دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
۱ |
۵
رفتن مدیران استقلالی ربطی به حوادث اخیر نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از این که احمد مددی از ورزشگاه آزادی رفت،امیر حسین فتحی دیگر مدیر سابق استقلال هم کارش با مجموعه انقلاب به پایان رسید.

در عرض ۲۴ ساعت دو مدیر سابق استقلال از دو ورزشگاه بزرگ پایتخت رفتند تا شایعات زیادی در این مورد به گوش برسد. مثلا در مورد مددی ماجرای نورافکن‌های ورزشگاه آزادی مطرح شد اما دلیل رفتن فتحی را کمتر کسی متوجه شد. در این رابطه شنیدیم جدایی این دو مدیر استقلالی خیلی هم ربطی به مسائل اخیر نداشت و در واقع این تصمیم از قبل گرفته شده بود. حتی شاید اگر برق ورزشگاه آزادی هم به موقع روشن می‌شد، خیلی بعید بود که مددی همچنان در پست خود بماند.

دوران مدیریت این دو مدیر در استقلال هم با حاشیه‌های زیادی گره خورد و البته آنها تا حد زیادی درگیر پرداخت بدهی‌های معوقه باشگاه شدند که همین مساله روی کارشان تاثیر گذاشت. موردی که در پرسپولیس و همین حالا هم شاهدیم و باشگاه و درویش همچنان درگیر پرونده امثال رادوشوویچ هستند.

حالا باید دید احمدمددی و امیر حسین فتحی در جای دیگری مشغول به کار می‌شوند و یا ترجیح می‌دهند مدتی استراحت کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرتاجی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    مهدی تاج باراندبازی لابی امدن دوباره جام اسنپی به لنگ هدیه کنه ومدیران پیشکسوتان درپیدلنگ راجاگزین کنه البته فعلا تنها امثال نبی هم شریک میشن تالنگ بلندشه پنالت دیروزباتراکتورشاهدحرف منه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی