تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجمان تیم ملی در اوج آمادگی از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی ملی در کشور اتریش فراخوانده شدند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با گذر از نام بازیکنان شاغل در لیگ برتر، تصمیم گرفت تا در خط حمله به گزینه‌های مورد اعتماد و علاقه خودش تکیه کند و با دعوت از مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد نشان داد که برنامه اصلی او استفاده از این بازیکنان در خط حمله تیم ملی در جام جهانی خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد که کی‌روش بخواهد در خط آتش تیمش تغییراتی را ایجاد کند.

کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۸ از مثلث علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله تیم ملی بهره می‌برد و کریم انصاری‎فرد هم اسلحه پنهان سرمربی پرتغالی بود و به عنوان یار جانشین به ترکیب تیم اضافه می‌شد و حالا به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش، با همان سیاست سال ۲۰۱۸ بخواهد ترکیب تیمش را برای سال ۲۰۲۲ چینش کند.

طارمی با گلزنی در دقیقه ۹+۹۰ به تیم ملی رسید

مهدی طارمی که امید اول گلزنی پورتو و تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود، در شرایطی نامش در فهرست مسافران اتریش قرار گرفت که توانست در آخرین بازی باشگاهی‌اش پیش از فیفادی سپتامبر، برای پورتو گلزنی کند و در دقیقه (۹+۹۰) تیمش را از شکست مقابل اشتوریل نجات داد تا با گلزنی و درخشش در ترکیب پورتو، آماده حضور در اردوی ملی و ۲ مسابقه دوستانه حساس برابر اروگوئه و سنگال شود.

راه را باز کنید؛ این ۳ مهاجم طلایی به اردوی تیم ملی رسیدند/ حال کی‌روش در اتریش خوب شد!

بدشانسی علیه اولین گل سردار

سردار آزمون صبح امروز خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد و رسماً کارش را در اردوی اتریش آغاز نمود. آزمون پیش از عزیمت به وین برای حضور در اردوی تیم ملی، به عنوان یار جانشین حضور کوتاه‌مدتی در ترکیب بایرلورکوزن در مصاف با وربردرمن داشت و یک فرصت طلایی گلزنی به‌دست آورد که ضربه ستاره ایرانی لورکوزن با بدشانسی به تیرک دروازه حریف برخورد کرد تا همچنان سردار آزمون در حسرت اولین گل خود در فصل جدید بوندس‌لیگا بماند. او امیدوار است زیرنظر کی‌روش بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد و بتواند در بازگشت دوباره به اردوی لورکوزن، مقابل بایرن مونیخ بدرخشد.

راه را باز کنید؛ این ۳ مهاجم طلایی به اردوی تیم ملی رسیدند/ حال کی‌روش در اتریش خوب شد!

کولاک جهانبخش؛ آماده‌ترین لژیونر

علیرضا جهانبخش را باید آماده‌ترین لژیونر این روزهای فوتبال ایران قلمداد کرد. ستاره ایرانی بعد از بازیابی موقعیت خود در ترکیب تیم فاینورد، هفته گذشته در لیگ اروپا توانست برای تیمش ۲ گل بزند و در مصاف با آیندهوون هم سازنده گل نخست مسابقه به سود فاینورد بود، هر چند که گل‌سازی جهانبخش مانع از شکست تیمش در مقابل مدعی اصلی قهرمانی در لیگ هلند نشد. با این‌حال ستاره باتجربه تیم ملی فوتبال ایران که در دوره دراگان اسکوچیچ به کاپیتان اول تیم ملی بدل شده بود، حالا باید در اوج آمادگی به اردوی ملی برود و زیرنظر سرمربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی کار خود را دنبال کند.

راه را باز کنید؛ این ۳ مهاجم طلایی به اردوی تیم ملی رسیدند/ حال کی‌روش در اتریش خوب شد!

درخشش انصاری‌فرد ساعتی پیش از سفر به وین

کریم انصاری‌‎فرد که حضور در لیگ قبرس را به عنوان یک چالش جدید در دوران فوتبالی‌اش پذیرفته، شب گذشته در ترکیب اومونیا درخشید و یکی از گل‌های تیمش را در جریان پیروزی ۴ گله اومونیا برابر انوسیس به‌ثمر رساند تا او هم نشان بدهد رفته‌رفته در حال بازگشت به فرم ایده‌آل خود است. انصاری‌فرد که رابطه بسیار خوبی با کارلوس کی‌روش دارد و یکی از مهره‌های مورد اعتماد و علاقه سرمربی پرتغالی به شمار می‌رود، حالا امیدوار است بتواند روند گلزنی‌هایش را حفظ کند و در اردوی ملی برابر اروگوئه و سنگال هم بتواند گل بزند. او بعد از گلزنی در لیگ قبرس، باید به وین سفر کند و برای حضور در اردوی تیم ملی خود را به کارلوس کی‌روش معرفی کند. 

راه را باز کنید؛ این ۳ مهاجم طلایی به اردوی تیم ملی رسیدند/ حال کی‌روش در اتریش خوب شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری تری دی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    تیم ملی پرسپولیس
  • بینام IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    مثلث فتنه و کودتا ،امیدوارم تاوان سنگینی بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی