رئال مادرید برای محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود/ ۷۸۰ میلیون یورو ذخیره در خزانه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال مادرید آماده است طرح سوپرلیگ اروپا را راه بیندازد و پای محرومیت احتمالی آن نیز بایستد.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی «وسوپوپولی» رئال مادرید مبلغی تا حدود ۷۸۰ میلیون یورو به عنوان منبع مالی پشتیبان پس انداز کرده است تا بتواند مقابل تبعات حذف احتمالی از لیگ قهرمانان اروپا آمادگی داشته باشد.

در حال حاضر درگیری حقوقی بین غول های مادریدی و اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، بر سر ماجرای سوپرلیگ اروپا در جریان است. دادگاه در حال حاضر در لوکزامبورگ در جریان است و کمیسیون اروپا استدلال‌هایی را مطرح کرده است که هم می‌تواند به نفع فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و طراح اصلی سوپرلیگ اروپا باشد و هم به ضرر او!

از سوی دیگر، یوفا از اختیار خود برای هرگونه اقدامی علیه بازیکنانی که ممکن است در سوپرلیگ اروپا بازی کند، سلب شده است. با این حال، این اتحادیه می‌تواند در برابر تیم هایی که هر نوع پروتکلی را زیر پا می‌گذارند و خود را درگیر مسابقات دیگر می‌کنند، اقدام کند.

در نتیجه، یک محرومیت سه ساله احتمالی برای لوس بلانکوس از سوی یوفا در نظر گرفته می‌شود. با این حال، پرس مطمئن است که برند باشگاهی که ۱۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است به اندازه کافی بزرگ است که یوفا را از اتخاذ چنین تنبیه شدیدی باز دارد.

با این حال، باشگاه رئال مادرید ۷۸۰ میلیون یورو در خزانه خود ذخیره کرده است. با این مبلغ حتی با یک سال بدون سود و بدون حضور فوتبال لیگ قهرمانان، موقعیت مالی باشگاه به خطر نمی‌افتد.

مدیران سفیدهای مادرید در حال حاضر روی گسترش بیشتر تجارت خود کار می‌کنند. آنها به دنبال بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو و کشف راه های دیگری هستند که گردش مالی سالانه ۱ میلیارد یورویی را برای باشگاه به ارمغان می‌آورد که بیش از دو برابر گردش مالی فعلی آنها است.

انتظار نمی‌رود که حکم دادگاه رئال مادرید و یوفا از سوی دیوان عدالت اتحادیه اروپا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ یا آغاز سال ۲۰۲۳ صادر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی