نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
روزهای تلخ مالک ایرانی در لیگ برتر/ ضرر مالی، خشم هواداران و به دنبال فروش سهام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مشیری میلیاردر ایرانی - بریتانیایی روزهای خوبی را در اورتون سپری نمی‌کند و به دنبال واگذاری سهام خود در این باشگاه است.

فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون، در حال مذاکرات پیشرفته با شرکت آمریکایی KAM Sports است تا هم در ساخت ورزشگاه جدید سرمایه گذاری کند و هم بخشی از سهام باشگاه را در اختیار بگیرد.

مشیری که یک شهروند ایرانی‌الاصل بریتانیایی است از سال ۲۰۱۶ اکثریت سهام باشگاه اورتون را خریداری کرد. او دو سال بعد درصد سهام مالکیتی خود را افزایش داد تا عملا تنها مالک این باشگاه لیگ برتری باشد.

بر اساس گزارش اخیر رسانه‌های انگلیسی مشیری در حال مذاکره با یک سرمایه‌گذار آمریکایی به نام ماسی‌یک کامینسکی است. مشیری گفته بر خلاف نوشته رسانه‌های او قصد ندارد کل سهام باشگاه را بفروشد. روزنامه فایننشل تایمز نوشته مشیری ۶۷ساله در آستانه فروش یک‌جای سهام خود در اورتون قرار دارد اما خود او این موضوع را تکذیب کرد. کامینسکی که در صورت قطعی شدن معامله مالک جدید اورتون خواهد بود بازرگانی کمتر شناخته شده است که در حوزه املاک و مستغلات فعالیت دارد.

شرکت کامینسکی که KAM Sports group نام دارد از تابستان امسال با مشیری تماس گرفت و از تمایل خود برای خرید باشگاه اورتون پرده برداشت. اما مذاکرات اولیه به نتیجه نرسید. دور جدید مذاکرات از روزهای اخیر شروع شده ولی بر اساس این گزارش مذاکرات اخیر با سرعت بالایی در مسیر رسیدن به توافق پیش رفته و حالا در مراحل پیشرفته قرار دارد.

اورتون در سه سال اخیر مالی رکورد ضرر ۳۷۲ میلیون پوندی را به جا گذاشته و مشیری هم در بازیهای این فصل اورتون به ندرت در ورزشگاه دیده شده چون هواداران اورتون از او و نحوه اداره باشگاه توسط او به شدت عصبانی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی