نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
۴ |
۵
بمب پرسپولیسی‌ها به تراکتور می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در فصل جدید به دیدار آتی این تیم برابر تراکتور تبریز خواهد رسید.

در خبرها از قول دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس آمده بود: «مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است که در اردوی اخیر تیم ملی برایش پیش آمد. در مورد او باید دوره مربوط به اقدامات پزشکی را دنبال کنیم تا ظرف روزهای آینده بار دیگر برای تمرین و مسابقه در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.»

درهمین ارتباط یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس به ما خبر داد سعید صادقی به زودی در تمرینات گروهی شرکت کرده و به بازی تیمش برابر تراکتور تبریز خواهد رسید.

سعید صادقی یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در فصل جاری است که به رغم پیشنهادات خوبی که از سایر تیم ها از جمله استقلال، سپاهان و فولاد خوزستان داشت، سرخپوش شد. او توانست نمایش نسبتا قابل قبولی در لیگ برتر به جای گذاشته و به تیم ملی هم دعوت شد اما از سوی کارلوس کی روش خط خورد و نتوانست در اردوی اتریش تیم ملی را همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سلام IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    انقد به این صادقی نگین بمب ترقه هم نیست هیچ رقمه در حد پرسپولیس نیست ی بازیکن معمولی پر اشتباهی بیش نیست آخه یحیی چی ازش دید که جذبش کرد بخدا بجای صادقی از پایه های خودمان بازیکن گرفته بودیم خیلی بهتر جواب میداد یکی مثل عمری که صادقی انگشت کوچیکش هم نمیشه یعنی فقط شده سوهان روح آخه پرسپولیس کجا صادقی کجا بدرد تیمهای محلات هم نمی خوره بدون شک آخر فصل یحیی مجاب میشه که اشتباه کرده و اخراج میشه این نکبت
  • سلام IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    هر فصل ی بازیکن سوهان روح باید تو تیم باشه این فصل صادقی آخه این کجاش بازیکنه یحیی رو چه حسابی جذبش کرد از تیمهای محلات بازیکن گرفته بودیم از صادقی خیلی بهتر جواب میداد پرسپولیس مال من بود همین الان صادقی را اخراج میکردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی