نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سخت‌ترین چالش زندگی‌ فایتر ایرانی/ چاوز را شکست می‌‎دهم و با دست پر به ایران برمی‌گردم
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره کیک بوکسینگ ایران به دنبال کسب سومین برد متوالی خود در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ است.

ایرج عزیزپور رزمی‌کار ایرانی در سومین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف همتای برزیلی خود یعنی برونو چاوز می‎‌رود. 

برنده رقابت عزیزپور و چاوز در مرحله نیمه نهایی گرندپری سنگین وزن کیک بوکسینگ به مصاف برنده جدال رومن کریکلیا اوکراینی و گوتو اینوسنته برزیلی خواهد رفت تا تکلیف کمربند طلایی این بخش مشخص شود.

ایرج عزیزپور امروز به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران کیک بوکسینگ جهان شناخته می‌شود که در مسابقات سازمان ONE Championship حضور دارد؛ سازمانی که یکی از بزرگترین پلتفرم‌های رسانه‌ای ورزشی آسیا را با پخش بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر جهان داراست. این فایتر تلاش، اراده و ایمان را از جمله دلایلی می‌داند که او را به اوج رسانده است. 

مبارز ایرانی اعتقاد دارد مهم ترین دستاوردش کمک به خانواده و غلبه بر مشکلات مالی است؛ موضوعی که به گفته او سخت‌ترین چالش زندگی‌اش بود.

ایرج عزیزپور در این خصوص گفت: سخت‌ترین کار این بود که مطمئن شوم دو خواهرم از نظر مالی آمادگی ازدواج را دارند. 

عزیزپور که در تهران به دنیا آمده، دارای دو برادر و دو خواهر است. از آنجایی که پدر و مادرش شاغل نبودند، او مجبور شد در اوایل زندگی، شروع به کار و در دوران نوجوانی مدرسه را ترک کند.

این رزمی‌کار در جوانی به کونگ فو علاقه داشت. او با تشویق پدر و مربی‌اش شروع به تمرین کونگ‌فو و سپس کیک بوکسینگ کرد. ۲۰ سال بعد، عزیزپور تبدیل به یک مبارز قدرتمند شد.

عزیزپور در جوانی تمرکزش این بود که به یک مبارز بزرگ تبدیل شود و از هر پولی که داشت، برای رفتن به محل تمرین استفاده می‌کرد. او در این باره گفت:

 یک مبارز بزرگ باید هدف مشخصی داشته باشد. وقتی او هدف مشخصی داشته باشد، می‌تواند در صحنه بین‌المللی قهرمان شود.»

امروز که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی آماده می کند، مطمئن است با عزم راسخی که دارد، مقابل حریف برزیلی‌اش به برتری دست پیدا می‌‎کند. پیش از اینکه عزیزپور به مصاف چاوز برود، رکورد خوب ۶۷ برد و ۴ باخت را به ثبت رسانده بود. 

عزیزپور در این باره گفت: با مشکلات مالی فراوان به اینجا رسیدم، بنابراین پس از رسیدن به اینجا، جای خود را از دست نمی‌دهم. سعی خواهم کرد از طریق کیک بوکسینگ بهترین در جهان باشم.

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با چاوز آمادگی جسمانی خوبی دارم. به برنامه‌های مربی‌ام اعتماد می‌‎کنم و برای کسب سومین برد متوالی خود در مسابقات قهرمانی وان چمپیونشیپ پای به میدان خواهم گذاشت. دوست دارم مردم ایران را خوشحال کنم و امیدوارم با دست پر به ایران برگردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی