شگفتی در آستانه تکمیل شدن؛ مجارستان صدرنشین گروه مرگ!/ انگلیس باز هم به ایتالیا باخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدارهای امشب از لیگ ملت‌های اروپا، مجارستان و ایتالیا در دیدارهای حساس مقابل حریفان‌شان پیروز شدند.

در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌های ملی ایتالیا و مجارستان مقابل انگلیس و آلمان در دیدارهای گروه ۳ پیروز شدند.

ایتالیا که در سن‌سیرو میزبان انگلیس بود، مثل فینال یورو ۲۰۲۰ این حریف را شکست داد. آتزوری با تنها گل راسپادوری که با شوتی دیدنی در دقیقه ۶۸ ثبت شد، در این دیدار به پیروزی رسید.

شگفتی در آستانه تکمیل شدن؛ مجارستان صدرنشین گروه مرگ!/ انگلیس باز هم به ایتالیا باخت

آلمان هم در دیگر دیدار این گروه در میان ناباوری مقابل مجارستان در خانه خودش ۱-۰ باخت. در دقیقه ۱۷ شالای با ضربه پشت پای زیبا تنها گل این بازی را زد.

شگفتی در آستانه تکمیل شدن؛ مجارستان صدرنشین گروه مرگ!/ انگلیس باز هم به ایتالیا باخت

به این ترتیب مجارستان ۱۰ امتیازی برای صعود به دور نهایی فقط یک تساوی در آخرین بازی‌اش مقابل ایتالیا نیاز دارد. ایتالیا با ۸، آلمان با ۶ و انگلیس با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی هستند. سه‌شیرها باید در دوره بعدی در لیگ B به مصاف رقبا بروند و از لیگ A سقوط کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس NL ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    حیف این ایتالیا که در جام جهانی نیست! با این سهمیه بندیهایی که فیفا برای جام جهانی 2026 قرار داده و از 48 سهمیه فقط 16 سهمیه به اروپا داده یعنی فقط 3 سهمیه به اروپا اضافه کرده معلوم نیست شایدم ایتالیا در جام جهانی بعدی هم نباشه، از طرفی هم فیفا آمده جام جهانی 2026 را بصورت 16 گروهِ 3 تیمی طراحی کرده یعنی ممکنه هر 3 تیم با یک برد و یک باخت 3 امتیازی بشوند و با وجود امتیاز برابر یکیشون حذف بشه و این خیلی مسخره هست
    • علیرضا توانافر IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      در ضمن دو دوره پیاپی که ایتالیا به جام جهانی صعود نکرده خوب نیست ولی می دونم تو جام جهانی 2026 ایالات متحده آمریکا مکزیک و کانادا سهمیه می گیره وبه نظرم می ره روی یکی از سکو ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی