نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک نفر باید باشد این استقلال را جمع کند/ تیم ساپینتو در یک صورت قهرمان می‌شود
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد روند استقلال در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: این ۶ هفته خیلی برای استقلال امیدوارکننده نبود

ارسطو محمدی درباره تغییرات انجام شده روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: تغییرات صورت گرفته بسیار مفید بود اما به نظرم اندکی بی‌معرفتی در حق اسکوچیچ انجام شد. او در شرایطی سخت هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و به نظرم نامهربانی بود که او را با آن شرایط کنار گذاشتیم. در کل اما تصمیم درستی بود.

وی افزود: بیشتر بازیکنان تیم ما لژیونر هستند و کیفیت بالایی دارند. نگاه کنید که طارمی هنگام ورود به زمین چه تغییری در سطح تیم ملی ایجاد می‌کند. تیم ملی ما نسبت به گذشته یک سطح ارتقا یافته و بسیار با کفیت کار می‌کنند. این مساله خیلی امیدوار کننده است.

پیشکسوت فوتبال درباره لیست بازیکنان گفت: فهرست بازیکنان دعوت شده لیست خوبی بود. بیشتر بازیکنان امتحان خود را پس داده‌اند و به تیم کمک می‌کنند. قطعا نفراتی هستند که شایستگی حضور را دارند اما دعوت نشده‌اند. به طور کلی لیست خوب است و به نظرم همین نفرات دعوت شده بهترین هستند زیرا حضور نفرات جدید باید با هماهنگی با نفرات قبلی توام شود و این مساله زمان‌بر است. پس چه بهتر که با همین نفرات کار پیش برود.

آیا می‌توانیم در جام جهانی شگفتی بزرگ رقم بزنیم؟ پاسخ محمدی اینگونه بود: درباره جام جهانی با توجه به سبک بازی مقابل اروگوئه و روند تیم ملی واقعا خوشبین و امیدوار هستم. ایران عالی بازی می‌کرد. اروگوئه با آن همه ستاره موقعیت هایی هم داشت اما بازیکنان فوق‌العاده آرام و بی‌استرس به کار خود ادامه دادند و ماحصل آن یک برد خوب بود.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد روند استقلال در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: این ۶ هفته خیلی برای استقلال امیدوارکننده نبود اما به هرحال فوتبال است و هزار اتفاق. در روزهای اول حضور استراماچونی هم ضعف‌هایی در استقلال مشاهده می‌شد اما به مرور حل شد. امیدوارم روند رو به پیشرفت باشد و بتوانیم استقلال خوبی را در ادامه لیگ شاهد باشیم.

وی درباره بازیکنان استقلال افزود: سال گذشته ضعف استقلال در خط هافبک بود. ما در خط هافبک آن لیدر و فرمانده را نداشتیم. یک نفر باید باشد تا آنجا را جمع کند. در خط حمله اما محبی و قایدی به خوبی یکدیگر را متوجه می‌شوند و روندشان رو به رشد است.

محمدی در خصوص بازی این هفته استقلال گفت: بازی مقابل گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی برای استقلال ۶ امتیازی است. امیدوارم این بازی را ببریم و اقتدار استقلال را نشان دهیم. نکته‌ای که باعث می‌شود استرس از هواداران دور شود. آن‌ها نگرانی دارند که استقلال جلو می‌افتد، برنده می‌شود، نمی‌شود، افت می‌کند یا خیر. استقلال باید از حریفان خود دو گل جلو و اقتدار داشته باشد.

وی درباره آینده تیم نیز گفت: با توجه به هزینه‌ها باید به استقلال امیدوار بود و این تیم پتانسیل موفقیت را دارد. استقلال تیم بدی ندارد و در نیم فصل اگر مشکل خط هافبک حل شود قطعا ساپینتو می‌تواند قهرمانی را برای استقلال تکرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    به نظر من فصل قبل که بابا سجادتون کیسه را قهرمان کرد این کیسه کشا کاری کردن که دَدی جون ناراحت شد و البته گندش هم در اومد و دیگه گفتن ولش کن... این کیسه لایق لیگ برتر هم نبود چه برسه قهرمانی😂😂😂
  • کیسه سوززززززز IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    این تیم کیسه فقط در یه صورت قهرمان !!!!! میشه که دوباره مثل پارسال هرچی باخت آورده رو کمیته انظباطی کیسه نواز سه هیچ کیسه رو برنده اعلام کنه
  • لنگ IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    لنگیها در آسیا هرکز قهرمان نشده اند و نخواهند شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی