نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نیاز دارم حس کنم که زنده هستم/ لازم باشد حریف را می‌زنم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برونو فرناندش، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید رفتارش در زمین با بیرون از زمین بسیار متفاوت است.

فرناندش از زمان پیوستن به یونایتد به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی این تیم تبدیل شده است. این ستاره پرتغالی در چند فصل اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و علاوه بر این در زمین هم نشان داده که آماده است تا با تمام وجود از تیمش، هم‌تیمی‌هایش و پیراهنی که به تن دارد دفاع کند و برایش اهمیتی ندارد فردی که مقابلش ایستاده کیست. 

او در گفت‌وگو با اتلتیک در این باره اظهار داشت: «این شخصیتی است که من هستم. کسی که شما در زمین می‌بینید برونو فرناندشی است که اشتیاق زیادی به بازی دارد و حاضر نیست به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی از هیچ چیز در زمین کوتاه بیاید.»

این بازیکن با اشاره به رفتاری که پیش از این با دوستانش در تیم حریف داشته است گفت: «من می‌توانم با کسانی که بیرون از زمین دوستم هستند دعوا کنم. برابر وولوز بازی کردیم و دوستانم از تیم ملی پرتغال در این تیم حضور داشتند اما اگر مجبور می‌شدم، آنها را می‌زدم. اگر مجبور به داد زدن سر آنها باشم، این کار را خواهم کرد.»

فرناندش درباره یکی از دلایل این رفتار پر از شور و هیجان در زمین اضافه کرد: «من به چنین چیزی نیاز دارم. بازی‌های زیادی بوده است که ساکت بودم و هیچکس چیزی در این باره نمی‌گوید. اما من خودم را حس نمی‌کردم. نیاز دارم حس کنم که زنده هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی