نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
۴ |
۵
دو بازیکن خوش شانس تیم ملی بعد از بازگشت کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی در اتریش بسیار خوش شانس هستند.

قبل از برکناری اسکوچیچ این شایعه شنیده می شد او قصد دارد نام احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد را نه تنها از لیست مسافران این اردو بلکه از لیست تیم ملی در جام جهانی قطر خط بزند. سکوت اسکوچیچ و نزدیکانش در آن مقطع باعث شد این شایعه بیشتر قوت بگیرد. اما بعد از آمدن کی‌روش هر دو بازیکن در لیست سرمربی پرتغالی قرار گرفتند و اساسا مشخص نشد اسکوچیچ هم قصد دعوت کردن از آنها را داشت یا خیر؟

اما مهم این است که این دو بازیکن تقریبا پا به سن گذاشته تیم ملی که جزو کاپیتان‌های تیم هم بشمار می روند بسیار خوش شانس بودند که کی‌روش روی نامشان قلم قرمز نکشید.سرمربی پرتغالی پیش از این ثابت کرده بود با بازیکنی تعارف ندارد و آمادگی بازیکنان برای او مهم است. کی‌روش در ۸ سال حضورش در تیم ملی روی نام‌هایی همچون رحمتی، وریا غفوری، سید جلال حسینی، قوچان نژاد و... خط قرمز کشید ولی این بار به حاج صفی و انصاری فرد چراغ سبز نشان داد و باید منتظر ماند و دید این دو بازیکن در نهایت مسافر قطر خواهند شد یا مجبور می شوند بازی‌های تیم ملی را از قاب تلویزیون تماشا کنند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    تیم نباید پیر بشه
  • اشراق IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    هر دو رو خط میزنه
  • پهلوان وریا غفوری IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    مهم بازیکنهایی هستند که در جام جهانی بازی کنند وگرنه توریستی رفتن به قطر همراه تیم تحت عنوان بازیکن ذخیره تیم هنر نیست
  • تیم ملی ایران US ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    واقعا موافقم.هر دو خیلی با ارفاق و خوش شانسی و تفکر قبل کیروش در موردشون دعوت شدن.شاید اگه کیروش ۳ماه زودتر انتخاب میشد و با فرصت بیشتری بررسی میکرد دعوت نمیشدن.حتی آزمون هم باید قدر اعتماد دوباره بخاطر گذشتشو بدونه و تلاش کنه آماده باشه و لیاقت حضور تو زمینو داشته باشه.خودش همین چند ماه پیش گه مطمعن بود ثابته گفت من که هرکی مربی باشه فیکسم ولی اگر خودم حس کنم لیاقتشو ندارم خودم میرم.امیدوارم تو تیم ملی برخلاف باشگاهش باشه.افتش باعث نگرانی برای زوج طارمی شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی