نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شوک ناگهانی به تیم ملی؛ یک مربی رسماً خداحافظی کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با خداحافظی ناگهانی مصطفی نظری تیم ملی فوتسال بدون مربی دروازه بانها به جام ملت ها خواهد رفت.

ملی‌پوشان فوتسال ایران در شرایطی طی روزهای اخیر و سپری کردن تورنمنت تایلند، تمرینات خود را در تهران پشت سر گذاشتند و آماده جام ملت‌های آسیا شدند که روز جمعه دو اتفاق مهم در اردوی تیم تحت هدایت وحید شمسایی رخ داد و منجر به ایجاد حواشی شد.

پس از اینکه خبر رسید وحید شمسایی روی نام محمدرضا سنگ‌سفیدی قلم قرمز کشیده و کادر فنی تیم ملی فوتسال به شکل عجیبی عنوان کرده این بازیکن به دلیل مصدومیت  قادر به بازی در جام ملت‌های آسیا نیست، حالا یکی از مربیان شناخته شده هم قبل از سفر به کویت قطع همکاری خود را اعلام کرد.

مصطفی نظری، ستاره سال‌های نه چندان دور فوتسال ایران و دروازه‌بان سابق تیم ملی که پس از سرمربیگری وحید شمسایی به‌عنوان یکی از دستیاران وی معرفی شده بود، قبل از جام ملت‌های آسیا از اردوی تیم ملی رفت.

این مربی خوش اخلاق که انگیزه خاصی در نخستین تجربه حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتسال داشت و در تمرینات پرتلاش ظاهر شده بود، بنابر دلایلی که فعلا بازگو نکرده، از همکاری با وحید شمسایی همبازی سابق خود منصرف شده و همراه تیم ملی فوتسال به کویت نخواهد رفت.

این دو اتفاق مهم(خط خوردن محمدرضا سنگ‌سفیدی و قطع همکاری مصطفی نظری) یک روز قبل از سفر تیم ملی فوتسال به کویت، بدون تردید می‌تواند برای شمسایی مشکل‌ساز شود و اردوی تیم او را تحت الشعاع قرار بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یکی از همه IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    شمسایی به هیچ وجه در اندازه ی سرمربیگری تیم فوتسال نیست.حالا وقتی با افتضاح و ابرو ریزی از جام ملتها برگشت خواهید فهمید چه تیم پر عنوانی را نابود کرده.کسی که در دوران بازیگریش هم یه مرده خور بیشتر نبود و فقط در زمین حریف بود عمرا بتونه در مربیگری مفید باشه.چون در مربیگری دیگه مرده خوری معنا نداره .از همین امروز که حتی نزدیکانش هم استعفا میدن میشه فهمید این تیم امیدی بهش نیست.البته از این نظر که امر بهش مشتبه شده و بخیال خودش میتونه سرمربی تیم فوتسال باشه با این فرصت که با رانت و پارتی بهش رسیده میشه به خودش هم ثابت کرد که تمام این ادعاها و لاف زدنهاش توهمی بیش نیست.ولی برای این ثابت کردن تاوان زیادی باید پرداخت و انهم ابروی رفته ی تیم فوتسال در اسیاست.
  • غلام IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    شمسایی بخدا عددی نیست که گذاشتن سر مربی تیم ملی که از بد اخلاقترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران اصلا به درد نمی خوره کم سواده سواد تحصیلی هم نداره سوا د مربیکریی هم نداره ماتسفانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی