نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تصمیم افشین پیروانی در خصوص شکایتش از مدیرعامل نفت مسجد سلیمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود عذرخواهی مدیرعامل نفت مسجد سلیمان، افشین پیروانی شکایت خود از او را پس نخواهد گرفت.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار و از سوی یزدی، مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان تخلفانی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و سرپرست تیم مقابل رخ داد که این تخلف در خور صدور قرار دستور موقت است.

بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نام برده از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

پس از شکایت باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل نفت مسجد سلیمان به دلیل اظهارات خلاف واقع و محکومت این مدیر، هدایت یزدی زاده با عقب نشینی از اظهارات قبلی گفت: «افشین پیروانی از بزرگان فوتبال ماست و از او عذرخواهی می‌کنیم. کسی چیزی به ما گفت و ما به اشتباه به او اعتماد کردیم و به غلط فکر کردیم پیروانی به رختکن داوران رفته است.»

باشگاه پرسپولیس و شخص پیروانی هنوز درباره عذرخواهی این مسئول نفت مسجد سلیمان اظهارنظری نکردند اما شنیدیم افشین پیروانی و باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای پس گرفتن شکایت خود ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هادی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    نباید شکایتش رو پس بگیره که اگه پس بگیره تا اخر فصل هر کسی به خودش اجازه میده تو هر بازی مثل اون بی فرهنگا رفتارکنه
  • سعییید IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    بسیار هم کار پسندیده ای میکنه افشین پیروانی حصور همچین مدیران متوهمی بیشتر به فوتبال آسيب میزنه
  • گرگانی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    مصداق بارز لجن پراکنی های تاسی ها علیه پرسپولیس یه سری چیزا رو میشه شکایت کرد و ثابت کرد ولی یه سری چیزا رو نمیشه و طرف خودش وجدان بلید داشته بلشه که متاسفانه اکثرا ندارن و هنیشه اتهام های مسخره میزنن واسه گول زدن افکار عمومی
  • برزو لرد IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    کی هدایت یزدی گفت به غلط فکر کردیم افشین پیروانی به رختکن داوران رفته ؟ چرا از خودتون حرف می زنید به نام یکی دیگه ؟ در ضمن آقای مهاجری مسئله رختکن رو مطرح کرد نه یزدی . یزدی مسئله چمن رو مطرح کرد و گفت میشه این مسئله در تهران و در آزادی هم اتفاق بیافته ؟ وارونه جلوه دادن مسا ئل از سوی رسانه های پرسپولیسی چیز جدیدی نیست و این افشین پیروانی هست که مسجد سلیمانی ها رو مگس خطاب کرد و توهین قومیتی کرد و باید دادگاه برود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی