نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زنگ خطر برای بحران در استقلال/ دردسر بزرگی که دیگر شیرین نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری از کارشناسان استقلالی در روزهای نقل و انتقالات با اشاره به تعداد بازیکنان هم پست در تیم استقلال با پیش بینی چنین روزهایی هشدار می‌دادند.

در روزهای گذشته محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی با حضوری درخشان در تمرینات تیم استقلال آمادگی بالای خودشان برای حضور در ترکیب اصلی تیم استقلال را به رخ کادرفنی پرتغالی این تیم کشیدند.

گرچه سیاوش یزدانی یکی دو روز به دلیل سرماخوردگی در تمرینات حضور نداشت اما این بازیکن که داعیه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارد در روزهای قبل و بعد از آن با قدرت در تمرینات حضور پیدا می‌کرد.

از سوی دیگر محمد حسین مرادمند مدافع ثابت فصل گذشته استقلال نیز این روزها با قدرت در حال انجام تمرین است و خودش را آماده حضور در مسابقات می‌کند. آمادگی بالای این دو مدافع میانی استقلال در شرایطی برای این تیم رقم می‌خورد که عارف غلامی و رافائل سیلوا دو مدافع اصلی استقلال در شش بازی گذشته بوده اند و بعید به نظر می‌رسد که سرمربی پرتغالی استقلال بخواهد تغییری در ترکیب دفاعی تیمش ایجاد کند!

اما از سوی دیگر درخشش ابوالفضل جلالی در اردوی تیم ملی و بازگشت صالح حردانی به خط دفاعی، همچنین حضور کوین یامگا که در چند بازی ابتدایی این فصل در پست دفاع راست بازی کرده همه و همه باعث شده ترافیک شدیدی در خط دفاعی این تیم به وجود بیاید!

با توجه به حساس شدن مسابقات لیگ برتر و از سوی دیگر نگاه ویژه کارلوس کی روش به تیم‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌هایی مثل استقلال، قطعاً این شرایط را ایجاد می‌کند که بازیکنان مدعی پوشیدن پیراهن اصلی تیم استقلال دوست داشته باشند در ترکیب اصلی به میدان بروند تا از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال دیده شوند.

زنگ خطر برای بحران در استقلال/ دردسر بزرگی که دیگر شیرین نیست!

قطعاً در حد فاصل زمانی کم باقیمانده تا جام جهانی و در هفته‌های پیش روی لیگ برتر حضور در ترکیب تیم می‌تواند ضامن حضور بازیکنان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد. این در حالی است که خیلی‌ها بر این باور بودند عارف غلامی هم جزو مهره‌هایی است که توانایی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و دعوت نشدنش به اردوی اخیر تیم ملی هم باعث تعجب بسیاری شد.

حالا تصور نیمکت نشینی این بازیکن استقلال هم می‌تواند وضعیت را از این بدتر کند. از این رو هیچ بعید نیست این مسئله باعث ایجاد بحرانی در خط دفاعی استقلال شود که سرمربی پرتغالی استقلال را نیز به دردسر بیندازد. دردسری که البته دیگر شیرین نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    به نظر من کیسه نیاز به یه خونه تکونی اساسی داره و چندتا بازیکن قراضه شا باید بندازه بیرون تا درست بشه
    • محسن IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      شما خیلی فوری نیاز به معلم اخلاق داری روی شعور و شخصیتت کار کنه.
    • امیر علی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      کیروش بازیکنان که برای جام جهانی میخواست انتخاب کن کرده و خدایی نکرده مگر بازیکنی مصدوم شه که بخواد انتخاب دیگری داشته باشه
    • رضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      شمام نیاز به توجه اساسی داری که انقد هذیون نگی برا جلب توجه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی