نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بانوان تازه به استادیوم آمده بودند اما.../ کاش این اتفاق برای استقلال نمی‌افتاد!/ حضور سرمربی کنار تیم اهمیت زیادی دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: کسب سه امتیاز در سیرجان اهمیت زیادی برای رسیدن دوباره استقلال به بالای جدول داشت که این موضوع با امتیاز از دست دادن تیم رقیب اهمیت بیشتری پیدا کرد.

افشین حاجی پور، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره برگزاری مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران اظهار داشت: متاسفانه دوباره مسابقات لیگ بدون تماشاگر برگزار شد که این برای اهالی فوتبال و طرفدارانش قطعاً غم انگیز است. البته حتماً آقایان و مسئولان برگزاری مسابقات برای این کار خود دلایل قانع کننده‌ای داشته‌اند ولی به طور کلی فوتبال است و تماشاگرانش، فوتبال است و هیجان روی سکوها، فوتبال است و نفس گرم تماشاگران که آن را گرم‌تر می‌کند. وقتی اینها نباشد فوتبال هم جذابیت خودش را از دست می‌دهد.

بانوان تازه به استادیوم آمده بودند اما.../ کاش این اتفاق برای استقلال نمی افتاد!/ حضور سرمربی کنار تیم اهمیت زیادی دارد

وی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر شرایطی فراهم شود که دوباره تماشاگران به استادیوم‌ها برگردند و ما شاهد حضور دوباره مردم در استادیوم باشیم. تازه شرایطی به وجود آمده بود که بانوان عزیز کشورمان هم پس از سالیان سال دوری از مسابقات فوتبال توانسته بودند به استادیوم بیایند اما دوباره وضعیت به همان شرایط غم انگیز قبل که در دوران کرونا داشتیم برگشت. این باعث می‌شود تب و تاب فوتبال آن هم در آستانه جام جهانی دوباره فروکش کند.

بازیکن اسبق باشگاه استقلال درباره برد این تیم مقابل گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: قطعاً این برد اهمیت بسیار زیادی برای استقلال خواهد داشت. شاید امروز کسی متوجه اهمیت این پیروزی نشود اما وقتی شما در جایگاه سوم جدول رده بندی، تیم دوم را شکست می‌دهید و جای همان تیم را می‌گیرید قطعاً کار بزرگی انجام شده است. تیم‌های امیر قلعه نویی معمولا سخت امتیاز می‌دهند، چه برسد به اینکه در خانه خودشان شکست بخورند. به نظر من استقلال کار بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه روحیه پیروزی در استقلال همچنان زنده ماند. من نگران بودم بعد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال خوبی که از استقلال در مقابل نساجی مازندران دیدیم افت کند اما زحمات کادر فنی و تلاش بالای بازیکنان موجب شدند تا این وضعیت در همان شرایط قبل باقی بماند و در نهایت یک پیروزی مهم خارج از خانه مقابل یکی از رقبای جدی برای رسیدن به جایگاه صدر جدول به دست بیاید.

حاجی پور درباره شکست پرسپولیس در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: ثابت شد همانطور که استقلال در هفته اول شکست خورد سایر تیم‌ها هم شکست می‌خورند و این موضوع برای همه رخ می‌دهد. اگر اشتباه نکنم تیم گل گهر سیرجان هم اولین شکستش را مقابل استقلال تجربه کرد. زیبایی فوتبال به همین چیزهاست. اینکه یکی می‌برد و یکی می‌بازد و در نهایت تیمی‌قهرمان می‌شود که بتواند ثبات بیشتری در کسب نتایج خوبش داشته باشد.

بازیکنان قدیمی استقلال درباره دیدار بعدی این تیم در غیاب سرمربی اش که محروم شده گفت: حضور سرمربی کنار تیم اهمیت زیادی دارد. کاش شرایط به این شکل رقم نمی‌خورد که ساپینتو محروم شود اما به هر حال یک تیم فوتبال باید خودش را در یک تورنمنت طولانی مدت چند ماهه، برای هر اتفاقی آماده کند. قطعاً بچه‌های استقلال با حضور سرمربی شان بهتر در زمین حاضر می‌شوند اما نبود او هم نباید باعث شود تیم عقب بایستد و یا روحیه اش را از دست بدهد.

بانوان تازه به استادیوم آمده بودند اما.../ کاش این اتفاق برای استقلال نمی افتاد!/ حضور سرمربی کنار تیم اهمیت زیادی دارد

 وی در پایان افزود: مطمئناً دیدار با فولاد آسان نیست. تیم خوب خوزستانی معمولاً با شیوه دفاعی مقابل حریفانش حاضر می‌شود و تا اینجای فصل هم شکست نخورده و توانسته خودش را نزدیک صدرجدول نگه دارد. اگر استقلال می‌خواهد نتایج خوبی کسب کند باید در خانه خودش همه مسابقاتش را با برد پشت سر بگذارد. امیدوارم  در روز بازی با فولاد خوزستان شرایط به گونه‌ای باشد که استقلال بتواند از حضور تماشاگران شد در این دیدار بهره مند شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی