سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
۰ |
۰
معرفی سه اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای یک سال
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

روش های بسیارزیادی برای پرورش مهارت ها و رشد خلاقیت کودک وجوددارد که مسلما در سنین رشد وی باید بتوانید تا جایی که امکان دارد از این روش ها استفاده کنید.

از مهم ترین این روش ها می توان به استفاده از اسباب بازی های مختلف اشاره کرد. امروزه تنوع اسباب بازی مناسب برای کودک در هر سنی بسیارزیاد است از این رو نیز هنگام خرید با مدل های متنوعی از این محصول روبه رو خواهید شد. درادامه اطلاعات بیشتری درباره این مدل از اسباب بازی به شما ارائه می کنیم.

 همراه ما باشید...

راهنمای خرید ماشین شارژی، موتورشارژی و دوچرخه

خرید اسباب بازی برای کودک پروسه بسیار وقت گیری دارد از این رو نیز سعی کنید زمان کافی را برای انتخاب آن بگذارید. یک انتخاب اشتباه می تواند صدمات جبران ناپذیر جسمی و روحی را برای کودک به همراه داشته باشد. درادامه مهم ترین نکاتی که در این زمینه نیاز دارید را با هم مرؤورمی کنیم.

دوچرخه

دوچرخه یکی از اصلی ترین اسباب بازی کودکان است که از قدیم نیز مورداستفاده بوده است. شما می توانید دوچرخه را برای کودکان بالای دو سال خریداری کنید. در این سن کودک علاقه دارد تا وسیله های چرخدار را راه ببرد از این رو نیز دوچرخه بهترین گزینه ای است که می توانید برای رفع نیازهای وی خریداری کنید. برای خرید دوچرخه کودک لازم است نکاتی را درنظربگیرید تا بتوانید استانداردترین گزینه را برای فرزند خود انتخاب کنید.درادامه نکاتی که در زمینه خرید دوچرخه برلیانس به شما کمک می‌کند را بررسی می کنیم:

انتخاب سایز مناسب

اولین گام برای خرید دوچرخه کودک و بزرگسال برلیانس، انتخاب سایز مناسب است. برای انتخاب سایز مناسب باید اول به رده سنی و سپس به قد کودکتان توجه کنید تا بتوانید به مناسب ترین سایز برسید. سایز دوچرخه مناسب برای هر رده سنی در ادامه معرفی می شود.

دوسالگی

در این سن کودک علاقه دارد تا روی وسیله های چرخدار بنشیند و آنها را به حرکت درآورد. اما از آنجایی که حفظ تعادل با دوچرخه کمی برای وی سخت خواهدبود، بهتراست برای وی از ماشین های پدال دار و یا سه چرخه خریداری کنید.

معرفی سه اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای یک سال

سه سالگی

 در این سن کودک می تواند به خوبی رکاب بزند و اما قادر به حفظ تعادل نخواهدبود. به همین دلیل نیز می توانید دوچرخه هایی را با چرخ کمکی خریداری کنید که زمینه حفظ تعادل به وی کمک کنند. قطر چرخ دوچرخه مناسب برای سن سه‌سالگی باید بین ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر باشد.

چهار تا پنچ سال

از آنجایی که کودک رکاب زدن را در سنین سه تا چهارسالگی به خوبی تمرین کرده است از این رو نیز در این سن قادر به حفظ تعادل دوچرخه کودک می باشد. اما برای افزایش مهارت ها نیازی به چرخ های کمکی نخواهیدداشت. اگر می خواهید در این سن برای کودک دوچرخه بخرید باید به خوبی حواستان را جمع کنید و از او مواظبت کنید زیرا احتمال آسیب دیدن وی در این سن بسیارزیاد است.  دوچرخه سایز ۱۲ گزینه خوبی برای این رده سنی خواهدبود.

شش تا هشت سال

در این سن دیگر کودک توانایی کافی برای دوچرخه سواری دارد از این رو نیز می تواند به تنهایی در محیط های امن رکاب بزند. شاید در سنین کمتر کودک برای ترمزکردن از پاهای خود استفاده کند. این درحالی است که در این سن دیگر درک  استفاده از ترمز را در موقعیت های مختلف دارد. دوچرخه سایز ۱۶ بهترین انتخاب برای این رده سنی می باشد.

نه تا دوازده سال

در این سن مهارت های رکاب زدن و دوچرخه سواری در کودک به صورت کامل رشد می کند از این رو نیز بهتراست به دنبال خرید دوچرخه هایی باشید که رکاب زدن را برای کودک راحت تر می کند. دوچرخه های کمک‌فنردار و دنده‌ای بهترین انتخاب برای کودک شما در این سن خواهدبود. درواقع می توان گفت با  این مدل از دوچرخه‌ها  کودک می تواند به راحتی در سطوح و شیب های مختلف رکاب بزند.  دوچرخه سایز ۲۰ برای سن نه تا دوازه سال گزینه مناسبی خواهدبود.

جنس فریم دوچرخه

پس ازانتخاب سایز مناسب برای دوچرخه نوبت به انتخاب جنس مناسب برای فریم این دوچرخه می باشد. دقت داشته باشید امروزه متریال متنوعی در ساخت تنه دوچرخه مورد استفاده قرارمی گیرد که ازجمله آنها می توان به کربن، آلمینیوم، فولاد و ... اشاره کرد. از متداول ترین این متریال می توان به آلمینیوم اشاره کرد که نسبت به سایرین وزن کمتری دارد و با قیمت مناسب‌تری می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت خرید دوچرخه این متن را سرچ کنید: خرید دوچرخه بلیانس

انتخاب برند معتبر

زمانی که برای خرید دوچرخه کودک اقدام می کنید با برندهای متفاوتی از این محصول روبه رو می شوید. برای اطمینان بیشتر از کیفیت محصول بهتراست به سراغ خرید از برندهایی بروید که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند و رضایت مشتریان را جلب کرده اند.

انتخاب ترمز مناسب

در ساختار دوچرخه کودک از ترمزهای متفاوتی استفاده می شود که انتخاب آنها بسته به سن کودک متفاوت خواهدبود. برای مثال کودکان زیر پنج سال نمی توانند از ترمزدستی استفاده کنند و بهترین مدل ترمز برای آنها مدل های پدالی خواهدبود. هنگام خرید دوچرخه حتما از سلامت ترمز آن اطمینان حاصل کنید که بدین ترتیب از بروز حوادث احتمالی برای کودک جلوگیری خواهیدکرد.

با توجه به نکاتی که بیان شد، می توانید بهترین دوچرخه کودک را از برلیانس خریداری کنید.

ماشین شارژی

از جدیدترین و به روزترین اسباب بازی های موجود در بازار که موردعلاقه تمامی کودکان است، ماشین‌شارژی می باشد. امروزه تنوع ماشین شارژی موجود در بازار بسیارزیاد است از این رو نیز باید برای خرید آنها اطلاعات کافی داشته باشید. درادامه نکاتی که برای خرید ماشین شارژی برلیانس به شما کمک می کند را بررسی می کنیم.

سن کودک

از اولین نکاتی که برای خرید هر اسباب بازی به خصوص خرید ماشین شارژی باید درنظرداشته باشید، سن کودک است. درواقع طراحی این ماشین باید به صورتی باشد که کودک شما بتواند به راحتی با آن بازی کند بدون اینکه به مشکل بخورد. برای مثال کودکان در سنین پایین تر نمی توانند ماشین شارژی با قدرت بالا را استفاده کنند. این ماشین شارژی برلیانس سرعت بالایی دارند از این رو نیز باید کودک بتواند به خوبی روی آن تسلط داشته باشد. این موضوع برای کودکان با سن پایین تر کار سختی خواهدبود.

قدرت ماشین شارژی

قدرت ماشین شارژی براساس تعداد موتورهای به کاررفته در آن تعیین می شود. شما می توانید ماشین شارژی تک موتوره، ماشین شارژی دوموتوره و ماشین شارژی چهارموتوره خریداری کنید. قدرت موتور را بسته به سن کودک خود انتخاب کنید.

نوع باتری

باتری از مهم ترین بخش های ماشین شارژی است که نقش تعیین کننده ای را در سرعت آن دارد. از این رو نیز در هنگام خرید ماشین شارژی درباره نوع باتری آن از فروشنده سوال بپرسید. از بهترین نوع باتری موجود در بازار می توان به باتری لیتیوم یونی اشاره کرد که کیفیت بسیاربالایی دارد و می توانید تا مدت ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

مجهز به ریموت کنترل

جدیدترین ماشین شارژی موجود در بازار مجهز به ریموت کنترل هستند که کمک می کند به عنوان والدین بتوانید به راحتی آن را کنترل کنید. بدین ترتیب در مواقع خطر می توانید با استفاده از این ریموت به راحتی روی فرزندتان کنترل داشته باشید.  دقت داشته باشید ماشین هایی با این ویژگی نسبت به مدل های معمولی قیمت بالاتری دارند.

جهت خرید ماشین شارژی، خرید ماشین شارژی برلیانس راسرچ کنید

امکانات جانبی

از مهم ترین مواردی که روی قیمت ماشین شارژی تاثیرگذار است، امکانات جانبی به کاررفته در محصول می باشد. ازجمله این امکانات می توان به چراغ روشنایی، فلش خور، مانیتور برای پخش ویدیو و ... اشاره کرد. هرچره تعداد این آپشن ها بیشتر باشد به مراتب قیمت ماشین شارژی نیز بالاتر می رود.

دسته حمل

برای اینکه بتوانید به راحتی ماشین شارژی را در هر مکانی با خود حمل کنید، نیاز به خرید ماشین شارژی با دسته حمل دارید. این دسته به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین شارژی را هرجایی که بخواهید، همراه خود داشته باشید.

با بررسی مواردی که بیان شد، می توانید مناسب ترین ماشین شارژی را برای کودک خود خریداری کنید. سعی کنید براساس همین نکات برای خرید پیش روید زیرا تنوع محصولات موجود در بازار مسلما شما را دچار تردید خواهدکرد.

موتورشارژی

موتورشارژی نیز یکی دیگر از اسباب بازی های جذاب برای کودکان است که محبوبیت بسیارزیادی مخصوصا بین پسربچه ها دارد. این محصول مشابه موتور در دنیای واقعی ساخته شده است از این رو نیز کودک احساس بسیارخوبی را هنگام استفاده از آن خواهدداشت.  برای خرید این محصول نیز نیاز به توجه نکاتی دارید که درادامه بررسی می کنیم:

تعداد موتورها

موتورشارژی را می توانید به صورت تک موتوره و موتورشارژی دوموتوره در بازار بیابید. مدل های تک موتوره بیشتر مناسب کودکان با سنین پایین تر است زیرا قدرت چندانی نیز ندارد و از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری می کند. این درحالی است که مدل های دوموتوره را می توانید با بزرگترشدن فرزندتان و تقویت مهارت های وی برای او خریداری کنید.

وزن کودک

مسلما موتورشارژی انتخابی شما باید تحمل وزن فرزندتان را داشته باشد. از این رو نیز قبل از خرید بهتراست وزن تقریبی کودک را بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را برای وی خریداری کنید.

نوع باتری

باتری جز مهم ترین بخش های هر اسباب بازی است که شما نیاز دارید برای هر بار استفاده از آن، باتری را شارژ کنید. پس باید به دنبال خرید باتری هایی باشید که کیفیت بالایی دارند و با بارها شارژشدن نیز همچنان سریع شارژ می شوند. باتری لیتیوم یونی از بهترین باتری های موجود در بازار است که می توانید با خیال راحت تا مدت ها از آن استفاده کنید.

امکانات جانبی

یکی از مهم ترین بخش های هر موتورشارژی امکانات جانبی به کاررفته در این محصول می باشد. این امکانات جانبی برای کودک جذابیت بسیارزیادی دارد و وی را به بازی کردن تشویق می کند. شما می توانید بسته به دلخواه خود هریک از این امکانات را برای موتورشارژی موردنظر خود انتخاب کنید.

برای خرید موتور شارژی جمله ی خرید موتورشارژی برلیانس را سرچ کنید.

معرفی سه اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای یک سال

گارانتی

امروزه برندهای بسیارزیادی در زمینه تولید ماشین شارژی و موتورشارژی فعالیت دارند که شما باید به دنبال انتخاب معتبرترین آنها باشید. دقت داشته باشید که بهترین برندها برای محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند از این رو نیز خیال شما هنگام استفاده از آنها راحت است. در صورت بروز مشکل نیز می توانید با اتکا به همین گارانتی بدون پرداخت هزینه ای نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

با توجه به نکاتی که بیان شد، می توانید بهترین انتخاب را برای کودکتان داشته باشید. دقت داشته باشید از آنجایی که کودکان بدن بسیارحساسی دارند، باید هنگام خرید ماشین شارژی و خریدموتورشارژی برلیانس برای آنان نیز وسواس به خرج دهید.

نکات مهم برای نگهداری از ماشین شارژی و موتورشارژی

اگر تا به حال برای فرزند خود ماشین شارژی و یا موتورشارژی خریداری نکرده اید، باید اطلاعات کافی را درباره نکات نگهداری از آن داشته باشید. مهم ترین این روش های نگهداری را درادامه بیان می کنیم:

  • به هیچ عنوان قبل از تمام شدن کامل شارژ باتری نسبت به شارژمجدد آن اقدام نکنید. اینکار می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای باتری داشته باشد.
  • اگر نمی خواهید از این محصول برای مدت زمان طولانی استفاده کنید، حتما قطب مثبت را از باتری جدا کنید. اینکار می تواند عمر باتری را چندین برابر کند.
  • به هیچ عنوان نباید این اسباب بازی را بشویید. اینکار می تواند سبب آسیب به بخش های الکتریکی دستگاه شود.
  • زمانی که دستگاه شارژی ندارد، نباید آن را هل دهید. اینکار می تواند صدماتی را به بخش های داخلی موتور وارد کند.

با بررسی همین نکات ساده کودک شما می تواند تا مدت ها بدون هیچ مشکلی از ماشین شارژی و موتورشارژی برلیانس استفاده کند و حتی آن را برای فرزندتان بعدی شما نیز سالم نگه دارد.

شما می توانید هریک از سه اسباب بازی جذابی که در این مقاله معرفی کردیم را برای فرزندتان خریداری کنید. البته که می توانید برای دیدن مدل های متنوع آنها به سایت بریلیانس نیز سری بزنید. مطمئن باشید که می توانید جذاب ترین و جدیدترین مدل های ماشین شارژی، موتورشارژی و دوچرخه را در این سایت ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی