عکس| ارزشمندترین هدیه بازی با سنگال برای مدافع پرسپولیسی/ لباس سادیو مانه به چه کسی رسید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد حسین کنعانی‌زادگان در پایان بازی پیراهنش را با ستاره سنگال و بایرن مونیخ تعویض کرد.

تیم ملی ایران در دومین بازی تدارکاتی‌اش در فیفادی سپتامبر به مصاف تیم قدرتمند سنگال رفت که در پایان بازی با نتیجه یک بر یک به پایان یافت.

حسین کنعانی‌زادگان، مدافع محبوب کی‌روش همانند بازی قبلی در ترکیب اصلی حضور داشت و در نیمه اول نمایش خوبی در خط دفاع ایران از خود نشان داد.

در این بازی تقابل کنعانی و سادیو مانه ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی سنگال جذاب بود. این دو بازیکن در نیمه اول چند برخورد با هم داشتند که در یکی از آنها استوک مانه به سر مدافع ایران خورد که لحظاتی بعد مانه از او دلجویی کرد.

در پایان بازی حسین کنعانی پیراهنش را با سادیو مانه عوض کرد تا یادگاری ارزشمندی از این بازی گرفته باشد.

عکس| ارزشمندترین هدیه بازی با سنگال برای مدافع پرسپولیسی/ لباس سادیو مانه به چه کسی رسید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ابوالعجائب IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    عجبببببب ! فوتبابیست تا این اندازه سبک !؟!!!!؟ بگو آدم بی عقل، تو بازیکن تیم ملی ایرانی، ایرانی که اسمش بالاتر از همه هست. و اونوقت می دوی که پیراهن عرق کرده مانه رو بکیری!؟ درسته که خودت شخصیت ضعیفی داری، اما مواظب رفتارت باش که به اسم ایران تموم میشه.
  • رضای IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    واقا برای شما متاسفم ، پیراهن عرق کرده ! معلومه که به تازگی تماشاچی فوتبال شدی ، سادیو مانه رو قبول نداری ؟؟!!! بهتره بدونی که یکی از بازیکنای خوب بایرن مونیخ آلمانه و تیم ملی سنگال از تیم های خوب قاره آفریقاست و اینو یاد بگیر که تعویض لباس بعد از پایان بازی نمودار fair play و جوانمردی و اشاعه صلح و دوستی هست ، بهتره قدری معلومات ابتدایی فوتبال در آستانه جام جهان یاد بگیری به دردت می خوره . ازمهمی حالا شروع کن ، سوالی داشتی بپرس 7
    • فرهنگ IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      زیاد به خاطر معلوماتت هول و مغرور نشو. نیازی نمی بینم که برات توضیح بدم که چه تعویض پیراهن هایی در بیش از پنج دهه دیدم. اما اندکی به متن خودت فکر کن. اگر تعویض پیراهن برای صلح و دوستی هست، چرا با بازیکن عراقی یا بحرینی یا حتی با یک بازیکن معمولی تر همین سنگال تعویض نکرد و با سادیو مانه تعویض کرد!؟ اندکی به تناقض نوشتارت فکر کن. این که میگی سادیومانه مال فلان تیم و فلان کشوره، اگر به فرض هم که واقعا اعتقادی به صلح و دوستی نداری و فقط از بر کردی و در اصل در ته ذهنت فکر می کنی که باید با سادیو مانه تعویض کنه چونکه بازیکنی بزرگ و از تیم بزرگیه، به این فکر کن که کنعانی هم کم بازیکنی نیست و تیم ملی ایران هم کم تیمی نیست. این جان کلام بود که متاسفانه درک نکردی.
    • ابوالعجائب IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      عجبببببب ! معلومه که کم سن و سالی و گمون کردی که چهارتا خبر اینجا و اونجا خوندی یا از امثال میثاقی و برنامه های فوتبالی شنیدی خیلی مطلعی و هوا گرفتت که پروفسور فوتبالی و باید به دیگران درس بد !؟؟ حلا که چی !؟ چونکه بازیکن بایرن مونیخ و تیم سنگاله، بازیکن تیم ملی(توجه کن، تیم ملی، نه تیم باشگاهی) کشور و ملت بزرگ ایران باید بره دوان دوان پیراهنشو بگیره، اون هم دوان دوان که مبادا دیگری بگیره!؟!؟ که البته هیچ بازیکن دیگه ای هم دنبالش نبود. همین بایر مونیخ تو رو در زمانی که سادیو مانه نبود و خیلی خیلی بزرگتر از سادیو مانه و مهاجم جاودانه ای بنام گردمولر یا گرهارد مولر گلزنش بود رو آوردیم تهران و شیش تا بهشون زدیم و ازشون پیراهن هم نگرفتیم. سنگال هم اگه یک قهرمانی قاره ای داره، ما سه تا داریم. اگه اون لوژیونر داره، ما شونزده تا داریم، و اگه اون سادیو مانه داره، ما طارمی و جهانبخش و حاج صفی داریم. بعدش، این کنعانی اصلا دنبال به قول شما fair play و friendship و صلح و دوستی نبود که اگه بود و اهل این حرفها بود، از بازیکن های تیم های دیگه و بخصوص تیم های کشورهای همسایه هم پیراهن می گرفت.
  • رضایی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    سلام ، مطلب من سانسور شد؟ به چه دلیل؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی