نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تا آخرین روز فوتبالم منتظر پیشنهاد پرسپولیس می‌مانم/ به راحتی آب خوردن و با نتیجه پرگل استقلال را می‌بریم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

فرناندو گابریل هافبک برزیلی و سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی طرفدار کشورش و ایران است.

فرناندو گابریل یکی از خارجی‌های خوبی بود که در لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفت. این‌هافبک تکنیکی و خوش استایل که در لیگ چهاردهم برای پرسپولیس بازی می‌کرد، خیلی زود نزد هواداران پرسپولیس محبوب شد ولی در پایان همان فصل توسط برانکو که به تازگی هدایت پرسپولیس را در دست گرفته بود، از این تیم کنار گذاشته شد.

با وجود اینکه گابریل مدت کوتاهی در پرسپولیس حضور داشت، علاقه زیادی به این تیم دارد و می‌گوید همه بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند و منتظر یک فرصت برای بازگشت است. با فرناندو در خصوص شرایط پرسپولیس در این فصل گفت و گویی انجام دادیم و البته کمی‌هم مرور خاطرات کردیم. صحبت‌های هافبک برزیلی سابق پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

این روزها چه می‌کنی؟

خب من درحال حاضر در فوتبال امارات مشغول بازی هستم و شرایط بسیار خوبی هم دارم. من و خانواده ام از زندگی در امارات راضی هستیم و مشکلی وجود ندارد. من در سال‌های اخیر همیشه سعی کردم آمادگی خودم را حفظ کنم تا بتوانم یک روزی دوباره به پرسپولیس برگردم.

تو فقط یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کردی، ولی هرموقع صحبت از این تیم می‌شود، با هیجان زیادی در موردش حرف می‌زنی و همواره از علاقه خود برای بازگشت به پرسپولیس گفتی. دلیل این موضوع چیست؟

دلیلش علاقه زیاد من به پرسپولیس و هوادارانش است. بعد از جدایی از پرسپولیس چند تیم عوض کردم ولی حال و هوای آن را نداشت. خاطرات پرسپولیس را همیشه در ذهن خودم مرور می‌کنم و این تیم در قلب من جای دارد. چه خودم و چه همسرم زندگی در تهران را دوست داشتیم. برای ما شهری خوب و پر از خاطره بود. در این چند سال هم نتایج پرسپولیس و قهرمانی‌ها را دنبال می‌کردم و بابت آنها هم خیلی خوشحال بودم.فصل قبل هم مثل هواداران از اینکه تیم نتوانست قهرمان شود، ناراحت شدم.  واقعیت این است که وقتی در جایی مثل پرسپولیس بازی می‌کنید سخت است که دیگر آن را فراموش کنید. هواداران پرسپولیس هم هنوز به من لطف دارند. پیام‌های محبت آمیز می‌دهند. انگار هنوز بازیکن پرسپولیس هستم و این برای من جالب است و باعث شده تا این ارتباط عاطفی را حفظ کنیم.

من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و بزرگترین آرزوی فوتبالی من بازگشت به این تیم است. قطعا تا روزی که فوتبال بازی کنم، منتظر پیشنهاد پرسپولیس می‌مانم و دلم می‌خواهد در پرسپولیس به فوتبالم پایان دهم.

تو بازی‌های خوبی در پرسپولیس انجام دادی و ارتباط خوبی با هواداران داشتی. شاید همین موضوع باعث شد تا محبوب شوی. به نظر خودت چرا در آن مقطع برانکو تو را نخواست و تو مجبور به جدایی شدی؟

من دوران فوق العاده ای در پرسپولیس داشتم و همه می‌دانند چقدر به این تیم علاقه دارم. همه چیز خوب پیش می‌رفت ولی وقتی در اواخر فصل برانکو سرمربی پرسپولیس شد در انتهای فصل قصد داشت بازیکنان مدنظر خودش را به تیم بیاورد و مرا نخواست. به همین دلیل من و پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا نکردیم و من هم بدون مشکل جدا شدم.

فوتبال حرفه ای همین است و من هم قواعد فوتبال حرفه ای را بلدم. هر سرمربی سلیقه خودش را دارد و برانکو هم من را نخواست.

از برانکو به خاطر جدایی ات ناراحت نیستی؟

من عاشق این بودم که در پرسپولیس به فوتبالم ادامه دهم ولی از برانکو ناراحت نیستم. فوتبال حرفه ای همینطور است و هر مربی حق دارد بازیکنانش را خودش انتخاب کند. از جدایی ام ناراحت شدم چون در پرسپولیس خوشحال بودم ولی از برانکو خیر. برانکو توانایی‌هایش در مربیگری را به خوبی نشان داد و به نظرم یکی از بهترین مربیانی بود که در پرسپولیس کار کرد.کارنامه او و جام‌هایی که با پرسپولیس کسب کرد، مشخص است و نیازی به تعریف من ندارد.

نکته جالب در خصوص تو این است که هنوز هم با هواداران پرسپولیس در ارتباط هستی. در این مورد صحبت کن .

علاقه من به هواداران و آن‌ها به من مشخص و کاملا دوطرفه است. من خیلی وقت‌ها با هواداران در صفحه شخصی ام در اینستاگرام صحبت می‌کنم.

آنها بیشتر اوقات عکس و فیلم از دوران حضورم در این تیم برایم ارسال می‌کنند که خاطرات خوبی زنده می‌شود و حس خوبی از دریافت آن عکس‌ها دارم. واقعا لذت بخش است که پس از چند سال این هواداران هنوز به یادم هستند. آنها در دنیا بی‌نظیرند و خیلی دوستشان دارم.

بازی‌های این فصل پرسپولیس را دنبال کردی؟

بله من همیشه اخبار و دیدارهای پرسپولیس را دنبال می‌کنم چون علاقه زیادی به این تیم و هوادارانش دارم. پرسپولیس بخش مهمی‌ از زندگی من است و این تیم همیشه در قلب من باقی خواهد ماند. شاید باورتان نشود ولی من یک اپلیکیشن دارم که برنامه بازی‌ها و نتایج بازی‌های مختلف را در آن دنبال می‌کنم. پرسپولیس را در این اپلیکیشن به عنوان تیم موردعلاقه خودم انتخاب کردم تا موقع بازی‌های این تیم به من اطلاع رسانی شود و از نتایج باخبر شوم.

به نظرم پرسپولیس خریدهای فوق العاده ای انجام داد و می‌بینید که با قاطعیت صدرنشین است و نتایج بسیار خوبی گرفته است. برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه فصل هم موفق باشند.

بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی بود؟

همه بازیکنان خوب بودند ولی لوکادیا فوق العاده بود. او نشان داد چه فوتبالیست باکیفیتی است و گل‌هایی بسیار مهم و زیبایی برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. به نظرم لوکادیا خیلی در ادامه فصل به پرسپولیس کمک خواهد کرد و گل‌های زیادی را به ثمر خواهد رساند.

به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟

قطعا قهرمان می‌شود. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. پرسپولیس چیزی برای قهرمانی کم ندارد و در پایان فصل جام قهرمانی را از استقلال پس خواهد گرفت.

خیلی‌ها معتقدند که پرسپولیس و استقلال مدعیان جدی قهرمانی هستند و دربی در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار است. نظرت در این رابطه چیست؟

بله دربی خیلی مهم است و قطعا ۳ امتیاز آن بازی برای قهرمانی خیلی تاثیرگذار خواهد بود. با این حال من فکر نمی‌کنم استقلال رقیب جدی برای پرسپولیس در راه قهرمانی باشد و تیم محبوب من به راحتی آب خوردن و پرگل دربی را خواهد برد. پیشبینی من از دربی برد ۳ بر صفر پرسپولیس است.

خاطره ای از بازی در دربی بزرگ تهران داری؟

بهترین خاطره من برد دربی است. خب اینکه استادیوم پر از تماشاگر بود و جای خالی وجود نداشت، بسیار هیجان انگیز بود. دیدن کلی تماشاگر در ورزشگاه همیشه برای من انگیزه فوق العاده ای به حساب می‌آمد. خوشحالم در دربی که بازی کردم، پرسپولیس برنده بازی شد و هواداران خیلی خوشحال بودند. یادم می‌آید تا مدت‌ها در مورد دربی و برد در آن بازی حرف می‌زدند که برای من جذابیت داشت و خاطره بسیار خوبی بود.دربی مهم ترین بازی در فوتبال ایران است و من امیدوارم در این فصل پرسپولیس بتواند رفت و برگشت استقلال را شکست دهد.

از همبازیان سابقت در پرسپولیس با کسی در ارتباط هستی؟

بله احمد نوراللهی دوست عزیز من است. با او بعضی اوقات حرف می‌زنم و در امارات هم او را دیدم. احمد یکی از بهترین بازیکنان ایران است و خیلی خوشحالم در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و الان هم یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایران به حساب می‌آید. به غیر از احمد با طارمی‌هم ارتباط دارم و می‌دانم چه درخشش فوق العاده ای در پورتو دارد.

فکر می‌کردی طارمی‌روزی تبدیل به همچین فوتبالیست بزرگی شود؟

من کنار مهدی بازی کردم و او دوست خوب من است. همان موقع متوجه شدم مهدی چه استعدادی دارد و مطمئن بودم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. برایش خیلی خوشحالم که توانسته در فوتبال اروپا جایگاه خوبی پیدا کند و امیدوارم همین روند را ادامه بدهد. واقعیت این است من اصلا از درخشش مهدی در پورتو و تیم ملی ایران سورپرایز نشدم چون می‌دانستم روزی او فوتبالیست بزرگی خواهد شد.

نظرت در خصوص حضور ایران در جام جهانی چیست. فکر می‌کنی ایران یکی از سورپرایزهای جام باشد؟

بله ایران توانایی این را دارد تا خیلی‌ها را در جام جهانی سورپرایز کند. فوتبالیست‌های باکیفیتی در تیم ملی ایران حضور دارند و آن‌ها تیم خوبی را تشکیل دادند. تیم ملی ایران در گروه راحتی قرار ندارد ولی می‌تواند اتفاقات مهمی‌را رقم بزند و نتایج خوبی بگیرد. من بعد از برزیل طرفدار تیم ملی ایران هستم و دوست دارم در جام جهانی ایران نتایج بسیار خوبی بگیرد.

به نظرت ستاره‌های ایران در جام جهانی چه کسانی خواهند بود؟

مهدی طارمی‌، احمد نوراللهی، علیرضا بیرانوند و سردار آزمون مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی ایران هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • لنگ ورزشی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    "تا آخرین روز فوتبالم منتظر پیشنهاد پرسپولیس می مانم". خخخخخ، خود علی پروین هم اینجوری سینه چاک پرسپولیس نیست این که دیگه بازیکن خارجیه و یه نیم فصل فقط واسه لنگ بازی کرده!! یوسفیان قبل از نوشتن این مصاحبه های خیالی چی میزنی؟؟!!
    • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      ظاهرا توهم با لنگ و بازیکنها و طرفدارهاش یکی شده حتی ادمی که یک جلسه با این تیم تمرین میکنه هم میشه کاملا تو حرکات و رفتارش این موضوع رو دید
  • مسعود IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    جقدر بامسما!! لوکا به زبان محلی غرب مازندران یعنی سوراخ!! چقدر در و تخته بهم میان!! لوکای سوراخ در لنگ سوراخ!! جالبه ننننننننننننننننه
    • سرخ IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      چقدر بامزه اییییی تو .. نمک
    • کیسه سوز IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      نمکدون همین سوراخ پارتون میکنه
    • کیسه سوز IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      نمکدون همین سوراخ پارتون میکنه
    • کیسه سوز IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      نمکدون همین سوراخ پارتون میکنه
    • Eli IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      چیه بدجوری دارین میسوزین آره؟؟پماد هم دیگه کفایت نمیکنه آتیش گرفتین ازاقتدارو صدرنشینی پرسپولیس کبیر.چیزی نیست شماهم بجای قارقار کردن تلاش کنین
    • حسن IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      لوکا سوراخ سوراختون میکنه
  • مدافع حیوانات باشیم IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    این گابریل همونی نیست که میگفتن توی برزیل پرنده میفروخته قفس درست میکرده ..........................
    • جاوید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      نه اون دی کارمو بود. این همونیه که به مازیار زارع پنالتی زد 😉
    • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      باور کن از این جمله ای که گفتی ده دقیقه است دارم میخندم
  • اصالت IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    بابا کیسه کش حقیر این تمام دنیا فهمیدن پرسپولیس محبوبترین تیم ایران و آسیا است که تمام آمارها و نظر سنجی ها نشان داد حداقل شش برابر کیسه هوادار عاشق دارد
  • من IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    عجب هافبکی بود ، اونزمان بهترین هافبک پرسپولیس بود ، خیلی عجیب بود برانکو نخواستش ، همیشه دو سوال در مورد برانکو داشتم ، یکی نخواستن این و دیگه خریدن دو نیمکت نشین مطلق اکراینی که انگار اصلا بازیکن نبودن ، توریست بودن
  • مصطفی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    برام یه سوالی پیش آمده که چرا این لنگی ها توهمی هستند بدونه حتی یک دونه قهرمانی تو آسیا لنگ رو پر افتخار ترین تیم آسیا میدونند . تو این یک سال گذشته فقط AFCچند باری تو سایت خودش درباره اینکه چه تیم های هوادارای بیشتری دارن همیشه استقلال و یه تیم دیگه که فکر کنم از چین باشه رو اعلام کرده . تازه این دو سه سال گذشته قبل کرونا هر فصل پرتماشاگر ترین بازی لیگ قهرمانان بازم اس اس رو اعلام کرده . حالا لنگی ها از کدوم موتوری جنس میگیرن خدا میدونه انشاالاه شفا تون بده .......
    • محمدرضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      آخه کیسه کش برو کیست رو بکش تیم شش تایی کی پر طرفدار ترین تیم آسیا بوده چی میزنی از یه بچه بپرسی میدونه پرسپولیس پرطرف دارترین تیم آسیاست
    • مهدی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      خخخخ. تو کدوم آمار AFC رو دیدی که اینو نوشته. احتمالا تو خواب رویا میدیدی. چون تو واقعیت همچین خبری نیست. اما اگه میخوای آمار واقعی تیمهای پر هوادار دنیا رو بدونی، یکسر بزن سایت فیفا و تیمهای پرهوادار رو جستجو کن که اول منچستریونایتد و دوم بارسلونا و سوم رئال مادرید و تا برسیم به دهم که با ۵۵ میلیون هوادار پرسپولیس ایرانه. اما استقلال جالبه با ۲۱ میلیون برو ببین کجای جدوله. خخخخخ استقلال کیسه تیم پرهوادار تو آسیا. خیلی خندیدیم به این هبلی شماها
  • فقط استقلال IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    قبلاً که بازیکن لنگ بودی
    • امیرمحمد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      آخه بچه ها فقط میدونم لنگ کیه
  • ساسان IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    آفتابه قرمز همه پولارو خرج کرده دیگه پولی نداره تو رو بخره پیروزی سوراخه
  • مجتبی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    تاج فیک ظالم مفسد ؛ با تغییر نام بعد از چندین سال (تغییر نظام) مثل یا بدتر از آفتابپرست رنگ عوض میکنه و میکننش و میشه به اصطلاح استقلال که بازم فیک هست تو همین ماجرا هم ؛ استفاده کردن از کلمه عربی و یه ذره وجهه خوبی لفظی دادن برا فریب اذهان عموم جامعه ؛میدونید چرا فیک هست چون ریشه وجودیش یه مشت مفسد نظام و حکومت بودند و الان هم هستند نفوذ دارند تو همین نظام و حتی حکومت و ... منتها با تغییر رنگشون و مسئولیت هم گرفته یا که دارند و یا خواهند گرفت .یه مشت مجهول الهویت مفسد منافق دزد باز دم از پاکی و درستی و ماهیت بزنن مضحک هست به خدای عالم .
  • احمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    چرا منتظر نمونی هیچ جا مثل لنگ پول بهش ندادن و نمیدن
  • کیان IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    خاطرات اون موقع خیلی خوبه خواهش بگید تو اون سالهای قبلش کجای جدول بوده لنگ حقیر، لنگی ها اگه یادتونه که هیچ، ولی اگه بچه سالین برید سرچ کنین😂😂
  • سعید IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    زااارت.به همین خیال باشین. پاره تون میکنیم. سه هیچ میبریم🤣🤣🤣🤣
    • پرسپولیس ابر قدرت آسیا IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      ⚽⚽⚽⚽⚽⚽
  • حسن قهار IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    درجواب کیسه های متوهم باید بگم شما اگه جای ما دوتا فینال آسیا داشتید که الان استغفرالله خدارو هم بنده نبودید،از حاج فتل یه شبه به عنوان جایزه دوتا ستاره گرفت تیم حقیر تون که آف اس ی هم بعنوان تشتک نوشابه قبول ندارن اونارو،،
  • حیدر IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    قلب منی فیل گوش برزیلی جات خالی با تعصب کیسه سوزی تو
  • مجتبی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    دادش قرص تو خوردی من که فکر کنم نه این لنگ باز امسال ادم شدن بیچاره هم میدونند که پر افتخار ترین تیم استقلال تمام شما لنگ تا قیامت قیامت باید بسوزید اگه وزارت ورزش نبود الان این حرف نمیزید
  • متین IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    همین بازیکن که مسخرش میکنید تو دربی بهتون گل زده پس شاتاب کیسه دوم لوکادیا رو مسخره میکنید تو دربی پارتون میکنه کابوس کیسه میشه همون شب کاری میکنه پرسپولیس قبرستون ساخته بشه از ورزشگاه آزادی
  • علی رضا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    پیروزی آفتابه لنگی هشتا از قهرمان آسیا خورده
  • aren IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    دیاباته مصدوم شده ردش کنید اینو بیارید دیاباته هننوز بازی نکرده مصدوم شد تا ۶ هفته نمیتونه بازی کنه
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    اینم فهمیده لنگیا پول یا مفت خرج می کنن، گفته بازار گرمی کنم، برو داداش حتمی خبرت می کنند! بذار ببینن مصدومیت شیخ چجوری است!!
  • علی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    بابا تودیگه کی هستی .پنبه دانه توخواب دیدی یالنگ احتمالا بدموقعی کله پاچه به خوردت دادن وباشکم پر خوابیدی کابوس دیدی اقای محترم اگه این حرفا رو زودتر میزدی بااوردلنگی،یامحترمانه تربااوردنگی بیرونت نمیکردن
  • مجید IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    هنوز تیم با اصالت تاج و نشناخته البته پیش بینی ایشان درسته اما بر عکس
  • اسی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    فک کنم این عمو قبل بابا مسعود بود اره اون موقع که سوبله چوبله میشدن و چهارتا چهارتا میباختن اول شعار رو پیر هنت رو بخون بفهمی تیکت چی بوده و هست بعد…..
  • اسی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    فقط لنگیا اون دو نفری که نوشته قهرمان آسیا و اونی که نوشته محبوب ترین تیم والا یه افتخار برون مرزی ندارن چه برسه آسیا اینتراکشن اینترنت و اینیستا و تلگرام وقتی میاد تو قاره آسیا استقلال کبیر 💙 اوله اینا تو سه تا نیستن فیک استار ها
    • پرسپولسی کبیر IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      خخخخ دیگه اون کپا امجدیتو به رخ ما نکش .🤣🤣🤣🤣 با ی کشور مزدور بازی کردن هنر کردن 🤣🤣 راستی اینا چیزی ندارن بیچاره ها همین کپ امجدیه دارن😣😣🤣🤣🤣🤣🤣 پرسپولیس اگه با اونا بازی میکرد دو ستاره سهله ۵ ستاره میاورد😎
  • بهرام IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    طارمی بازیکن بزرگی خواهد شد اما درلیست ۹ بازیکن بزرگ دنیا قرارنخواهدگرفت چون کیفیت بازیکنان ولیگ ایران درحد درجه یک ودرجه دو دنیا نیست امادر۶ تا ۸سال آینده بازیکنان وتیم‌ملی ولیگ ایران بسیار رشد خواهد کرد ودر رده درجه دو دنیا کامل قرارخواهد گرفت راه درازی رودرپیش داریم کلا فوتبال ایران درحال حاضر روبه رشد میباشد
  • کیسه سوز IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    آها پس کی بود که رفت لیگ دسته ها درسته ما قهرمان آسیا نه شدیم اما لیگ دسته سه نرفتم خلاص ❤❤❤❤❤❤❤❤❤♥♥
  • کیسه ام کیسه کشم IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    ای ول بابا این آقا ازمن که ادعای دوآتیشه دارم آتشی تره دمت گرم بقول استاد عادل چیه این عشقپولیس
  • پرسپولسی کبیر IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    استقلالیا کسی رو ندارن ازش تعریف کنن... چه بد😥 بنظرم برید پاپا مسعوددو بیارید یه خودی نشون بده این بشر😂😂😂 در ضمن انقد عصبی نشید خو راس میگه بنده خدا ما شما رو با نتیجه پرگل میبریم دیگه اِ نکنه یادتون رفته؟
  • پرسپولسی کبیر IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    ولی من یه سوالی درگیرم کرده ... دلتون به چیه استقلال خوشه؟ به کاپ امجدیه؟😂
  • جوان IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    تو ایران پول برای تمرین درست نکردن ودرست بازی نکردن بعدهم شکایت زیاده ولی تو امارات اگه پول میدن ده نشون هم سرویس میکنن شکایتی هم نیست که آخرعمری پول مفت بگیرن
  • متین IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    دیگه دیده آخرین دوران بازیش است گفته بدم ایران بعدهم ازشون شکایت میکنم پول مفت گیرم میاد چون میدونه تو امارات ازاین خبرا نیست
  • حمزه IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    مرسی یارو موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی تیتر این مطلب بیشتر جوک بود تا خبر ،😂😂😂😂
  • سما IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    هاهاها به کوری چشم دشمنامون پرسپولیس در افتخار ترین تیم ایرانه و تو آسیا پر طرفدار ترین پماد سوختگی برا کیسه خریداریم.... طرفدارای اس تق لال انقد که دنبال اینن ببینن پرسپولیس چیکار می‌کنه دنبال خبرهای تیم خودشون نیستن نمونه اش همینجا😂😂
  • عشق پرسپولیس IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    من موندم خبر در مورد پرسپولیسه، هوادارای کیسه چی میگن این وسط. حالا اینا به کنار، اون کیسه مصطفی و کیسه اسی رو یکی جمع کنه از این وسط. اینقدر دارن میسوزن از جریان کی‌روش که گذاشته تو کاسشون و یا یک خارجی اینجوری از بهترین خاطرش که برد تو دربی هست حرف میزنه. جالبه تاریخ و آمار رو هم تحریف میکنند. قابل توجه اون دوتا کیسه کشی که میگن تیمشون پر هواداره، تو سایت فیفا میزان طرفداراتون رو نوشته. جالبه که پرسپولیس دو و نیم برابر شما هوادار داره. همینجوری هم ادامه بدین، تراکتور هم از شما میزنه بالاتر تا سه چهار سال دیگه. آمار رو برید تو سایت فیفا نگاه کنید حتما
  • محسن IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    لوکا چه سالی بازیکن پیروزی بوده؟
  • سبد علی پسند IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    خب دیگه دلال کروات میخاست یکی بیاره که چیزی گیرش بیاد نظیر بودیمیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی