واکنس جالب پیشکسوت استقلال به قهرمانی با ساپینتو؛ دستش را می‌بوسم!/ نتایج تیم ملی نه به فدراسیون ارتباط دارد، نه کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن در ارتباط با شرایط تیم ملی و استقلال حرف زد و گفت اگر ساپینتو در استقلال موفق عمل کند، از او حمایت خواهد کرد.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبر ورزشی در خصوص نتایج بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران اظهار داشت: نتایج بازی‌های تیم ملی نه ربطی به فدراسیون دارد و نه کی‌روش. چرا که تیم ملی بازیکنان خوبی دارد که بازی‌ها را برای این تیم درمی‌آورند.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی گفت: هر چه زمان می گذرد شرایط حسینی بهتر می‌شود و به نظر من این بازیکن می‌تواند از نفرات فیکس ایران در جام جهانی باشد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با وضعیت استقلال اعلام کرد: این چند روز که لیگ تعطیل بوده و ما نمی‌توانیم در مورد استقلال نظر خاصی بدهیم اما بازی این تیم برابر نساجی بهتر از قبل بود.

روشن در خصوص این که هواداران استقلال بابت مصاحبه‌های او ناراحت هستند گفت: من از ساپینتو بدم نمی‌آید اما وقتی کسی خوب کار نکند از او انتقاد می‌کنم. الان چرا به امیر قلعه‌نویی دیگر کار ندارم؟ چون او الان سرمربی گل گهر است نه استقلال اما زمانی که استقلال بود از او انتقاد می‌کردم. هر کسی که در استقلال بد کار کند،یقه او را می‌گیرم. الان هم اگر ساپینتو در استقلال خوب کار کند و این تیم را به قهرمانی برساند، اولین نفری هستم که خودم را به او می‌رسانم و دست او را می‌بوسم. هواداران استقلال بدانند من اگر حرفی می‌زنم، به خاطر علاقه به این تیم است و دوست دارم این تیم همیشه سربلند باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مجتبی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    ما هنوز منتظریم که بری فدراسیون فوتبالو به آتش بکشی
    • حنیف IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      از وقتی یادم میاد حسن روشن هر شخصی سرمربی استقلال شد این پشت سرش بدگویی کرد زد به زمان رایکوف آقاجون مصاحبه نکن ستاره هات رو که نمیگرن...
  • تاجی اصیل IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    واقعاً حرف درستی زده. هر کارشناس فهیم فوتبال می‌دونه هیچ مربی در دنیا وجود نداره که در ده روز و یا حتی دو سه ماه تاثیر خاصی روی تیمی داشته باشه. اونم نه این باشگاهی که هر روز زیر نظرش باشه تیم ملی با یه اردوی چند روزه و هر چند ماه یه بار!!!
  • محمدطاها IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    حسن آقا روشن بی نظیر و بی تکرار،یه تاجی اورجینال👏👏👏🌹💙😘خیلی اتفاق فوق‌العاده قشنگ و فراموش نشدنی است که تو دوران فوتبالت هم تو جام جهانی گل بزنی و هم تو المپیک⁦👌🏻⁩👏👏👏⁦💙💙💙💙
  • p IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    یک نکته رو در نظر نگرفته سازماندهی دفاعی ما با برگشت کی روش شکل گرفته اون بخش حاصل کار کی روش و از معجزاتشه که طی 15 روز تونسته اون بخش رو تقویت کنه چون بازی با الجزایر و کره ما از اون نقطه ضربه خوردیم ولی در مورد بقیه عملکرد تیم بی راه نمیگه بازی رو بازیکنان ما به روش هایی در میارن البته شاید به واسطه حضور تو لیگای اروپایی باشه زمان اسکچیچ هم این نکته وجود داشت که خیلی شبیه تاکتیک حرفه ای تیما نیست با وجود زیبایی و کار تیمی گل به اروگوئه ولی چون کار مشابهی تکرار نشد نشونه هایی از اتفاقی بودن داشت
    • محمدی IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      از چه سیستم دفاعی حرف می زنی سنگال 10 باید بهمون می زده فقط حسینی نزاشت دفاعمون خو سوراخ بود مگه بازی رو ندیدی
  • تاج کبیر IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    اینا هوادار استقلال نیستند.هوادار واقعی نمک میخوره ولی نمکدون نمیشکنه.حسن آقا تو قلب هوادارهای واقعی استقلال جا داره.ساپینتو هم باید بهش فرصت بدن.مثل مجیدی ، قلعه نوعی که بهش فرصت دادن و جواب داد.
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    اول فکر کن بعد حرف بزن آقای روشن
  • رضایاک اصلی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    اگه کیسه با کیسائوپینتو قهرمان شد دستش که هیچ !!!! 😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • شیش۶ IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    نیت حسن روشن نسبت به کیسه خیر است اما کیسه کشا مثل خیلی چیزهای دیگه که نمیفهمند این خیریت رو هم نمیفهمند.یه نمونه اش چندین ساله ما میگیم پرسپولیس سروره کیسه ست اما مثل بز تو چشمهای ما نگاه میکنند و میگن ها ایی که وگفتی یعنی چه.خخخ خخخ
  • حامد IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    با این مربی چاخان استقلال به جایی نمی رسد به نظر من وقتشه علی منصور مربی استقلال شود
  • علیرضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    آقای روشن اگر دوستدار این تیم هستید باید بدانید کی و چه زمانی انتقاد کنید.استقلال همینجوری مورد هجوم سایت ها و مطبوعات زرد که دنبال مهندسی بازیها برای تیم خاص حکومتی هستند قرار دارد شما چرا آب به آسیاب آنها میریزید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی