نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۹
ببینید| کی‌روش: این‌ بار ایران من را به جام‌جهانی برد/ نیامده‌ام با این هدیه خوش بگذرانم!
طول ویدئو: 01:49

پاسخ جالب کارلوس کی روش به سوال عادل فردوسی پور مبنی بر این که این بار ایران، تو را به جام جهانی برده را ببینید.

خبرورزشی؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال به این سوال عادل فردوسی پور که دوسال تو ما را به جام جهانی بردی و قبول داری که این بار ما تو را به جام جهانی بردیم گفت: بله. چرا که نه؟ برای همین است که می گویم باعث افتخارم است که الان اینجا هستم. از همان لحظه اول می خواستم از رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون بابت این فرصت قدردانی کنم و بعد، از اعتمادی که بازیکن ها به من کردند سپاسگزاری می کنم و مهمتر از هر چیز، از اعتماد و محبت فوتبال دوست های ایرانی ممنونم.

کی روش ادامه داد: من به این فرصت به چشم  یک جایزه نگاه نمی کنم. این یک پاداش نیست. من نیامده ام تا با هدیه ای که ایرانی ها به من دادند و من را به جام جهانی بردند، خوش بگذرانم. من این فرصت را با مسئولیت پذیری و تعهد کامل قبول کرده ام و چاره ای هم ندارم جز این که بهتر شوم. من همچین نگاهی به ماجرا دارم.باید بهتر از قبل بشوم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: اگر بپرسید چطور؟ می گویم نمی دانم! ۲۰ ساعت در روز و حتی موقع خواب چنین دغدغه ای دارم که چطور می توانم بهتر شوم. چطور می توانم باعث پیشرفت بازیکنانم شوم. چطور می توانم باعث بهتر شدن فدراسیون شوم. وقتی کارم را شروع کنم به همه این را می گویم. از همه می پرسم چطور می توانیم بهتر شویم. چطور می توانیم پیشرفت کنیم. اگر چنین رویکرد متواضعانه ای نداشته باشیم، از پس کار بر نمی آییم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیروس US ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    یک سوال خیلی ساده، صداقت یعنی چه؟ آدمی این حرفها را میزند که هیچ احتیاجی به گفتن این حرفها ندارد و مسلما قبل از مصاحبه به او گفته شده است که چنین سوالی از او پرسیده خواهد شد و او قادر بوده است که بگوید این سوال نباید پرسیده بشود! او قبول کرده است و چنین جوابی میدهد! آقای ذوالفقار نسب، عزیزی و متاسفانه علی کریمی، صداقت یعنی چه؟
  • کیسه هوچی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    دقیقا درست گفتی دردنیاتنها تیمی هستیم که بجای اینکه مربی تیم روببره جام جهانی مااونو بردیم جام جهانی بایدپولم بهش بدیم
    • لنگ پورسانتی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      اره اون دو دوره متوالی قبلی رو هم با هدایت حمید درخشان و یایا گل ممدی صعود کردیم
  • فقط تیم ملی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    فردوسی پور با انجام مصاحبه بی ارزش با فردی مثل طارمی از زمینه سازان حذف اسکوچیچ بود.در حالی که کیروش چیزی ندارد به فوتبال ما بدهد.اما شاید اسکوچیچ تحولی ایجاد می کرد.همانطور که در نتیجه گیری از کیروش موفق تر بود.من از طرفداران فردوسی پور بودم و همیشه مسوولین تلویزیون را بخاطر حذف او محکوم می کردم.اما الان به این نتیجه می رسم فردوسی پور اقیانوسی از اطلاعات فوتبالی با عمق دو بند انگشت است و شاید مسوولان تلویزیون در حذف او محق بودند.آقای فردوسی پور چرا نگذاشتی اسکوچیچ کارش را بکند؟چرا ناجوانمردانه به او ضربه زدی و او را تحقیر کردی؟شما هم در کنار سایر عوامل حذف اسکوچیچ در پیشگاه خداوند و مردم مسوول هستی.امیدوارم سزای اعمال خود را ببینی.بزرگترین اشتباه اسکوچیچ استفاده از عابدزاده در بازی برگشت با کره بود.عابدزاده هرگز دروازه بان شش دانگ نمی شود.اگر ایران از کره بابت اشتباه عابدزاده و تیم ده درصدص ایران نمی باخت الان هیچکس جز شرمساری از بابت حذف اسکوچیچ حرفی نداشت
    • عادل TR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      شما در كارنامه اسكوچيچ چه چيز مهمي ديديد كه ما نديديم !! صعود به جام جهاني كه دو بار هم قبلش با همين كيروش داشتيم ! يعني براي شما شكست عراق بحران زده مهمتر از مساوي با پرتغال و شكست مراكش و شكست هاي متعدد قطر و كره و ازبكستان و چين و … بود ؟؟ ما بعد از ٨ سال عاشق كيروش شديم ، شما چطور با يك نگاه و طي يك سال عاشق يك مربي ناشناخته شديدو فكر مي كنيد ناجي فوتبال ما مي تونست بشه ؟؟؟ اگر اين بابا مربي بود و اعتماد به نفس داشت طارمي و جهانبخش را خط مي زد ، همان كاري كه كيروش با عقيلي و رحمتي و خلعتبري و كريمي و مجيدي و شجاع و قوچي و سيد جلال كرد ! آقا جان مربي گري جربزه و شجاعت مي خواهد نه اينكه شما اينجا بشيني براي اسكوچيچ بجنگي ، اون خودش بايد از خودش دفاع مي كرد !!!!!
  • Ali IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    کاربر به نام لنگ پورسانتی:: درجواب تو میگویم نه تو تیم را بردی جام جهانی آن دو مرتبه قبلی را میگویم یادت نیست؟؟؟ نکنه تو نبودی و آنانی که شدیدا به آنان ارادت داری و وابسته هستی بردند؟؟؟ودگر آنکه وقتی تو و امثال تو تفاوت رنگ قهوه ای لنگ با رنگ قرمز که خون تو و بقیه کسانی که مانند تو است را نمیدانید پس زبان به کام بگیرید و حرف .نزنید، وقتی ازدید و عقیده شما رنگ خونتان با رنگ لنگ یکی است پس تو یک لنگی اصیل هستی وهمچنین دیگران که همانند تو میپندارند لنگی هستند آنهم ازنوع خالص و ناب.
  • شهرام IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    کی روش، کلمبیا و مصر را با آنهمه ستاره به جام جهانی نبرد، ما لقمه ی آماده با پول زیاد را گذاشتیم توی دهنش
  • پدرام CA ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    اسکوچیچ چه کرد؟ اسکوچیچ با 5 تیم از غرب اسیا که به غیر از امارات با همشون ما مشکل داشتیم(بحرین عراق لبنان سوریه) پنجه در پنجه انداخت و از 10 بازی 30 امتیاز گرفت! تیم کیروش در 2014 با لبنان و 2018 با سوریه هم گروه بود حتی نتونست امتیاز مثبت ازشون بگیره امتیاز کامل پیشکش! ذز 2014 سه امتیاز از لبنان گرفت 3 امتیاز داد. در 2018 دو امتیاز ازسوریه گرفت دو امتیاز داد. اگر بعد از ویلموس کیروش را اورده بودند و این نتایج رو میگرفت الان عده ای خواستار موروثی شدن جایگاه سرمربی تیم ملی ایران در خانواده کیروش شده بودند. اما اسکو یک عیب بزرگ داشت که غیر قابل رفع بود: هموطن برانکو بود همین. به همین خاطر بود که به یکباره همه تیمهای غرب اسیا قدرت درجه 3 شدند! معلوم نیست این قدرتهای درجه 3 چطور در سئول از کره مساوی میگیرند (عراق) یا کره را میبرند (امارات) هیجکس در کره بعد از شکست کره از امارات از "عیار" سرمربی کره نگفت. ما "موثرترین" مربی مقدماتی 2022 دنیا را کله کردیم تا او را باکسی جایگزین کنیم که غیر از ایران هر جا رفته اخراج شده! (رئال، عربستان، امارات،آفریقای جنوبی پرتغال 2 بار مصر کلمبیا)
  • یزدان IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    ننگ بر این فوتبال. امیدوارم تیم ملی تو جام جهانی سوراخ سوراخ شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی