نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مبارزه کی‌روش با بازیکن سالاری خبرساز شد/ کارلوس به این ۲ بازیکن ظلم کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبارزه با بازیکن سالاری سرمربی ایران در دوران حضورش در مصر خبرساز شد.

کارلوس کی‌روش قبل از بازگشت به روی نیمکت تیم ملی ایران هدایت تیم ملی مصر را برای مدت ۷ ماه برعهده داشت.

حضور کوتاه مدت کی‌روش در فوتبال مصر فراز و نشیب‌های زیادی را به همراه داشت. یکی از اقدامات بزرگ مربی پرتغالی در اردوی فراعنه مبارزه با بازیکن سالاری بود. او چندین بازیکن باشگاه بزرگ الاهلی را از لیست تیم ملی خط زد و یا غالبا آنها را نیمکت نشین کرد.

این اقدام کی‌روش در آن زمان با انتقادهای زیادی همراه شد و رسانه‌های حامی پرافتخارترین باشگاه دنیا به شدت به او حمله کردند.

در جدیدترین خبر در این زمینه رضا عبدالعال اسطوره باشگاه الاهلی بار دیگر به کی‌روش حمله کرد و گفت: کی‌روش به محمد شریف و محمد مجدی دو بازیکن الاهلی اعتقادی نداشت و به نظرم کی‌روش این دو بازیکن را از تیم ملی حذف کرد و به آنها ظلم کرد.

اسطوره باشگاه الاهلی در ادامه انتقاد از سرمربی ایران، گفت: کارلوس کی‌روش در مدت حضورش در تیم ملی هیچ دستاوردی را برای فوتبال مصر نداشت. رفتن او از تیم ملی از لحاظ فنی تاثیری بر تیم نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسن IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    تاثیرش از التماس فدراسیون مصر برای برگردوندن کیروش مشخصه!
  • زلاتان IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    وزن گفتار این آقا برابری می‌کنه با وزن کلام منتقدان داخلی کی روش حضور در جمع ۴ تیم کشورهای عربی،فینال جام ملت های آفریقا و پلی آف جام جهانی برای تیمی که بجز محمد صلاح نهایتاً یکی دوتا بازیکن خوب داره اون هم در مدت ۷ ماه دستاورد نیست
    • محمدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      حذف از جام جهانی دستاورده به نظرت خخخخخ
    • زلاتان IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      اون حذف در پنالتی بوده.اونم جلوی سنگال که با اختلاف قوی ترین تیم آفریقاست،وگرنه از مرحله گروهی بالا اومد.بعدش از ۹ تا قرعه پلی آف سخت ترینش خورد به مصر.بعدم مصر در کل تاریخ ۳ بار جام جهانی رو دیده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی