پاسخ تعجب‌آور نیمار در مورد رابطه‌اش با امباپه: نمی‌خواهم ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رابطه نیمار و امباپه باعث شایعات بسیاری شده و به نظر می‌رسد که اوضاع بین این دو نفر بسیار بد است. پاسخ اخیر نیمار به سوال در مورد امباپه هم به شایعات دامن زد.

فصل نیمار در لیگ ۱ به اوج خود رسیده و این وینگر برزیلی بهترین گلزن رقابت‌های فوتبال فرانسه است، و فرم خوب خودش را به تیم ملی کشورش هم انتقال داده و در بازی برزیل مقابل غنا به پیروزی ۳-۰ کشورش کمک کرد و دو پاس گل داد.

در حالی که به نظر می‌رسد این بازیکن برزیلی در آستانه رقابت‌های جام جهانی برای تیم ملی برزیل فوق‌العاده عمل می‌کند، اما اوضاع در پاری‌سن‌ژرمن ممکن است آنقدرها هم خوشایند نباشد.

رابطه نیمار و کیلیان امباپه فرانسوی همیشه سرد به نظر می‌رسید. علیرغم ورود نیمار از بارسلونا با مبلغ کلان رکوردشکنانه ۲۲۲ میلیون یورویی، این امباپه است که به عنوان جادوی این تیم شناخته می‌شود. این واقعیت که امباپه فرانسوی است همچنین نشان داد که پی‌اس‌جی برای مهاجم جوان خود بیشتر از بازیکن برزیلی ارزش قائل است، به خصوص با توجه به سابقه مصدومیت وحشتناک نیمار در چند سال گذشته.

بعد از بازی با غنا از نیمار در مورد رابطه‌اش با امباپه سوال پرسیده شد. به سوالی که به انگلیسی از او پرسیده شد گفت: «نمی‌فهمم»، و بعد که سوال را واضح‌تر پرسیدند گفت «نمی‌خواهم..» و بلافاصله از محل دور شد. همین موضوع باعث گمانه‌زنی‌های بسیاری شد و شایعات بیشتری هم به وجود آمد، و بسیاری بر این باورند که رابطه این دو نفر در تیم اصلا خوب نیست.

پاسخ تعجب‌آور نیمار در مورد رابطه‌اش با امباپه: نمی‌خواهم ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی