نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شک نکنید امید عالیشاه جام را بالای سر خواهد برد/ این پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد/ دیاباته ۳۴ سال سن دارد؛ شاید غیبتش احساس نشود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بیشترین نماینده را هم در تیم ملی دارد. شاید نفرات دیگری مثل سعید صادقی، سروش رفیعی یا دانیال اسماعیلی‌فر هم می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

هافبک سابق پرسپولیس، این تیم را لایق‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم می‌داند. ابراهیم اسدی با اشاره به این موضوع می‌گوید: پرسپولیس در فصل جدید بهترین و تاکتیکی‌ترین فوتبال را به نمایش گذاشته و توانسته است با قدرت صدرنشین رقابت ها شود.

او ادامه می‌دهد: نکته مهم در مورد این پرسپولیس روند رو به جلویی است که این تیم طی می‌کند. پرسپولیس با مساوی شروع کرد اما در ادامه مسابقات توانست خیلی خوب امتیاز جمع کند و اسب خود را برای قهرمانی زین کند. من فکر می‌کنم با همین شرایط پرسپولیس بتواند با تداوم صدرنشینی قهرمانی نیم فصل را کسب کرده و سپس در نیم فصل دوم به سمت قهرمانی پایان فصل خیز بردارد.

هافبک سال های نه چندان دور پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: شک نکنید در پایان فصل امید عالیشاه کاپ قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهد برد چون این پرسپولیس لایق‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است. این تیم از نفرات خوبی برخوردار است و کادرفنی با تجربه ای هم در اختیار دارد بنابراین امیدواری همه ما پرسپولیسی ها برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر از گذشته است.

اسدی در خصوص رقیبان پرسپولیس نیز تصریح می‌کند: مدعیان قهرمانی در لیگ برتر در فصل جدید همان مدعیان فصل گذشته خواهند بود. باز هم به نظرم استقلال و سپاهان رقیبان اصلی پرسپولیس هستند و گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان نیز می‌توانند تنور رقابت برای کسب عنوان قهرمانی گرم تر کنند.

شک نکنید امید عالیشاه جام را بالای سر خواهد برد/ این پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد/ دیاباته ۳۴ سال سن دارد؛ شاید غیبتش احساس نشود!

پیشکسوت پرسپولیس ضمن اشاره به لیست جدید کارلوس کی روش یادآور می‌شود: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بیشترین نماینده را هم در تیم ملی دارد. شاید نفرات دیگری مثل سعید صادقی، سروش رفیعی یا دانیال اسماعیلی فر هم می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما سلیقه سرمربی این بوده است. البته این نفراتی هم که اسم بردم هنوز فرصت دارند به تیم ملی دعوت شوند چون لایق و شایسته هستند. این سه نفر هم می‌توانند با درخشش و تداوم در پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده و حتی مسافر جام جهانی شوند.

او در مورد مصدومیت شیخ دیاباته نیز می‌گوید: من دقیق نمی‌دانم جریان چه بوده است؟ شیخ دیاباته اگر اشتباه نکنم ۳۴ ساله است و در این سن و سال مصدومیت و برگشت به تمرینات گروهی و بازی ها نسبت به سنین پایین تر سخت تر است. پرسپولیس در حال حاضر با یورگن لوکادیا خیلی خوب گل می‌زند و شاید غیبت شیخ دیاباته خیلی احساس نشود اما من شنیدم او تا پایان نیم فصل نمی‌تواند به تیم کمک کند و این خوب نیست. او شاید می‌توانست در دربی از لحاظ روحی و روانی به کمک پرسپولیس بیاید. امیدوارم دوره درمان این مهاجم خیلی طولانی نشده و بتواند به زودی برگردد و در کنار سایر بازیکنان قرار بگیرد. در مورد دیاباته شنیدم بسیار انسان مهربان و خونگرمی‌است که همواره لبخند بر لب دارد و برایش در پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    قطعا این مورد فقط تو ایران و اون هم از یه لنگی بر میاد که تو هفته پنجم با وجود چندین تیم مدعی و امتیازات نزدیک بهم یه انیشتین لنگی پیش بینی میکنه که تیم درب و داغون لنگ با مشتی کور و کچل حتما قهرمان میشه... البته شاید خبری از کمیته داوران یا جای دیگه رسیده که ما امسال لنگ رو قهرمان میکنیم. شاید داستان جامهای اسنپی دوباره شروع شده و باد رسونده به گوش لنگیا
    • کیسه هوچی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      خیلی بده به برددیگرتیمها بگیم اسنپی باداورووزیربرده ولی بردتیم خودمون رو که همه آدم وعالم میدونن پارسال باامتیازمعیشتی پنالتی به ناحق داوران وزرارت ورزش وامثال اونو پاک بدونیم
    • javaher IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      چرا هرموقع اخبار پرسپولیسو میخونم ی مش کاجی از ترسشون کلی کامنت گذاشتن؟ انگار شب و روز ندارن از استرس ب شما هیچ ربطی نداره شما بشین قهرمانیا پرسپولیسو ببین و منتظر باش ۱۰سال بگذره تا قهرمان بشید دیگ پرو نشید اجازه دادیم از غار دربیاید😐
    • ساوالان IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      امسال می خواهند به هر طریق ممکن غیر فوتبالی لنگ را قهرمان کنند ونشانه هاش از همون هفته های اول معلومه
    • باحقارت لُنگی ام IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      خدا لعنت کنه مافیای لنگ رو که همه چیز بر وفق مرداشون انجام میشه..۱-برنامه لیگ برتر از هفته ۷ به بعد دوباره باید لنگ بعد از استقلال بازی کنه..!!.۲-داوری ها هفته های اخیر رو هم همه دیدید که در بازی لنگ و نفت مسجد سلیمان دیگه اوح شاهکار داوری بود و تا الان چند امتیاز بنفع لنگ گرفته شد؟؟!!۳ -سینا اسد بیگی بازیکن غیرقانونی لنگ است ولی داره بازی میکنه و ماس مالی کردن ۴- سه تا بازیکن لنگ مشمول سربازی هستن ولی ماس مالی کردن۵- افشین پیروانی بخاطر اهانت به باشگاه مسجد سلیمان و رفتن به رخت کن داوران باید جریمه و محروم بشه ولی برعکس با فشار و رانت مافیای لنگ مدیر نفت سلیمان محروم کردن..!! آخه این لجن کاری در فوتبال تا کی ادامه خواهد داشت..لنگی ها هم میدونن جام هاشون سراسر لجن و کثافته...
    • سرزمین من IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      در پاسخ کاربر جواهر:دیگ به دیگ میگه روت سیاه!
  • اس اس کبیر ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    یکی نیست به این بگه که تیم حکومتی تاالان چهارتابرداورده که سه تاش به لطف داوربوده.توچطوری حساب کردی که تیم حکومتی قهرمانه.البته اگه همینطوری داوری براتون پیش بره من موافق هستم.
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    آقای اسدی ..با لابی گری و امتیازات معیشتی و کمک داوران و فدراسیون البته که شما باید جام رو بالای سر ببرید..همه هواداران فوتبال غیر از هواداران لنگ خوب می دانند چهل سال مافیای رانت پول و قدرت و لابی گری در اختیار لنگ است..
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      من موندم تو این چهل سال لابی گری مافیا بازی چطور چندبارش هم شما قهرمان شدین ؟
    • سلام IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      پرسپولیس اگر قراره که با تبانی و زدو بند قهرمان بشه که این همه هزینه نمی کرد بابت خرید بازیکن وقتی به پرسپولیس این همه تهمت میزنن نشان از پاک بودن و بزرگ بودن پرسپولیسه چون همیشه با آدمهای بزرگ دشمنی میکنن نه آدمهای معمولی و کوچک مثل تیم کیسه که هیچ دشمنی نداره چون خطری برای کسی نداره
    • سلام IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      پرسپولیس اگر قراره که با تبانی و زدو بند قهرمان بشه که این همه هزینه نمی کرد بابت خرید بازیکن وقتی به پرسپولیس این همه تهمت میزنن نشان از پاک بودن و بزرگ بودن پرسپولیسه چون همیشه با آدمهای بزرگ دشمنی میکنن نه آدمهای معمولی و کوچک مثل تیم کیسه که هیچ دشمنی نداره چون خطری برای کسی نداره
  • ستاره سرخ IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    ابراهیم اسدی زننده گل اقهرمانی پرسپولیس بزرگ در اولین دوره لیگ برتر در روز آخر و در اوج نا امیدی ......زنده باشی و سرافراز قهرمان ارتش سرخ
  • اعتدال IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    مگه حضورش احساس شد یا اساسا حضوری داشت که غیبتش احساس بشه!؟ فقط حسابدار و حساب بانکی باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه و دیاباته و این وسط احتمالا یکی دوتای دیگه یه کم و زیاد شدن موجودی حساب هاشونو حس کردند😄😄
  • پرسپولیس عشق است و تمام IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    با درود و وقت بخیر،، در جواب اون بابایی که بازیکنان ارزشمند یک تیم که تعدادی هم از روی توانایی قراره واسه تیم ملی بازی کنند همین بس که کور و کچل تو و امثال تو هستید که هیچی از فوتبال سرتون نمیشه و همیشه بجای پرداختن به تیم خودتون توی خبرهای سرورتون پرسه میزنید. البته چاره ای هم ندارید چون تیمتون چیزی واسه ارز و اندام نداره تا بهش بپردازید. واسه همین مجبورید همیشه خبرهای سرورتون رو پیگیری کنید. من از آندسته طرفداران باکلاس و با فهم و شعور تیمهای رقیب عذر میخوام که مجبور شدم به این شکل جواب این کور کچلها رو بدم. تا بوده پرسپولیس سرورتون بوده. تمام.
    • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      عیبی نداره داداش خون آلوده خودت رو کثیف نکن... حالا اسمت رو نوشتی رو برگه انشا؟
  • کمال وفائی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    آقا اسدی پرسپولیسی اصیل و دوست داشتنی انشااله هر جا هستی موفق باشی .موفقیت شما رادر تیمهای پایه خواستاریم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی