نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک استقلالی ناگهان از چشم کی‌روش افتاد/ پایان رویای جام جهانی برای بازیکن محبوب سرمربی پرتغالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزبه چشمی مدافع استقلال شانس بسیار کمی برای حضور در جام جهانی دارد.

وقتی کارلوس کی‌روش به تیم ملی برگشت خیلی‌ها تصور می‌کردند او دوباره از روزبه چشمی به تیم ملی دعوت خواهد کرد. کی‌روش پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ چشمی را جانشین سیدجلال حسینی کرد و او هم با عملکرد عالی مقابل مراکش پاسخ این اعتماد داد. کی‌روش بعدها لقب «مدرن‌ترین دفاع ایران» را به چشمی داد و در جام ملت‌ها هم نام او را در لیست تیم ملی قرار داد.

با این حال سرمربی پرتغالی در بازگشت به تیم ملی ترجیح داده به زوج محبوب اسکوچیچ یعنی خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان اعتماد کند و پس از آن‌ها هم پورعلی‌گنجی و مجید حسینی گزینه‌های بعدی هستند. با این اوصاف چشمی شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی نخواهد داشت مگر آنکه در مدت کوتاه باقیمانده یکی از مدافعان مصدوم شوند یا او دوباره بتواند خودش را به سرمربی تیم ملی کند.

البته روزبه چشمی برای حضور در تیم ملی یک مشکل دیگر هم دارد. او در استقلال بیشتر به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند و کی‌روش همواره نشان داده روی پست بازیکنان در تیم باشگاهی حساس است و پست بازی آن‌ها در تیم ملی و باشگاهی باید یکسان باشد. با این اوصاف و با توجه به حضور نفراتی چون عزت‌اللهی، ابراهیمی و نوراللهی در خط میانی چشمی شانس کمی برای حضور در قطر خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوززززززز IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    خخخخخخخ مدرنترین چلمن خخخخخخ
    • لنگی ام IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      خودتی
  • پهلوون وریا IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    #حسین ماهینی
    • ..... IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      عددی نیست باید میچسپید به همون فوتبالش واقعا گول ظاهر آدما رو نباید خورد به نظر آدم نجیبی میومد ولی اینجوری آب زیر کاهه احسنت به نظام که دیگه صبرو کنار گذاشته اینا دیگه شورشو درآورده بودن
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    کیسه پوشا بجز دادن شیتیل به خبرنگار و اینو اون رنگ سرمربی تیم ملی را هم نمیبینننننننننننننننننننن🙏🙏🙏🙏🙏
  • پدرام CA ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    عملکرد عالی؟ در کل چند بازی تدارکاتی و بازی با مراکش سوتی پشت سوتی و فقط یک کنش دفاعی خوب داشت (که اون هم توپ خورد تو شکمش!) برای همین از خجالتشون قبل از اسپانیا گفتند اسیب دیده. قیل از جام جهانی کیروش دید اگر هر دفاع وسط دیگه ای رو بخواد بزاره جای سید جلال هیچکس ازش قبول نمیکنه. برای همین این رو رو کرد که نشه مقایسه مستقیم کرد و با ادعاهای عجیب در دهن همه رو بست. اگر واقعا آسیب دیده بود و کیروش فکر میکرد از این بابا دفاع وسط در میاد توی جام ملتهای آسیا که کاملا سالم بود اقلا یک نیمه بهش تو دفاع وسط بازی میداد ولی دریغ از یک ثانیهبازی در دفاع وسط! به جای دژاگه آخر بازی میاوردش که فقط بازی رو بخوابونه.... در نتیجه هم این بابا رو که ازش یک تخریبچی خوب در میاومد برای سالها فرستاد دنبال نخود سیاه (چون خود روزبه هم بورش شده بود که یکی از مدرنترین مدافعان اون زمان دنیاست!) هم تیم ملی رو از سید جلال در ج ج و جام ملتها محروم کرد که تنیجه این کارش رو هم همه در بازی با ژاپن دیدند....
  • رمضون IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    مگر یه تیم چند تا بازیکن میخواد که همه مدعی هستند ولی حاج صفی جاش تو تیم نیست فقط خرشانس هست
  • مجتبیٰ IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    زارت .. چشماتونو وا ڪنید ببینید چی تایپ میکنید 🤣🤣 چشمی دوباره بنواند خودش را به سرمربی تیم ملی کند 🤣🤣 لاقل یه ثابت اون لابلای کلمات تایپ میکردید 😁🤷‍♂️😖🤦‍♂️😃
  • فرهنگ IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    بهترین پست برای چشمی همون هافبک دفاعی و جلوی دو مدافع وسطه که فعلا عزت الهی هست و گاهی هم با پاس های خوب بلندش به حناحین، گره بازی رو در یک سوم دفاعی ما باز می کنه و زمینه انتقال به جلو رو فراهم می کنه، اما چشمی در کار دفاعی و تخریبی خوبه.
  • K .to .kise IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    به خدا عنوان یک پرسپولیسی: روزبه چشمی باید در سه تابازی جام جهانی ثابت تیم کی‌روش باشد
  • صادق حسنی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    من به کی روش عقیده چندانی ندارم چون محافظه کار است و دنبال مساوی و حفظ آبرو است و توانمندی بازی حجومی را ندارد تا نتیجه را عوض کند ولی با حذف روزبه چشمی خیلی موافقم چون جایگاهش در تیم ملی نیست و توانمندی یک بازیکن لیگ برتر هم نمی تواند باشد.
    • رضا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      شما فعلا هجومی درست بنویس نظر سازنده پیش کش🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی