نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کی‌روش و ساپینتو تفاهم دارند اما فقط در مورد یک بازیکن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از بین ۶ بازیکن استقلال که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند کی‌روش و ساپینتو تنها بر سر یک بازیکن با هم تفاهم دارند و آن بازیکن سیدحسین حسینی است!

کارلوس کی‌روش پیش از سفر به اتریش ۶ بازیکن آبی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و در ادامه ۳ بازیکن را خط زد. مهدی مهدی پور، مهدی قایدی و محمد محبی. سه بازیکنی که امروز در ترکیب استقلال در بازی با گل گهر به میدان خواهند رفت.

سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی سه بازیکنی بودند که کارلوس کی‌روش آنها را با خود به اتریش برد و جالب اینکه از این سه بازیکن که مورد تایید کارلوس کی‌روش قرار گرفته اند عصر امروز تنها یک بازیکن در ترکیب ثابت آبی مقابل گل گهر به میدان خواهد آمد و این نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش و ساپینتو تنها بر سر یک بازیکن با هم تفاهم دارد و آن بازیکن سید حسین حسینی است.

کارلوس کی‌روش پیش از حضور در اردوی تیم ملی برای انتخاب مهره هایش با مربیان متعددی مشورت کرد که یکی از آنها ساپینتو بود. او هم چنین برای انتخاب نفراتش با مورایس دیگر مربی پرتغالی صحبت کرد که هدایت تیم سپاهان را برعهده دارد و نتیجه آن شد که ۶ بازیکن از استقلال و ۶ بازیکن را از استقلال به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

جواد نکونام دیگر مربی ای بود که مورد مشورت کارلوس کی‌روش قرار گرفت و در نهایت این مشورت ها منجر به دعوت ۲۷ بازیکن به اردوی تیم ملی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی