نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هشدار پیشکسوت پرسپولیس؛ تراکتور در دو بازی گذشته دقایق ۹۳ و ۹۴ گل زده است/ تیم بردیف خطرناک است؛ اسدی انگیزه دارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یورگن لوکادیا و مهدی ترابی هم آماده‌ترین‌های پرسپولیس در حال حاضر هستند که از شانس زیادی برای گلزنی به تیم پرقدرت تبریزی برخوردارند.

یکشنبه ۱۰ مهرماه جاری، یکی از حساس ‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر را دو تیم پرسپولیس و تراکتور در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهند کرد. یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که سابقه بازی در تیم تراکتور تبریز را نیز در کارنامه دارد، عباس کارگر است. او سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران، بانک صنعت و معدن تهران (مهر شمیران)، پورای تهران و مقاومت بسیج تهران را دارد.

عباس کارگر در خصوص این بازی می‌گوید: پرسپولیس برای تداوم صدرنشینی به میدان می‌رود و آنها هم دنبال کسب به‌ترین نتیجه در تهران هستند و همین مسئله اهمیت و حساسیت این دیدار را بیشتر کرده است. به نظر من پرسپولیس ازی بسیار سختی را برابر تیم گردن کلفت و خطرناک تراکتورتبریز که از بازیکنان خوبی سود می‌برد پیش رو دارد ولی تمام هدف باید این باشد که در این دیدار به پیروزی دست یافته و سه امتیاز حساس این بازی را بچه‌ها کسب کنند.

او ادامه می‌دهد: قطعا تا پایان لیگ امتیازات زیادی جابه جا می‌شود و باید به این مسئله توجه کرد که همه تیم‌ها در اندیشه کسب این امتیازها هستند. وقتی یک تیم همیشه در بالای جدول قرار دارد یعنی توان قهرمان شدن را داراست اما امروز به غیر از پرسپولیس تیم‌های دیگر هم مدعی قهرمانی هستند واختلاف این تیم با سایر رقیبان زیا نیست و کوچک‌ترین غفلت باعث می‌شود فرصت قهرمانی را از دست دهیم.

کارگر خاطرنشان می‌کند: پرسپولیس باید با پیروزی در چنین دیدارهایی به ویژه در استادیوم آزادی ضمن حفظ صدرنشینی در لیگ برتر، فاصله خودش با بقیه تیم‌ها را نیز بیشتر کند و این یک هدف مهم در نیم فصل اول است. البته باید تأکید کنم در سال‌های اخیر همیشه بازی با تیم تراکتور تبریز بسیار سخت بوده است. بازیکنان این تیم همواره از انگیزه زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس برخوردارند و بچه‌ها باید به هوش باشند.

هشدار پیشکسوت پرسپولیس؛ تراکتور در دو بازی گذشته دقایق ۹۳ و ۹۴ گل زده است/ تیم بردیف خطرناک است؛ اسدی انگیزه دارد

بازیکن سرعتی پرسپولیس در دهه ۶۰ ضمن اشاره به پیروزی‌های اخیر تیم تراکتور یادآور می‌شود: اگر دقت کرده باشید تراکتور در بازی‌های خود توانسته است آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان را با گل‌های دقایق پایانی و به ترتیب دقیقه ۹۳ و ۹۴ شکست دهد. این نسان دهنده سخت کوشی و جنگندگی این تیم تا سوت پایان بازی دارد. رضا اسدی هم هر دو گل تراکتور را در وقت‌های اضافی به ثمر رسانده و از انگیزه‌های زیادی برای این بازی برخوردار است. او روی ضربات ایستگاهی مهارت خاصی در سرزنی و گلزنی دارد. هرچند بچه‌های پرسپولیس هم به خوبی او را می‌شناسند و می‌توانند مهارش کنند.

کارگر تیم بردیف را نسبت به تراکتور فصل گذشته خطرناک تر خوانده و می‌گوید: به نظر می‌رسد تراکتور با این مربی با تجربه روسی، خطرناک تر از فصل گذشته شده باشد. او یکی از به‌ترین مربیان کشور روسیه است که آرام آرام تاکتیک‌های خود را در این تیم جا انداخت. البته این حرف‌های من به معنای بزرگ کردن تیم حریف نیست. پرسپولیس این فصل هم خودش یک تیم پرستاره و مدعی است. شما می‌بینید این تیم از درون دروازه با علیرضا بیرانوند تا مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی، مهدی ترابی و لوکادیا را دارد که یک گلزن حرفه ای است. پرسپولیس با این نفرات قادر است هر تیمی‌را شکست دهد و در این بازی هم از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نتیجه بازی را این چنین پیش بینی می‌کند: من فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف حداقل یک گل برنده این دیدار خواهد شد. یورگن لوکادیا و مهدی ترابی هم آماده ‌ترین‌های پرسپولیس در حال حاضر هستند که از شانس زیادی برای گلزنی به تیم پرقدرت تبریزی برخوردارند.

کارگر در پایان می‌گوید: در این دیدار واقعا جای هواداران خالی است. من هنوز متوجه نشدم چرا پرسپولیس از حضور تماشاگرانش در این بازی محروم شد. تماشاگرانی که سرمایه اصلی فوتبال هستند و حالا بی دلیل باید از دیدن بازی تیم محبوب خود محروم باشند. امیدوارم دیگر هیچ مسابقه ای بدون تماشاگر برگزار نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    اقای کارگر با تراکتور به اوج رسیدی حالا خودتو لنگی می دونی
  • کیسه سوز FI ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    موشک دهه شصت تیم ملی که صد متر رو زیر یازده ثانیه میزد و خار چشم کیسه کش و بدخواهان پرسپولیس کبیر بود و هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی