توصیه بزرگان پرسپولیس به ستاره تیم یحیی؛ علیه کی‌روش مصاحبه نکن و امیدوار باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تا پایان هفته ششم دانیال اسماعیلی فر بوده که از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نشده است.

شاید با نمایش دیدنی دانیال اسماعیلی‌فر در ترکیب تیم پرسپولیس، کمتر کسی فکرش را می‌کرد او حتی در لیست اولیه قرار نگیرد و جای خود را به رامین رضاییان، صالح حردانی و مهدی شیری بدهد ولی این اتفاق رخ داد تا بهترین پاسور پرسپولیس هم از فهرست تیم ملی خارج شود.

دانیال اگرچه با ترکیب کنونی تیم ملی شانس چندانی برای دعوت ندارد اما در فصل جاری جزو بهترین مدافع کناری‌های لیگ برتر بوده و توانسته توانایی خود را کاملا اثبات کند. عدم دعوت به اردوی تیم ملی ذهن دانیال اسماعیلی‌فر را به هم ریخت و این مدافع راست انرژیک با یک روز تأخیر به تمرینات مجدد پرسپولیس برگشت. او با یحیی گل محمدی هماهنگ کرد و سرمربی پرسپولیس هم یک روز بیشتر به مدافعی استراحت داد که به خاطر بالا بردن شانس دعوت خودش به تیم ملی، پیراهن قرمز را انتخاب کرده بود. با این وجود دانیال اسماعیلی‌فر ترجیح داد صحبتی در خصوص خط خوردن از تیم ملی انجام ندهد در حالی که خیلی عصبانی بود.

با دعوت از رامین رضاییان و استفاده از صادق محرمی در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی دوستانه با اروگوئه شاید بهترین فرصت برای مدافع راست کنونی پرسپولیس فراهم شده بود تا علیه سرمربی پرتغالی مصاحبه کند ولی یکی از بزرگان این تیم توصیه مهمی به او کرد: «هرگز علیه کارلوس کی روش مصاحبه نکن! محمدرضا خلعتبری پس از مصاحبه علیه کی روش دیگر هرگز رنگ پیراهن تیم ملی را ندید. شجاع خلیل زاده هم چند سال در اوج تیم ملی را از دست داد و بهتر است با این مربی سرشاخ نشوی حتی اگر شانس بسیار اندکی برای دعوت داشته باشی، تلاش کن و ناامید نشو!»

پارادوکس جالب این است که رامین رضاییان وقتی دید یحیی گل محمدی نظری روی او ندارد راهی تیم سپاهان اصفهان شد تا شانس خودش برای دعوت به تیم ملی ایران را افزایش دهد.

دانیال اسماعیلی‌فر نیز همان طور که اشاره شد به پرسپولیس پیوست تا مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود. جالب آن که ۹۹ درصد فوتبالدوستان و حتی کارشناسان شانسی برای دعوت رامین رضاییان به تیم ملی متصور نبودند در حالی که فکر می‌کردند دانیال اسماعیلی‌فر با درخشش در تیم پرسپولیس بالاخره نظر دراگان اسکوچیچ را تغییر خواهد داد اما با بازگشت کارلوس کی روش عکس همه این تصورات اتفاق افتاد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • برزو لرد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    توی آمارش نوشتن دادن سه پاس گل، این حالا میشه درخشش آخه، بقیه بازیکنها بیشتر از سه پاس گل نداشتن، همون حردانی که میگید تو فولاد و استقلال بازیش موثرتر از این آقا نبود، این آقا اولین کسی بود که با مصاحبه اش بحث پکیجی بودن چند بازیکن رو مطرح کرد و گفت به خاطر مربی اسکوچیچ به پرسپولیس اومده و تو قراردادش با پرسپولیس هم این مسئله ثبت شده و بعد از اینکه کیروش ایشون و چند بازیکن دیگه مشکوک به پیکیجی بودن و البته ضعیف رو دعوت نکرد، هر دو یه روز یکبار یک خبر در مورد ایشون میاد که چرا دعوت نشده، یه بار هم مدیر عامل پرسپولیس میاد میگه چرا ایشون دعوت نشده، به نظرتون عجیب نیست مدیر عامل یک باشگاه میگه چرا به خصوص این بازیکنم رو به تیم ملی دعوت نکردید ، مدیر عامل میگه نه مربی تیم
  • عشقم ساندیس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    آقای دانیال اسماعیلی فر نه تنها علیه کی‌روش حق حرف زدن نداری بلکه باید ترانسفر بشی تیم درجه ۱۰ امارات یا درجه ۶۰ اروپا وحق دلالی آقای دلال موزامبیکی هم پرداخت کنی ومن ا...بوفیق
  • علی تو زاوبه IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    با این توقعی که تیپ دوم قصل قبل داره تیم پرسپولیس کمپلت باید بده جام جهانی بجای تیم ملی
    • کیسه حقیر IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      همین الانم بیشتر بازیکنای تیم ملی پرسپولیسین
  • دانیال IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    حق دانیال دعوت بشه و این چرت و پرت های شما هم که مصاحبه نکن واقعیت نداره
  • همینجوری IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    دنیل بازیکن خوبیه و هممون هم میدونیم بخاطر تیم ملی مجبور شد بره پرسپولیس چون تو سپاهان هم عالی بود اما فشار ازبالا باعث شده بود به تیم میلی اون موقع دعوت نشه تا بتونن از سپاهان بگیرنش با این ترفند اما قطعا کسی ک تو ایران بیشترین ضرر رو از اومدن کیروش کرد اسماعیلی فر بود ک قربانی تیمهای تهرانی شد بنده خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی