نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سکوت سرمربی سابق تیم ملی نشکست/ دراگان اسکوچیچ از ایران رفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سکوت سرمربی سابق تیم ملی در لحظه خروج از تهران هم شکسته نشد.

دو هفته پس از برکناری رسمی توسط فدراسیون فوتبال سرانجام شب گذشته تهران را به مقصد کشورش کرواسی ترک کرد. اسکوچیچ که در این مدت برای تفاهم مالی و رسیدگی به قراردادش در تهران مانده بود و بعد از مدتی از هتل المپیک به هتل هما نقل مکان کرده بود، ساعت ۲۳ دیشب از ایران رفت.

«اسکوچیچ» که از این اتفاقات یک ماه اخیر به شدت دلخور، عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید، برخلاف جامعه فوتبال، بازیکنان تیم و اطرافیانش، هنوز با این جدایی کنار نیامده و مشخص نیست تا چه زمانی این خشم و ناراحتی را با خود به دوش خواهد کشید.

در این مدت از دستیاران سابق اسکوچیچ، علی اصغر قربانعلی‌پور و هدایتی مترجمش بیش از بقیه با او در ارتباط بودند و برای بدرقه این سرمربی به فرودگاه هم رفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • پدرام CA ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    خالا عیب نداره 6 تا از انگلیس که خوردن میان میگن دراگان بیا نجاتمون بده مربی رئال دوباره گند زد.... دراگان میاد دوباره از دو بازی 4 امتیاز براشون میگیره بعد که صعود کردن از گروه دوباره عادل میاد یک مصاحبه میکنه کیروش رو برمیگردونند برای مرحله خذفی!
    • فرفری IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      تو رو واقعا چطوری تو کانادا راه دادند با این حجم از ایکیو
  • حسن IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    بسه دیگه انقدر فیلم هندیش نکنید! یک مربی در سطح لیگ آزادگان به لطف دلالها رزومه پیدا کرده همین هم از سرش زیادیه!
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    آقای اسکوچیچ از ایران برو و دیگه پشت سرت هم نگاه نکن. ما همچین ملتی هستیم، بیمعرفت و فراموشکار.
  • فقط تیم ملی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1-شما رسانه ها هم از عناصر موثر در برکناری اسکوچیچ بودید.در حالی که او مربی موفقی بود.اصلا چرا باید مربی موفق را عوض کرد؟اگر قرار است دوباره حذف شویم چرا پول به دو نفر بدهیم؟2-الان هم که بی سر و صدا رفته ناراحتید و نیش و کنایه در همین چند خطتان معلوم است3-طرف بانهایت حرفه ای گری و در اوج حفظ شان و شخصیت و نجابت مطلق از تیم جدا و دنبال سرنوشت خودش رفته اما شماها می خواهید(تا مثل آن مربی چند سال قبل وطنی که بعد از اخراج به خدمت چند خبرنگار به صورت لفظی و فیزیکی رسید) دراگان آتشی بسوزاند و عربده ای بکشد و چند مشت و لگد و کله نثار برخی کند تا هم دلتان خنکتر شود که بازهم یک مربی را کله پا کردید هم سوژه جدید برای چند ماه داشته باشید4-به نظر من آنکه ضرر کرد فوتبال ما بود و فوتبال ما او را از دست داد اما دراگان پولش را گرفت و رفت و راحت شد و از زیر بار فشار روانی خرد کننده و تحقیر و توهین خلاص گردید
  • Wien AT ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    خدا وکیلی،همینکه در دور مقدماتی جام جهانی مربی ایران بود،به اندازه کافی برایش رزومه درست کرد،این بابا را در خود کرواسی هم کمتر کسی میشناخت،اما از خیر سر مربیگری تیم ملی،هم در کرواسی شناخته شد و هم از امارات و قطر،پبشنهادی چربی گیرش میاد،انصافا باید خدا را هم شکر کنه که حداقل در سطح منطقه خلیج فارس،شناخته شد و چه بسا پیشنهادی را هم از یکی از تیمهای ملی منطقه را بدست بیاره،خلاصه کلام اینکه از این ببعد اسکوچیچ هر پیشنهاد خوبی گیرش بیاد،از خیر سر مربیگریش در تیم ملی ایران هستش.
  • . IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    چه حیف .. ناراحتید سوژه نداد دست شما .. همون بهتر رفت . همین کی روش خوبه هر روز یک مصاحبه کنه برای شماها تیتر بسازه .. اینجا باید اهل بلوا و شلوغ کاری باشی اخرشم بهت میگن مربی با دیسیپلین ، اگه سرت انداختی پایین کارتو کردی ، هر روز بیانیه ندادی و دیکران رو 3عقرب و خرس لقب ندادی ، محکوم به رفتنی ..
  • پدرام CA ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    با بعضی از نظراتی که اینجا ادم میبینه به نظرم بد نیست فدراسیون یک نامه براش بده بگه از این به بعد هر چی کار کردی 20 درضدش مال فدراسیون ایرانه! پس با این منطق یک مربی موفق باید بیشتر بدهکار یک باشگاه باشه تا یک مربی که تیم رو به زا داده! ........به هر صورت من اگر جای فدراسیون فوتبال بودم از این حرف نزدنها خیلی نگران میشدم....
  • ناشناس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    وقتی کسی سکوت می کنه در مقابل خدا جواب طرفی رو که ناحقی کرده می ده آه اسکوچیچ ولتون نمی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی