پیش‌بازی اینتر - بارسلونا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اینتر و بارسلونا در حالی در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت که این روزها نراتزوری در بحران است و کاتالان‌ها حال خوبی دارند.

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری از گروه C اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

اینتر؛ فرصت طلایی برای نجات

با تحمل چهارمین شکست در سری A، وضعیت اینتر وخیم شده است. نراتزوری که حالا یک تیم میانه جدولی در لیگ ایتالیا شده، در لیگ قهرمانان اروپا هم در گروهی که بایرن‌مونیخ همیشه مقتدر و بارسلونای احیا شده حضور دارند، شانس کمتری برای صعود خواهد داشت. با این حال، این فرصت خوبی برای نجات سیمونه اینزاگی و تیمش از بحران خواهد بود. در واقع می‌توان گفت اینتر و بارسا که هردو به بایرن باخته‌اند ۲ بازی حساس برای دوم شدن پیش‌رو خواهند داشت. اینتر باید در خانه امتیازهای کامل را بگیرد تا برای صعود امیدوار بماند. به نوعی بازی‌شان با بارسلونا مثل یک بازی حذفی است.

بارسلونا؛ اوج‌گیری کاتالان‌ها

هفته‌ای که گذشت بارسلونا صدر جدول لالیگای اسپانیا را از رئال‌مادرید گرفت و به حسرت صدرنشین نشدن خاتمه داد. حالا ژاوی که رکورددار بیشترین بازی متوالی نباختن خارج‌ازخانه شده، می‌تواند موفقیت‌های بارسا را مقابل اینتر و در ایتالیا هم ادامه بدهد. بارسلونا مدت‌هاست تیمی به آمادگی تیم فعلی نداشته و بعد از محقق شدن خواسته‌های ژاوی این تیم به آرامش رسیده است. با این وجود کاتالان‌ها هنوز هم باید بالا پرواز کنند تا به موفقیت برسند و جام بگیرند. بازی با اینتر می‌تواند سرنوشت‌شان در لیگ قهرمانان اروپا را تغییر بدهد. شاید امتیاز گرفتن در مه‌آتسا برای‌شان کفایت کند و در نوکمپ رقیب را زمین‌گیر کنند.

آخرین بازی
دهم دسامبر ۲۰۱۹ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۱۹، اینتر همانند بازی رفت ۲-۱ به بارسلونا باخت. پرس و فاتی برای بارسا و لوکاکو برای اینتر گل زدند.

آمار بازی
۱۴) در ۱۴ مصاف بین تیم‌های اینتر و بارسلونا، نراتزوری ۲ برد داشته و کاتالان‌ها به ۸ برد رسیده‌اند. ۴ بازی هم مساوی شده است.
۵) بارسلونا در ۵ بازی آخرش در لیگ قهرمانان مقابل اینتر شکست نخورده. در این دیدارها بارسا ۴ برد داشته و یک بازی هم با تساوی خاتمه یافته.
۱۲) آخرین برد اینتر مقابل بارسلونا به ۱۲ سال پیش برمی‌گردد. در آن دیدار افعی‌ها با نتیجه ۳-۱ پیروز شدند.
۰) بارسلونا در لالیگای فصل جاری هنوز شکست نخورده و این هفته صدرنشین هم شد. با این حال یک شکست در لیگ قهرمانان مقابل بایرن داشته‌اند.
۲) با وجود این که اینتر شرایط خوبی نداشت ولی هر ۳ بازی ابتدایی‌اش در سری A در خانه را برده بود، اما سرانجام این هفته در مه‌آتسا به رم باخت. اینتر در لیگ قهرمانان هم در خانه به بایرن باخته است.
۵۴) اینتر در ۵۴ بازی مقابل تیم‌های اسپانیایی ۱۵ برد داشته، در ۱۳ بازی به تساوی رسیده و ۲۶ بازی را باخته. فصل قبل در لیگ قهرمانان هم به مصاف رئال رفتند که هردو بازی را باختند.
۶۸) بارسلونا در ۶۸ بازی با ایتالیایی‌ها ۳۳ مرتبه برنده شده‌اند، در ۱۹ بازی به تساوی رسیده‌اند و ۱۶ بازی را باخته‌اند. بارسا هم ۳ فصل قبل مقابل یوونتوس آخرین بازی‌اش به یک تیم ایتالیایی را باخت.
۸۹) روبرت لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا ۸۹ گله است. او بعد از کریستیانو رونالدو (۱۴۰ گل) و لیونل مسی (۱۲۶ گل) سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان به شمار می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی