کشتی‌گیران ایرانی می‌پرداخت ناگهان با اتفاق عجیبی مواجه شد. درحالی که اعتصامی، مجری برنامه اعلام کرد می‌خواهیم فیلمی از دوران قهرمانی فردین معصومی را پخش کنیم تا یاد و خاطره مدال‌هایی که او کسب کرده زنده شود، ناگهان فیلمی از فینال مسابقات جهانی ۲۰۰۹ دانمارک که مبارزه بین فردین معصومی و بلال ماخوف روسی را نشان می‌داد روی آنتن شبکه ورزش رفت.

هرچه‌قدر بینندگان صبر و تحمل کردند تا در این مبارزه کسب امتیاز و اجرای فنی از فردین معصومی ببیند موفق نشدند و مشخص شد که این دیدار با نتیجه ده بر صفر به سود بلال ماخوف روسی پایان یافته و معصومی در آن سال با این شکست سنگین مدال نقره جهان را بر گردن آویخته است.

این اتفاق عجیب و پخش شدن فیلم باخت سنگین فردین معصومی در حالی که او مهمان برنامه بود تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت. این ماجرا خیلی زود در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد تا جایی که یدالله اعتصامی مجبور شد دقایقی بعد به آن واکنش نشان دهد و در بخشی از صحبت‌های خود گفت: خیلی از دوستان به ما پیام می‌دهند که چرا فیلم باخت فردین معصومی را پخش کردید؟ باور کنید عمدی در کار نبوده و تهیه‌کننده برنامه این فیلم را دم دست خود داشته و آن را پخش کرده است!

فردین معصومی هم که معلوم بود چهره‌اش درهم و برافروخته است در واکنش به صحبت‌های اعتصامی گفت: اتفاقا برای من هم پیام‌های زیادی در همین چند دقیقه آمده و دوستان از پخش شدن این فیلم انتقاد کرده‌اند و گفته‌اند در برنامه آن را بگو. اما مهم این بود که یک خاطره‌بازی شود.

اقدام عجیب در صداوسیما؛ قهرمان کشتی را در برنامه زنده تحقیر کردند!

ادامه هم یدالله اعتصامی با عوض کردن بحث به شکلی هوشمندانه گفت: امیررضا معصومی، پسر فردین معصومی شباهت زیادی به بلال ماخوف روسی دارد تا شاید فردین کمی از آن حالت عصبانی خود فاصله بگیرد.

از شب گذشته هواداران فردین معصومی انتقادهای زیادی را به صدا و سیما و شبکه ورزش داشته‌اند و به همین بهانه ما دقایقی را با قهرمان سابق کشتی ایران و جهان همکلام شدیم. معصومی در این‌باره گفت: امیدوارم که پخش شدن این فیلم عمدی نبوده باشد اما به هرحال کار بدی بود. از شب گذشته گوشی من دائم زنگ می‌خورد و دوستانم به این موضوع انتقاد دارند. حتی برخی از همشهری‌ها و دوستانم می‌گویند می‌خواهیم جلوی صدا و سیما تجمع کنیم اما من جلوی آنها را گرفته‌ام. حتی کار به مجلس هم کشیده و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با من تماس گرفت و گفت من رییس صداوسیما را بابت این اتفاق به مجلس خواهم کشاند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل پخش شدن چنین فیلمی را چه می‌داند، عنوان کرد: به نظرم شاید چون من انتقاداتی را نسبت به فدراسیون و تیم ملی کشتی مطرح کردم چنین اتفاقی صورت گرفت. من باید واقعیت‌ها را می‌گفتم. البته که من با پژمان درستکار رفیق هستم و سال‌ها با او زندگی کردم. با علیرضا دبیر چند شب یک بار صحبت می‌کنم؛ اما منطقی نیست که واقعیت‌ها را نگوییم. وقتی دیدم کشتی‌گیر آلبانی توانست حریف امریکایی خود را در فینال ۵۷کیلو شکست دهد، گفتم پس می‌شود امریکایی‌ها را آنالیز کرد و شکست داد. امریکایی‌ها در این مسابقات خوب ما را آنالیز کرده بودند و اتفاقا با کشتی ایرانی و زیرگیری ما را شکست دادند.

فردین معصومی در ادامه می‌گوید: امیدوارم شبکه ورزش غرض‌ورزی نکرده باشد. از دوستانی که شب گذشته از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. امیدوارم تهیه کننده این برنامه هم یک توجیه منطقی برای پخش کردن این فیلم داشته باشد. من هم بعد از برنامه هیچی به او نگفتم چون آبی که ریخته شد، دیگر نمی‌توان جمع کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کشتی دوست IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    آقای اعتصامی کارش بسیار زشت بود. قهرمانی رو دعوت کردی بایستی حرمت نگهداری.
    • وجدان سرخ IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      من داشتم شبکه ورزش رو نگاه میکردم. باور کنین تا چند لحظه هنگ بودم. واقعا دلیلش رو نفهمیدم که چرا اون کشتی رو پخش کردن.
  • فوتبالی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    نکته دیگر در باب آقای مجری. اگر بیرانوند و وحید امیری برای پرسپولیس بازی میکنن کسی نمیگه اینها تهرونی هستند. لرستانی اند. بعد این وسط جریان چیه که اعتصامی مجری برنامه میگه یونس امامی تهرانیه؟؟ البته درک میکنم. دلیلش اینه که تهران سالهاست توی کشتی ضعیف شده و خواست آبرویی برای تهران جمع کنه. آقای اعتصامی لطفت رو مخ نرید
    • عبدالله IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      دقیققا. حتی اگر مربیش اهل شهریار باشه ربطی نداره که اصالت طرف رو بخار تهران عوض کنی. پرچم ایران بالاست. مازندران عزیز و لرستان و خوزستان و شیراز نداریم. همه زیر پرچم ایران عزیز
    • مازندران مهد کشتی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      فکر ناجور نکنیم شاید خواسته اینطوری از مربیان تهرانی و مربیانی که در استان تهران و مناطقی مثل شهریار و .... که دارن برای بچه های کشتی زحمت میکشن سخنی گفته و تقدیری کرده باشه اتفاقا باید از مربیان شهرهای مختلف که تک تک این ملی پوشان رو پرورش دادن یاد بشه
  • سمیر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    یادمه در زمان غلام محمدی همین آقایون وقتی با اشتباه خود حسن یزدانی در ثانیه های آخر به تیلور باخت هیچ دفاعی از غلام محمدی نکردند. حالا چپ و راست آقای اعتصامی داره از پژمان درستکار دفاع میکنه. اونموقع هیچکی نگفت خود حسن اشتباه کردو بیچاره آقا غلام.
  • شیر فرهاد از برره IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    دقیقا تحلیل قهرمان معصومی درسته. اتفاقا نقدهای خوبی فرمودند. ظاهرا به آقای معصومی برخورده. نکنه اینا باند دارند. برای اینکه کسی نقد نکنه همش میگفت نقد رو بزاریم برای بعد. اونوقت خودش ...به سرلک. عزیزم آقای اعتصامی!! بزرگوار!! تحلیل درست مال فردین معصومیه که گفت نباید سه بار در سال نزدیک مسابقات وزن کم کرد. حرف حق رو بپذیرین. و اینقدر به خودتون فشار نیارین
  • رضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    به قول حسین پناهی: حرمت نگه دار گلم، دلم....
  • deep blue IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    بی.هیچ.وجه.عجیب.نیست.میکروفون.وسخن.گاه.شبکه.های.سه.و.ورزش.با.هماهنگی.و.برنامه.ریزی.دار.و.دسته.ای.سیاست.گذار.همچنان.که.مسبوق.به.سابقه.است.تخریب.شماری.ازمجریان.بازیکنان.و.مربیان.تیم.های.ورزشی.است.آقای.اعتصامی.هم.یکی.مجریان.گوش.به.فرمان.پشت.پرده.است.که.اینک.کمر.به.نابودی.استاد.بنا.و.منتقدیانی.همسان.جناب معصومی.و.دیگر.اهل.فنی.که.با.این.آقایان.همراهی.ندارند.کشیده.اند.نفس.کشیدن.مجریان.با.دستورات.تهیه.کنندگان.مشخص.صورت.می.گیرد.وماستمالی.جناب.اعتصامی.که.فقط حرف.و.حرف.می.زند.تاثیر.این.انتخاب.آگاهانه.ی.تخریبی.را.بیشتر.هم.می.کند.هر.کس.که.مجیز.فدراسیون.و.رفقا.را.بگوید.صله.می.گیرد.و.بیچاره.ورزش.ایران.که.عروسکهای.مافیونی از.قبیل.توتونچی.بولعجب.و.میر.و.اعتصامی.مجریان.آنان.باشند.هنگامی.که.دبیر.رییس.باشد.سرمربیش.درستکار.است.و.بوق.تبلیغاتیش.اعتصامی.ودر.زمانه.ای.که.قندلی.در.فوتبال حضور.دارد.مافیون.رسانه.ای.ایشان.هم.بادمجان.دور.قاپ.چینانند.
  • سعید موسویان فرد IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    دوستان البته فردین معصومی عزیز هست، اما فراموش نکنیم بهترین و بزرگترین و خوش رنگ ترین مقام معصومی همان مدال نقره ایست که در هرنینگ دانمارک و در همان مسابقه با بلال ماخوف بدست آورد !! آن مسابقه در واقع تنها فینال جهانی و مهم؟ ترین مسابقه ایشان بود. بلال ماخوف هم ۴ قهرمانی در المپیک و جهان ! ایشان در مسابقات جهانی یک مدال برنز هم؟ دارند ! و امروز ایشون گفتند قرار بوده کار و به مجلس بکشن و من نگذاشتم و ووو. . مجلس مجلس ؟ شاید کار اعتصامی کج سلیقه گی بود اما نمیتوان گفت حتما قصد تحقیر داشتن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی