نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مأموریت ویژه ساپینتو برای یک بازیکن در بازی با گل کهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مهره‌های مهم تیم استقلال در دیدار با گل گهر سیرجان کسی نیست جز روزبه چشمی که اتفاقا وظایف زیادی در دیدار هفته هفتم بر عهده‌اش گذاشته شده است.

روزبه چشمی به عنوان یکی از با تجربه ترین بازیکنان حال حاضر در جمع آبی پوشان تهرانی از جمله نفرات مورد اعتماد سرمربی پرتغالی استقلال به شمار می‌رود. این بازیکن که در جام جهانی ۲۰۱۸، ۹۰ دقیقه در دیدار مقابل مراکش به میدان رفته و جزو باسابقه‌ترین استقلالی‌ها در جمع نفرات این تیم به شمار می‌رود مسئولیت دارد تا در دیدار مقابل گل گهرسیرجان ارتباط بین هافبک‌های طراح تیم گل گهر سیرجان با مهاجمان این تیم را از بین ببرد.

سرمربی استقلال در روزهای اخیر بارها در این باره با روزبه چشمی صحبت کرده و در رابطه با توانایی‌های محمد خدابنده لو و امین پورعلی و به ویژه وسلی گومز، هافبک‌های تیم سیرجانی هشدارهای لازم را به روزبه چشمی داده است.

هافبک دفاعی کرجی تیم استقلال موظف است در بازی سیرجان با درگیر شدن در محوطه بیرونی ۱۸ قدم تیم استقلال برنامه‌های بازیکنان خط میانی تیم سیرجان را به هم ریخته و با ارائه فوتبال تخریبی اجازه ندهد هیچ یک از هافبک‌های بازیساز تیم سیرجانی بتوانند کی‌روش استنلی، رضا شکاری و یا اریک بایناما را صاحب توپ کنند.

ساپینتو به چشمی مأموریت داده شرایطی ایجاد کند که به محض ورود توپ به محوطه یک‌سوم میانی زمین با رعایت فاصله بین خودش و مدافعان استقلال ترکیب‌های دو یا سه نفره تیم گل گهر را هدف قرار داده و مانع از ارسال توپ به بازیکنان خط حمله این تیم بشود.

چشمی از نیمه دوم دیدار با ملوان دیگر در پست مدافع میانی برای استقلال بازی نکرد و در عوض با بازگشت به پست تخصصی اش همواره فوتبال مورد نظر سرمربی این تیم را به نمایش گذاشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    کیسه جز خراب کردن بازیِ تیم حریف هیچ برنامه ای نداره 😂😂😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی