داستان شیرین آشتی‌کنان قلعه نویی و پیروانی در ورزشگاه آزادی/ همه چیز از پشت چراغ قرمز آغاز شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرها آمده بود که امیر قلعه نویی و افشین پیروانی در دیدار دوستانه اخیر گل گهر سیرجان و پرسپولیس با یکدیگر آشتی کردند.

دو سال پیش و پس از لغو جنجالی دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در اصفهان آن هم درحالی که این دو تیم رقابت شدیدی با یکدیگر داشتند، تنش‌هایی میان طرفین به وجود آمد.

افشین پیروانی مصاحبه‌هایی انجام داد که به مذاق امیر قلعه نویی خوش نیامد و رابطه این دو برخلاف ارتباط سرمربی گل گهر سیرجان به سردی گرایید. این درحالی بود که قلعه نویی و گل محمدی سرمربی پرسپولیس رابطه بسیار گرمی با یکدیگر داشته و در چند نوبت نیز بازی دوستانه با هم برگزار کردند. در تمام بازی‌های دوستانه و رسمی دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان در دو سال اخیر امیر قلعه نویی و افشین پیروانی خوش و بش یا حتی سلام و علیکی با هم نداشتند تا اینکه...

ورزشگاه آزادی در غیاب تماشاگران، میزبان دیدار دوستانه دو تیم مدعی فوتبال ایران، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان بود؛ جایی که در یک دیدار جدی، پربرخورد و البته کاملا دوستانه، شاگردان امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی مقابل هم قرار گرفتند. دیداری دوستانه که دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول برتری از آن شاگردان امیرقلعه نویی بود و نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی کرد اما این بازی تدارکاتی در نهایت با تک گل تماشایی محمد عمری به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

داستان شیرین آشتی کنان قلعه نویی و پیروانی درورزشگاه آزادی/ همه چیز از پشت چراغ قرمز آغاز شد!

پیش از شروع این مسابقه، سیامک قلیچ خانی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه‌های ورزشی و مدیررسانه ای تیم گل گهر سیرجان نزد افشین پیروانی رفته و ضمن یادآوری رفاقت گذشته (همکاری در تیم ملی زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی و ...) از افشین پیروانی می‌خواهد با کدورت‌ها خاتمه داده و با رفتن نزد سرمربی گل گهر سیرجان با یکدیگر آشتی کنند.

در این ارتباط شنیدیم یحیی گل محمدی نیز از پیشنهاد مدیررسانه ای تیم گل گهر سیرجان استقبال کرده و به همراه قلیچ خانی وساطت می‌کند تا دو پیشکسوت مطرح فوتبال ایران با یکدیگر آشتی کنند. پیروانی هم نزد امیر قلعه نویی رفته و با یکدیگر آشتی می‌کنند تا این کدورت نسبتا کهنه نیز جای خود را به رفاقت تازه بدهد.

شاید جالب تر باشد بدانید استارت این آشتی کنان چندی پیش زده شد. جایی که افشین پیروانی و امیر قلعه نویی به صورت اتفاقی پشت یک چراغ قرمز مانده و سلام و علیک مختصری انجام می‌دهند که مقدمه آشتی کنان جدید می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    عرصه ورزش عرصه دوستی در عین رقابت هست آفرین بر بانی این اتفاق خوب
    • ابرام US ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      در سپاهان آتشی افروختند...ابتدا هم خود در آتش سوختند ================================================================================================= «قندلی» چون از «علی» خیری ندید...در شفاعت سوی« ایرج» خان دوید ================================================================================================= گفت ایرج خان بگو «اسم» آورد...« قندلی»گوید مرا یاد آورد ================================================================================================= این پیامش چون برافشین خان رسید...نزد «قندل» رفت و دنبالش دوید ================================================================================================= گفت «قندل» این دفعه بخشیدمت...بار دیگر بد کنی می چینمت ================================================================================================= امر فرمود تا قلیچ٬یک صندلی...آورد تا بر نشاند قندلی ================================================================================================= بعد با اخمی فراوان بی کلام...بوسه ای زد گفت «قندل»والسلام
  • امید IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    افشینی اخلاق نداره
    • محمد صادق IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      حرف مفت نزن
  • محمد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    فرش متری چند شده؟
  • پیام IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    کجایی افشین خان کیروش اومده دنبال فرش میگرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی