نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش متواضعانه سرمربی قرمزها به درخشش تیمش؛ این موضوع را به شما واگذار می‌کنم/ از دیدن جدول خوشحال می‌شویم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها متواضعانه از قدرتنمایی آرسنال در فوتبال انگلیس حرف می‌زند.

آرسنال روند خوب خود در این فصل را ادامه داد و با پیروزی قدرتمندانه در دربی شمال لندن همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

توپچی‌های لندن برابر تاتنهام موفق شدند به برتری ۱-۳ دست پیدا کنند و قدرت خود را به رخ سایر رقیبان بکشند. میکل آرتتا سرمربی جوان توپچی‌ها، در پایان این دیدار از عملکرد عالی تیمش تمجید کرد. مربی اسپانیایی آرسنال گفت: «امروز فوتبالی فوق‌العاده در امیریتس دیدیم و فضای بسیار خوبی بر ورزشگاه حاکم بود و من به این دلیل واقعا خوشحال هستم. هر بار بازیکنان خط میانی ما با یه نفر خط حمله همکاری می‌کنند ممکن است اتفاقی رخ دهد. من می‌توانم انگیزه و اشتیاق لازم را در بین همه بازیکنان تیمم حس کنم. از همان لحظه ای که آنها از بازی‌های ملی به اردوی آرسنال برگشتند، همگی پرانگیزه و آماده بودند. اما شما باید با این شور و البته خونسردی ذهنی، به میدان بروی.»

او در مورد تداوم صدرنشینی تیمش گفت: «در حال حاضر دیدن وضعیت جدول برای همه اعضای باشگاه فوق العاده و خوشحال‌کننده است و احساس خوبی به همه ما دست می‌دهد، اما ما یک تیم واقعا متواضع هستیم که میل زیادی به کسب موفقیت در ادامه فصل داریم.»

آرتتا همچنین در مورد احتمال کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر توسط آرسنال گفت: «من این موضوع را به شما واگذار می‌کنم چون ما تازه در ابتدای فصل قرار داریم. اما من از کل بازیکنان آرسنال بابت ارائه این عملکرد تشکر می‌کنم و از آنها راضی هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی