نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
۴ |
۵
مهاجم استقلال نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال با ادمه روند بازی نکردنش در این تیم نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

ارسلان مطهری که در ابتدای فصل توسط ساپینتو در لیست مازاد آبی پوشان قرار گرفت بعد از ۱۰ روز کشمکش در این تیم ماند اما حالا با وجود ماندنش در این تیم فرصت بازی پیدا نمی‌کند و حتی در سیرجان نیز همسفر آبی پوشان نبود.

مطهری که از مسئولان استقلال دلچرکین شده و به خاطر قراردادن نامش در لیست مازاد از آنها دلخور است مدت‌ها است سکوت کرده و درباره شرایطش در این تیم صحبتی انجام نداده اما او با ادامه این روند از استقلال جدا خواهد شد.

این بازیکن فعلا منتظر مانده تا شرایط خود را تا پایان نیم فصل بررسی کند و در صورت ادامه نیمکت نشینی از استقلال جدا خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    اول فصل وقتی بهش گفتند مربی تو رو نمیخواهد برو بجاش کاوه بیاد جلوی دوربین چشم هاشو گشاد کرد میگفت هرچی قانون بگه الان حقشه بشینه تو خونه. نیم فصل هیچ کس نمیگیرتش .هرکس میاد استقلال میلیار میگیره توقع داره تا آخر ۴۰ سالگی تو استقلال باشه دم از غیرت و تعصب میزنه . جان مادرت این داستانهای کلیشه ای تموم کنید
  • سرباز IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    عزیزان دیگر تعصب کیلویی چند نه باشگاه رحم به بازیکنان دارد ونه بازیکن بفکر رنگ وتعصب است همه دنبال پول هستند پس تاج ولنگی وکیسه شله زرد همه بی ارزشند فقط بفکر ایران وسرزمبن وآرامش واحترام به قانون باشید وپول کلان هم بخورید وباهم خوب باشید مملکت ما صاحب دارد وخدا حافظ آن است وانقلاب ما به ظهور می‌رسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی