اسکوچیچ محال بود این بازیکن استقلال را دعوت کند/ طارمی یکی از آماده‌ترین بازیکنان جهان فوتبال است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی مقابل اروگوئه داشت، گفت: بهترین تیم ملی در ادوار گذشته در اختیار کارلوس کی‌روش است.

محمد نوری در خصوص وضعیت تیم ملی ایران و پیروزی یک بر صفر این تیم برابر اروگوئه گفت: یک بازی خیلی خوب را از بازیکنان تیم ملی کشورمان برابر اروگوئه تماشا کردیم. در نیمه اول دو تیم پایاپای بازی کردند. تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی مقابل اروگوئه داشت. با شروع نیمه دوم و تغییراتی که سرمربی تیم ملی به وجود آورد تیم شرایط بهتری پیدا کرد. خط حمله ما خطرهای بیشتری مقابل دروازه حریف بوجود آورد. خط هافبک و دفاع ما هم نمایش قابل قبولی داشتند و مهدی طارمی که این روزها یکی از بهترین‌های فوتبال ایران و حتی جهان است توانست در دقایق پایانی دروازه اروگوئه را باز و یک شکست را به این تیم تحمیل کند و نوید روزهای خوب تیم ملی در جام جهانی را به مردم بدهد.

وی در مورد تیم ملی اروگوئه هم گفت: این تیم بازیکنان بزرگی دارد که بیشتر آنها در تیم‌های صاحب نام بازی می‌کنند. تلاش زیادی کردند تا بتوانند دروازه ما را باز کنند اما در این امر موفق نبودند. اگر چه این دیدار دوستانه بود و هر دو تیم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف بودنداما بازی پربرخوردی را از دو تیم شاهد بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود آیا چنین بازی زیبا و پیروزی را از ملی پوشانمان شاهد بودیم گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی می‌افتاد. او نتوانست شرایط خوبی را در تیم ملی بوجود بیاورد. اسکوچیچ از بالا دستور می‌گرفت و هرگز خودش صاحب اختیار نبود در حالی که کی روش قدرت تصمیم گیری خوبی دارد، همکاران قوی در اختیار دارد و نفراتش را بر اساس بازی‌ای که در پیش دارد در ترکیب اصلی قرار می‌دهد و از همه مهمتر اینکه بازیکنان ما با کی روش شجاعانه بازی می‌کنند و ترسی در آنها دیده نشده است.

وی ادامه داد: کارلوس کی روش بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرد که کسی انتظار آن را نداشت. به عنوان نمونه ابوالفضل جلالی بازیکنی که از تیم استقلال به تیم ملی دعوت شد کسی فکر نمی‌کرد مقابل اروگوئه به میدان برود اما کی روش به او اعتماد کرد و او هم به خوبی با ارائه عملکردی خوب، اعتماد کی روش را پاسخ داد.

نوری در خصوص دیدار تدارکاتی دوم تیم ملی که سه شنبه شب مقابل سنگال برگزار خواهد شد گفت: تیم‌های آفریقایی تا حدودی شبیه به خود ما هستند. تیم‌های فیزیکی، جنگنده و پرقدرت که می‌تواند برای فوتبال ما مفید باشد. با توجه به قدرت بدنی بالایی که دارند محل خوبی برای خط هافبک و دفاع ما خواهند بود ضمن اینکه مهاجمان ما باید تلاش کنند تا از سد مدافعان تنومند سنگال بگذرند. این بازی که شاید آخرین دیدار تدارکاتی ملی پوشان ما خواهد بود می‌تواند یک محک بسیار جدی برای فوتبال ما باشد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: کارلوس کی روش یک تیم بسیار خوب دارد. تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان که حالا همدلی و وحدت را در این تیم شاهد هستیم. به اعتقاد من بهترین تیم ملی در ادوار گذشته این روزها در اختیار کی روش است و باید امیدوار باشیم که در جام جهانی هم خوش بدرخشند.

نوری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می‌تواند به دور بعد صعود کند گفت: همه چیز در زمین فوتبال مشخص می‌شود. بازی آمریکا و ژاپن را که تدارکاتی بود دیدم و اعتقاد دارم می‌توانیم تیم ملی آمریکا را شکست دهیم اگر چه شکست انگلیس و ولز سخت است اما اگر بازیکنان ما خودشان باشند ترسی از حریف نداشته باشند و با قدرت مقابل حریفان به میدان بروند این شانس را داریم که از گروه خودمان صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شاهین ۳۳ IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    اغای نوری کیروش فقط رامین و انصاریفر رو دعوت کرد و جلالی در لیست اسکوچیچ بوده!!!! احمد جون🤔
  • دوچرخه چی هستم IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    دوچرخه چیا هنوزم نمخان قبول کنن هوچی گری کردن سر قضیه اسکوچیچ. تهمت زدن پرسپولیسیارو پکیجی دعوت میکنه! پس چیشد؟؟؟ کیروشتون هم که فقط پرسپولیسیارو بازی میده😂😂😂😂😂😂😂 حقارت و حسادت رو کنار بزارید
  • Ali IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    ازکرامات شیخ ممد نوری این است خوب دقت کنید اسکوچیچ ازبالا دستور میگرفت !!! آقای تاریکی ( برعکس نام خانوادگی اش لفظ تاریکی بیشتر بهش میاد) تو یا خودت آن بالایی هستی که بسیار بسیار بعید است و یا آن فرد بالایی را میشناسی که چنین میگویی و غیرتو دیگرکسی چنین نگفته است ،نکند با دستور همان بالایی است که درهفته دو بار باتو مصاحبه میکنند؟؟؟
  • بدون اسطوره IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    جناب نوری بدون هیچ توهین یا بی ادبی خدمتتون عرض میکنم چطوری تا چند روز پیش طارمی انگشت کوچیک قائدی نبود بعد حالا شد یکی از بهترین های حال حاضر جهان؟؟!!
  • رضا IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    بازم همون حقیری که تو صحبت قبل نوری با چندتا اسم حقارتشو مشون داده بود تقریبا با همون اسما و دقیقا با همون نوع نظر و کلمات و ترتیب نظر داده تا حماقتشم نشون بده.یکذره عقل داشتی اینجوری دستتو رو نمیکردی.بقول خودت اینا رو به خودت بگو:هوچی گر و حقیر و عقده ای نباش😀
  • رضا IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    با اسمای دیگه اینهمه فحاشی کنی و فرهنگ و شخصیت نداشتتو نشون بدی اونم درست مثل صحبتای قبلیه نوری که اینکارو کردی اونم با همون اسما😳😄😄 بعد آخرش بیای بگی بدون توهین و بی ادبی عرض میکنم!!!!😃حماقت حقارت اینجوری برمیگرده به خودت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی