نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
۱۱ |
۳
شوک به استقلال؛ ریکاردو ساپینتو محروم شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت کارت قرمز و رفتار ناشایست در بازی با گل گهرسیرجان دو جلسه از همراهی تیمش محروم است.

خبرگزاری فارس - ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در دقایق پایانی مسابقه با گل گهرسیرجان از داور کارت قرمز گرفت و از روی نیمکت تیمش اخراج شد. بعد از این اتفاق او با رفتاری زشت و زننده به سمت داور حمله کرد. به طوریکه یکی دو نفر از نیمکت نشینان استقلال سعی در آرام کردن این مربی داشتند.

با توجه به کارت قرمزی که سرمربی استقلال گرفت، ساپینتو در بازی با فولاد خوزستان از هفته هشتم لیگ برتر محروم است. از سویی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بازی این تیم با ملوان علیه سرمربی استقلال رایی به شرح زیر صادر کرد: «ضمن تذکر به باشگاه ملوان به جهت مشخص نمودن جایگاه مناسب برای خدمتگذاران عرصه فوتبال، این حرکت سرمربی استقلال تخلف و مصداق رفتار غیر ورزشی و نقض اصول کلی رفتار و مشمول مواد ۵۱ و ۶۴ مقررات انضباطی محسوب می‌شود. لذا اعضای کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را طبق مواد ۹۳ و ۹۴ و به جهت عذرخواهی ایشان پس از بازی، به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات رسمی به فوتبال و به مدت یک سال محکوم کرد و در صورتی که در مدت زمان تعلیق مرتکب هرگونه تخلف دیگری شود محرومیت تعلیقی وی به اجرا درخواهد آمد.

رای صادره در خصوص محرومیت تعلیقی قطعی و درخصوص جریمه تعیینی، ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف است.»

به این ترتیب سرمربی استقلال یک جلسه محرومیت تعلیقی اش هم اجرا خواهد شد و او دو جلسه از همراهی استقلال محروم است. یعنی هم درهفته هشتم و هم در هفته نهم مقابل ذوب آهن اصفهان روی نیمکت استقلال غایب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    از اول فصل وقتی بازیهای استقلال برگزار میشد فقط یک هدف مورد نظر مافیای سرخ بوده اونم محروم کردن ساپینتو بود خیلی دنبال این هستن که در دربی هم نباشه هشیار باشیم البته مدیریت استقلال باید از این کمیته داوران که تا امروز طی همین ۷ هفته کلی حق استقلال رو زیرپا گذاشتن شکایت کند بخصوص همین آقای امیر عرب براقی که دیروز میدان فوتبال رو با خونه خاله اشتباه گرفته بود و از ترس تیم میزبان و امیر قلعه نویی و نیمکت گلگهر آن اتفاقات را رقم زد
    • کیسه بی اصالت حکومتی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      رو که نیست سنگ پا هم کم میاره در برابر پررویی شما کیسه تنان یا للعجب دیگه چیکار میبایست میکرد اگه هر مربی دیگه بود حداقل شش جلسه محروم میشد
  • ساپینتو IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    خبرورزشی لنگی خجالت بکش و اینجوری برای استقلال حاشیه نیاز.
  • یه نفر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    طرف دکمه باز کرده حمله ور شده حتی زده سرپرست تیم خودی رو ناکار کرده بعد جریمه ش چیه؟یه کارت قرمز و فعال شدن محرومیت تعلیقی که از قبل داشته !بعد یحیی شال گردنش رو پرت کرد دوستان کیسه کش می خواستن شش ماه محرومش کنن!!!!!!
  • استقلال مظلوم IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    همه هجمه ها علیه استقلال شده از شروع لیگ تا الآن مدیرای استقلال آرام نشستن هیچ اعتراضی نمیکنن انشاالله خود ما هوادارا تجمع میکنیم
  • ایمان IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    یعنی عملا برای حرکت زشتش محروم نشد،چون یک جلسه محرومیت تعلیقی داشت و بخاطر کارت قرمزش باید یه بازی بیرون میموند که میشه دو جلسه،در نتیجه درگیری با داور و تقریبا تمام آدمهایی که توی استادیوم بودن هیچ جریمه ای براش نداشت !!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی