یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
۵ |
۵
محرومیت سرمربی تیم استقلال بیش از ۲ جلسه است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال به طور حتم بیش از دو جلسه از همراهی تیم استقلال در لیگ برتر محروم خواهد شد.

کمیته انضباطی ساعاتی پیش اعلام کرد دوشنبه ۱۸ مهر به تخلف سرمربی تیم استقلال در بازی با گل گهر رسیدگی خواهد کرد و این بدین معنی است که داور و نماینده فدراسیون فوتبال علیه ساپینتو گزارش رد کرده اند.

اگر این پرونده منجر به صدور رای شود که قطعا خواهد شد ریکاردو ساپینتو بیش از دو جلسه از همراهی تیم استقلال محروم خواهد شد. او یک جلسه را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست می‌دهد. یک جلسه محرومیت تعلیقی هم در پرونده او به وجود دارد که با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل جاری فعال می‌شود و ساپینتو بعد از بازی با استقلال هم قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و اگر رای پرونده جدید یک جلسه باشد ساپینتو مجموعا سه جلسه از همراهی تیم استقلال محروم خواهد شد و اگر این محرومیت به دو جلسه افزایش پیدا کند جلسات محرومیت سرمربی تیم استقلال به ۴ جلسه خواهد رسید.

او پیش از این به خاطر اتفاقات انزلی ۱۵۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه محروم شده بود که محرومیت وی به مدت یک سال به حالت تعلیق در آمد که با توجه به اتفاقات رخ داده در سیرجان این یک جلسه از محرومیت اتوماتیک وار اجرایی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    یحیی دقیقا همین کارهای ساپیتو رو کرد، 6 جلسه محروم شد. حالا ساپینتو یک تا دو جلسه محروم می شه؟؟!!
  • لنگی جام ندیده IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    لنگی جان بابا داور رو هل داد این بنده خدا به داور دست هم نزد و فقط اعتراض کرد که البته اعتراضشم به حق بود و مقصر خود داور و نیمکت گل‌گهر بودن که ریخته بودن وسط زمین. حتی کارت قرمزش هم باید پس گرفته بشه چون بی دلیل کارت گرفت.
    • احمدرضا بهمن بیگی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      کیسه جان،فقط اعتراض کرد؟؟عجب شما رویی دارین؟؟طرف فقط ۳,۴ بار ارنج زد به بازیکن،سرپرست خودی گرفته تا کادر فنی گل گهر،این حرکت زشتی که این انجام داد تا حالا در لیگ برتر انجام نشده بود،در ۷ هفته ،۵ مورد انظباطی داشته،الی ماشالله سیرک کیسه تهران هر هفته برنامه دارد،بخدا قسم اگر مربی تیم شهرستانی بود تا حالا ۱۰ جلسه محروم شده بود،بنده خدا یحیی روی هم ۸ هفته محروم شد،ولله تا بابا حمید و بقیه هستند این اقا محروم نمی شود
    • 6 IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      كيسه فقط ايرين پلاست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی