خشم هواداران یووه از عملکرد تیم‌شان/ این بازیکن رهبر و کاپیتان تیم ما نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران یوونتوس که از نتایج اخیر این تیم عصبانی هستند، این بار خشم‌شان را نسبت به لئوناردو بونوچی ابراز کردند.

نتایج ضعیف یووه در چند هفته اخیر باعث شده است که فشارها روی مکس آلگری و بازیکنان این تیم بیش از پیش افزایش کند. دو شکست متوالی در لیگ قهرمانان برابر بنفیکا و پاری‌سن‌ژرمن و باخت در بازی این هفته برابر مونتسا باعث شد که آنها از ۹ بازی ابتدایی فصل تنها دو پیروزی به دست آورده باشند. 

بونوچی پس از بازی برابر مونتسا، بازیکنان یوونتوس را به سمت سکوهایی برد که هواداران این تیم در ورزشگاه حریف در آن قرار داشتند تا از آنها عذرخواهی کنند اما حتی این کار هم به مذاق آنها خوش نیامده است. 

گروه هواداران افراطی یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای در این باره اظهار داشت: «ما با صحنه‌هایی روبرو هستیم که آنها را درک نمی‌‎کنیم و از نظر ما خنده‌دار و مضحک است، خصوصا که از سمت کسی انجام می‌شود که ما را ترک کرد اما طوری رفتار می‌کند که انگار قربانی است. بونوچی هرگز رهبر و کاپیتان نبوده است و این در باشگاه‌های سابقش نیز مشخص بوده است.»

آنها در ادامه اضافه کردند: «بردن بازیکنان شکست خورده به مقابل سکوها مانند گوسفندهای قربانی در حالی که هو می‌شوند واقعا عجیب و دور از انتظار بود. او به هم تیمی‌هایش با این کار ضربه زد و نشان داد که به اندازه کافی مسئولیت‌پذیر نیست.»

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌ها همچنین به استقبال کم هواداران یووه از این تیم اشاره کرده بودند و مدعی شدند که آلیانز به نسبت گذشته بسیار خلوت‌تر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی