دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
۰ |
۵
کاشف ستاره‌های بزرگ در باشگاه آبی‌ها پست می‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه چلسی قصد دارد مدیر ورزشی فعلی سالزبورگ را استخدام کند.

باشگاه چلسی قصد دارد مدیر ورزشی فعلی سالزبورگ را استخدام کند. روزنامه انگلیسی اتلتیک در گزارشی نوشت تعویق بازی‌های لیگ برتر و از راه رسیدن مسابقات ملی، این فرصت را برای مالکان چلسی به وجود آورده تا به مشکلات و کمبودهای موجود در باشگاه رسیدگی کنند.

پس از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، توماس توخل از چلسی جدا شد و جای خودش را به گراهام پاتر داد. تاد بولی مالک آمریکایی باشگاه که از مدت‌ها قبل به دنبال جذب یک مدیر ورزشی جدید است تا در کنار سرمربی پروژه باشگاه را پیش ببرد، برای این پست کاشف ارلینگ هالند را زیر نظر دارد.  کریستوف فرویند، مدیر ورزشی فعلی باشگاه سالزبورگ اتریش طی روزهای آینده رسما به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه چلسی معرفی خواهد شد. گراهام پاتر رضایت خود را برای همکاری با او اعلام کرده و می‌خواهد همراه با این مدیر اتریشی، پروژه چلسی را به جلو هدایت کند. انتظار می‌رود که چلسی به زودی با سالزبورگ برای جذب کریستوف فرویند به توافق برسد.

کریستوف فرویند ۴۶ ساله از سال ۲۰۱۵ به عنوان مدیر ورزشی باشگاه سالزبورگ اتریش در حال فعالیت است. او طی این مدت توانست استعدادهای زیادی را به باشگاهش منتقل کند که برخی از آنها در حال حاضر به عنوان ستارگان فوتبال اروپا شناخته می‌شوند، بازیکنانی مانند سادیو مانه، ارلینگ هالند، نبی کیتا، دایو اوپامکانو، کریم آدیمی و ... گفته می‌شود که گزینه دیگر چلسی برای پست مدیریت ورزشی، اولیور مینتسلاف بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی