روزهای تلخ آقای مربی/ فریادهای اعتراض و اسکورت پلیس تا پارکینگ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس روی لبه تیغ اخراج از این تیم قرار دارد.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس روی لبه تیغ اخراج از این تیم قرار دارد و تبدیل به چهره ای منفور نزد هواداران این تیم شده است.

باخت یک بر صفر یوونتوس در خانه مونتزا در هفته هفتم سری A تداوم بخش سریال نتایج فاجعه‌آمیزی شد که بانوی پیر در این فصل کسب کرده است و باعث شد که ماسیمیلیانو آلگری بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد. اگرچه این اولین باخت بیانکونری در رقابت‌های داخلی بود اما این پنجمین بازی بدون برد این تیم در سری A محسوب می‌شود؛ نتیجه‌ای که تیم تورینی را در رده هشتم جدول رده‌بندی سری A‌ قرار می‌دهد. هواداران یوونتوس از شروع فاجعه‌بار تیم‌شان در فصل جدید به شدت عصبانی هستند و بخش زیادی از تقصیر را متوجه سرمربی یووه‌، ماسیمیلیانو آلگری، می‌دانند. بیانکونری در حال حاضر در رتبه هشتم جدول ایستاده و در لیگ قهرمانان اروپا هم دو بازی اولش در مرحله گروهی را با دو باخت مقابل پاری سن ژرمن و بنفیکا به پایان برده است.

آلگری بازی را به دلیل اخراج در مسابقه قبلی از روی سکوها تماشا می‌کرد اما اعتراض ها در پایان بازی به حدی به او زیاد شد که به اجبار با اسکورت پلیس به اتوموبیل خود رسید. پلیس، آلگری را تا محل پارک اتومبیلش همراهی کرد. اگرچه ادعای آلگری در مورد ضربه خوردن تیمش از نبود مصدومان بیراه نیست اما یوونتوس هم تیمی نیست که هوادارانش و رسانه‌ها چنین نتایجی را از آن بپذیرند.

پلیس ایتالیا می‌گوید به دلیل تهدیدهایی که علیه این مربی ایتالیایی وجود دارد تصمیم گرفته او را تا اتوموبیلش که در پارکینگ ورزشگاه پارک شده بود همراهی کند تا حادثه‌ای اتفاق نیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی