تکلیف کمیته پر سر و صدا فدراسیون فوتبال مشخص شد؛ همه اخراج شدند جز ۲ نفر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته فنی به حیات خود در فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد.

اساسا این کمیته یکی از کمیته های زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است و حذف آن امکان پذیر نیست اما دیگر این طور نخواهد بود برای تیم های ملی اعضای کمیته فنی تصمیم بگیرند. به واقع اعضای کمیته فنی که رای به اخراج اسکوچیچ دادند دیگر در فدراسیون فوتبال  فعالیتی نخواهند داشت. جز دو نفر. مرتضی محصص که ریاست کمیته فنی را بر عهده دارد و میرشاد ماجدی که عهده دار ریاست کمیته جوانان است.

از این پس مرتضی محصص می‌تواند به عنوان رییس کمیته فنی و بعد از مشورت با کسانی که مورد اعتمادش است مربیان تیم های ملی را به اعضای هیات رییسه پیشنهاد دهد. او در این مسیر می‌تواند نظرات اعضای کمیته جوانان که در راس آن میرشاد ماجدی قرار دارد را جویا شود.

طبق قانون کمیته های فدراسیون فوتبال می‌توانند برای تصمیم گیری در مورد مسایل کلان به اعضای هیات رییسه پیشنهاد دهند اما تصمیم گیری نهایی بر عهده اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است. به واقع اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌توانند تصمیم کمیته ها را وتو کنند.

میرشاد ماجدی بعد از حضور در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست چند نفر را به عضویت کمیته فنی فدراسیون فوتبال در آورد. ابراهیم قاسمپور، حمید استیلی، نادر عزت الهی، پرویز مظلومی‌ و علی‌اصغر مدیرروستا جز این افراد بودند. ضمن اینکه در نشست این ها میرشاد ماجدی و مرتضی محصص نیز شرکت می‌کردند.

بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال کمیته جوانان مربیان تیم های ملی پایه را به کمیته فنی پیشنهاد می‌دهد و کمیته فنی نظر نهایی را به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند. در خصوص تیم ملی هم رییس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه تصمیم گیر هستند. در نهایت همه تصمیمات زمانی عملی خواهد شد که به تصویب اعضای هیات رییسه برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمیته نجس فنی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    چه شویی برای برکناری اسکوچیچ و آمدن کیروش و تاج بازی کردن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی