نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیم عجیب سرمربی تیم ملی؛ بازیکن تاثیرگذار کنار گذاشته شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی فوتسال ایران از فهرست جام ملت‌های آسیا خط خورد.

در شرایطی که کاروان تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۲ بامداد امروز شنبه، تهران را به مقصد کویت، محل برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ترک می‌کند، نام یک بازیکن بنابر دلیل عجیب در آخرین ساعات توسط وحید شمسایی خط خورد و یک تغییر در لیست ایران به وجود آمد.

محمدرضا سنگ‌سفیدی که طی سالیان اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال بوده و جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را در ادوار مختلف تجربه کرده،  با نظر شمسایی یکی از حاضرین در اردوی فعلی بود و حتی در تورنمنت فوتسال تایلند نیز به میدان رفت ولی نام او به بهانه عجیبی از لیست تیم ملی حذف شد.

این بازیکن که در تورنمنت اخیر فوتسال تایلند چهار بازی برای تیم ملی انجام داد و در تمرینات روزهای گذشته ایران نیز حضور ثابت داشت، به یکباره مطلع شد از فهرست کنار گذاشته شده است.

بنابرشنیده‌ها، سرپرست تیم ملی فوتسال به سنگ‌سفیدی اعلام کرده پزشکان عنوان کردند که این بازیکن مصدوم است و قبل از اعلام و هماهنگی با کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، نام او را از فهرست جام ملت‌های آسیا حذف نموده و بهمن جعفری، بازیکن فرش‌آرا مشهد را جایگزین وی کردند.

کادر تیم ملی فوتسال در شرایطی دست به این اقدام غیر منتظره زده که فدراسیون فوتبال در پوسترهای روزشمار خود برای شروع جام ملت‌های آسیا، از تصویر سنگ‌سفیدی با شماره پیراهن او نیز در روزهای گذشته استفاده کرده بود.

سنگ‌سفیدی در شرایطی با یک تصمیم عجیب از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته شده که پیش از این وحید شمسایی تصمیم گرفته بود ستاره‌های تاثیرگذاری مثل علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، حمید احمدی، سپهر محمدی و ... را دعوت نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسن IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    اتفاقا خیلی هم خوبه که تیم جوون بشه و برای جام جهانی یک ترکیب جوان با تجربه داشته باشیم. ما ایرانی ها عادت کردیم تا روزی که بازیکنان ستاره ی تیممون توان راه رفتن دارن به تیم ملی دعوتشون میکنیم و وقتیکه واقعا دیگه توان بازی نداشته باشن، عزا میگیریم که بازیکن جایگزین که سطحی نزدیک داشته باشه نداریم.
  • محمدرضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تیم ملی شده سلیقه آقایان
  • . IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بازیکن بااخلاقی نیس دیدم که میگم زمان ناظم الشریعه
  • مجید IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    خدا کنه به دلایل فنی حذف شده باشه .اگرسلیقه ای حذف شده تیم ملی ضرر میکنه ..
  • مهدی DE ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    اگه میخواهید جوان گرایی کنید کم کم این کارو بکنید نیمی را جوان و نیمی را از باتجربه ها انتخاب کنید تا تیم مثل والیبال یک دفعه افت نکند و تیمی که اول اسیا و از خوب های جهان بوده در دور اول حذف نشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی