نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
۵ |
۵
دو استقلالی مشهور از لیست ساپینتو خط خوردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساپینتو قصد ندارد در بازی با گل گهر سیرجان از وجود ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی استفاده کند.

نام ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی از لیست بازی با گل گهر خط خورد و به نظر می‌رسد ساپینتو هنوز نظر چندان مساعدی روی این دو بازیکن ندارد و البته بعید است از محمد حسین مرادمند هم در ترکیب اصلی بازی فردا استفاده کند.

با توجه به درخشش مهاجمان استقلال در بازی با نساجی،بازی نکردن مطهری تا حدی طبیعی است ضمن اینکه مدافعان استقلال هم در بازیهای قبلی نسبتا خوب کار کردند و ساپینتو آنها را تغییر نمی‌دهد. تیم او در سیرجان بازی سختی با گل گهر دارد که در جدول یک پله بالاتر از استقلال است و به همین دلیل ساپینتو به دنبال کسب هر سه امتیاز است تا به هر شکل ممکن با دست پر به تهران برگردد.

سیاوش یزدانی در این فصل برای استقلال بازی نکرده و ارسلان مطهری هم خیلی کم به میدان رفته به طوری که هر از گاهی شایعه جدایی او در نیم فصل شنیده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حنیف IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    آقای پینتو حداقل دو بازی به ارسلان فرصت بده ۳۰دقیقه بازی کن این بازیکن فوق‌العاده فرصت طلب اگر از هافبک ها تغذیه شه شک نکنید توپ در منطقه جریمه بهش برس گل خواهد شد
    • وینتو FI ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      باشه ، فقط بخاطر تو
  • رضایاک اصلی IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    ساوحش که باید بره کابل اف سی و اون یکی کی بود؟؟؟؟؟!!!! هااااا عرسلان🤣🤣🤣🤣 عرسلان دوست خوب ما بود اونموقع که اصفهان بود🤣🤣🤣🤣 به نظر من کیسائوپینتو عرسلان را باید بیرون بکنه😂😂🤣 عرسلان اگه میخونی بدون تنها کسیه تنی بودی که بچه باحالی بودی😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی