باور کردنی نیست؛ آشتی‌کنان کی‌روش و برانکو در راه است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی پیش از سفر به دوحه دیداری دوستانه ای را در استادیوم آزادی در برابر یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.

پیش از این قرار بود ایران با روسیه بازی کند اما روس‌ها پیشنهاد داده بودند که این بازی ۲۵ آبان برگزار شود که این موضوع مورد تایید کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال قرار نگرفت به این خاطر که تیم ملی برنامه ریزی کرده این بازی ۲۰ آبان برگزار شود و بعد از این بازی بلافاصله راهی دوحه شود. کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال تقاضا کرده تیم ملی چند روزی زودتر راهی دوحه شود تا ملی پوشان با شرایط آب و هوایی دوحه آشنا شوند.

بر اساس اعلام نبی نایب رییس فدراسیون فوتبال تیم ملی در ۲۰ آبان به جای روسیه با یکی از تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس بازی خواهد کرد و بر اساس خبرهای رسیده، عمان یکی از تیم‌هایی است که برای برگزاری بازی دوستانه مورد توجه فدراسیون فوتبال ایران است؛ به این دلیل که فدراسیون فوتبال ایران رابطه خوبی با عمان دارد.

پیش از این دو تیم قرارداد یک بازی دوستانه در تهران را امضاء کرده بودند. پیش از برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ که کرونا موجب لغو برگزاری این بازی دوستانه شد. البته یکی دو کشور دیگر برای برگزاری دوستانه مد نظر فدراسیون فوتبال هستند و کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با آنهاست و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام تیم حریف ایران در بازی دوستانه خواهد شد.

البته به نظر می رسد دیگر تیم‌ها بیشتر مد نظر فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی دوستانه باشند به این خاطر که کارلوس کی‌روش رابطه خوبی با برانکو ندارد؛ هر چند کارلوس کی‌روش این بار نشان داده خیلی از اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کرده و سعی کرده در رفتار خود تجدید نظر کند.

رویارویی کی‌روش و برانکو در استادیوم آزادی در صورتی که دیدار ایران در برابر عمان نهایی شود یکی از اتفاقات جالب در ماه‌های پیش رو خواهد بود. این مسئله، منجر به آشتی این دو مربی بین المللی خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زلاتان IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    برانکو کی باشه که بخواد برا بازی دوستانه با تیم ملی ما ناز کنه. یکی از بدترین مربیان تاریخ تیم ملی بود آقای برانکو. با اون همه ستاره. اون تیم ملی تقریبا از هر تیمی که باهاش بازی میکرد گل میخورد. در قسمت هجومی هم خیلی آتیش دهن سوزی نبود. فقط کافیه نگاه کنین به نتایج بازی های 2002 تا 2006
    • محمدی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      ای کیسه بدجوری سوختی حمام آب سرد بگیر
  • حسن IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    اولا این برانکو هست که با کیروش مشکل داره و برای اینکه آقایان وعده ی تیم ملی رو بهش داده بودن برای کیروش و تیم ملی حاشیه درست میکرد ولی خب خداروشکر از گندم ری نخورد! دوما برانکو به صراحت و وقاهت تمام ب ایران توهین کرده و گفته با تیمی که کیروش سرمربیش باشه بازی نمیکنم. سوما این بازی برای تیم حاشیه سازی میکنه و سودی برای ایران نداره و اگر داشته باشه ضررش به مراتب بیشتره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی